Hotel Marilena Villa

Hotel aan zeeWeer vandaag16°8°

1 review over Hotel Marilena Villa in het Nederlands

Droomplek op het strand met mooie woonplek

M schroder
22-12-2013

Ligt op het strand in rustige gedeelte en toch kort in het centrum. Een betere plek is er niet vlgs mij. Aardige eigenaresse die het je naar de zin probeert te maken. Ontbijt wordt geserveerd in de tuin en zit in de prijs verrekend. Kamer is voldoende in combinatie met balkon, tuin, strand en conform de Griekse appartementen. Niet echt goedkoop voor het geleverde maar ken het niet anders in Griekenland. In ieder geval een schitterende plek om in Skala je vakantie door te brengen.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• De staf spreektEngels

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• Op het terreinTerras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marilena Villa in Skala Eressos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marilena Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.