Hotel Kouitou

1 review over Hotel Kouitou in het Nederlands

Een paradijs op aarde

roosbreukel@gmail.com
19-9-2013

Dit hotel is werkelijk geweldig. Alex en Vasso zijn de fijnste hoteleigenaren die alles doen om het naar je zin te maken. En dat alles op een hele relaxte manier. De kamers zijn vrij simpel maar wel allen voorzien van een prachtige unieke muurschildering. De cappuccino is geweldig. Het voelt al snel als thuis. Een hele grote aanrader als je het niet erg vindt om 7 minuutjes te lopen naar het strand en geen grote luxe verwacht. Het is soms lastig uit te leggen wat zo´n plek met je doet, maar ik weet zeker dat ik hier terug ga komen en hoop zelfs nog vele jaren. Iedereen is hier welkom en dat voel je dan ook. Niet twijfelen, boeken!

Gereisd met partner in september 2013

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kouitou in Skala Eressos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kouitou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.