Skala Eressos

Reviews over Skala Eressos

voor de strandliefhebber

Conny
    14-7-2015

Skala Eressous is een gezellig plaatsje met veel restaurantjes aan de zee. Er is een goed strand en er staat een imposant beeld van de dichteres Sappho. Maar ga ook eens 4 km in het binnenland in naar het dorp Eressos waar je een gezellig dorpsplein met terrassen hebt en mooie [oude] huizen.

Gereisd Met partner in Mon Jun 15 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Skala Eressos, aanrader

L vd Sluis
    2-9-2014

Gezellig, gastvrij dorpje aan de zuidkant van Lesbos. Alle voorzieningen aanwezig, vele restaurantjes en bars aan de intieme boulevard, zandstrand, helaas niet altijd schoon, rustige zee, mooie zonsondergangen bij de 'rots'. Meerdere jaren Skala Eressos in september bezocht, altijd fantastisch weer, rond 30 gr.

Gereisd Met vrienden in september 2012

Ik vind het SUPER hier!

Dianne
    7-2-2009

Voor een super relaxte vakantie met vrienden zit je hier goed! Lekkere tentjes waar je gerust de héle dag kan blijven zitten, groot strand.. Mijn ideale vakantie in september met het 2weken durende festival!!

Gereisd Met vrienden in september 2008

Leuk Grieks plaatsje.

Kim
    20-8-2008

Erg leuk klein plaatsje. Gezellig plein met restaurantjes en wat winkeltjes. Mooi strand! Wij vonden het het mooiste strand op Lesbos. Zandstrand en een prachtige heldere blauwe zee. Snelaflopend, dus je hoeft niet eerst meters door zo'n pis poel om in mooi water te komen. Er zaten veel Grieken, in het hoogseizoen. Je zit alleen wel overal een stuk vandaan, dus een auto huren is wel noodzakelijk.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Heerlijk kleinschalig dorpje,met heel vriendelijke mensen

Ilse en Sylvia
    7-7-2007

Heerlijk kleinschalig dorpje,met heel vriendelijke mensen.Nog echt een griekse sfeer.Erg leuke terrasjes op palen boven het strand gebouwd.Gelukkig nog niet erg toeristisch.Het dorpje heeft een heel gezellige sfeer,ongedwongen en vrij.Je kan zijn wie je bent.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Skala Eressos scoort een 8,6 uit 10, op basis van 28 reviews