8,8

5 reviews over Hotel Villa Anastasia in het Nederlands

Kleinschalige locatie, vriendelijke Anastasia. wij hebben hier een week genoten van rust, een heerlijk verlaten strandje op 3 kilometer afstand met tentje met lekkere muziek en hapje en drankje. Anastasia geeft persoonlijke service, echt een gastvrouw, we hebben ons helemaal thuis gevoeld. op het balkon was het zalig! en het dorp Sigri is weinig toeristisch. Kortom perfecte stek voor rust, zon en natuur.

Gereisd met partner in juni 2014

Mooie rustige villa (4 kamers)

jolanda
15-8-2013

Villa anastasia is kleinschalig en mede daardoor een rustige plek.Zeer geschikt voor mensen die genieten van buiten zijn en de rust opzoeken. Het dorp Sigri is authentiek en niet touristisch. Als je in het cafe zit bevind je je tussen de locals, die overigens zeer vriendelijk zijn en je graag over hun leven vertellen. Villa Anastasia ligt dichtbij de surfschool. de gastvrouw Anastasia (grieks, en woont in de winter in Berlijn) ze is betrokken en behulpzaam. Voor Griekse begrippen zijn de kamers erg ruim, goed en netjes ingericht en schoon. De keuken is voorzien van benodigde spullen om zelf te koken. een nette douche/badkamer . In de tuin mag je vijgen en amandelen plukken. WIj hebben het hier heel erg naar ons zin gehad, top locatie, erg gezellig en leuke mensen ontmoet. in Sigri / villa Aanstasia kom je zeer weinig nederlanders tegen, voor sommigen een gemis voor anderen ideaal ;-).

Gereisd met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer mooie , rustige plek.

jolanda
15-8-2013

Fom Bed auf bred (vanuit bed zo de surfplak op) Villa Anastaia ligt erg mooi en rustig gelegen in Sigri, vlak bij de surfschool. Het dorpje (zeer weinig tourisme) ligt op 15 minuten lopen langs de zee. De gastvrouw Anastasia maakt het je meer dan naar het zin, je plukt zelf je vijgen en amandelen uit de boom als je daar trek in hebt. Een zeer mooie plek voor 30+ ers of ouder. Kortom een heerlijke ideale plek om lekker tot rust te komen, te surfen of te kiten, te fotograferen terwijl je je onder de locals begeeft. Er zijn in het dorpje voldoende eet gelegenheden, maar ook in je appartement kun je koken, het keukentje is ruim voorzien van spullen die dit mogelijk maken. De kamers zijn niet gehorig, s aovnds is het er rustig, geen 'last' van buren of feestgangers. Het dichtsbijzijnde touristische dorpje is Erosos. Om hier te komen heb je een auto of scooter nodig. mooie tocht door de bergen (30 minuten).

Gereisd met partner in juli 2013

Sigri juni 2011

Jan
9-6-2011

heel mooie plekje aan de westkust van Lesbos. Als je van zon, zee en wandelen houdt, moet je hier zijn!

Gereisd met partner in mei 2011

Mooie ligging buiten Sigri

Dodo
11-10-2009

Villa Anastasia ligt ongeveer 1,5 km buiten Sigri in een landelijke omgeving vlakbij zee. Een mooi strand is op 1 km te vinden (goed te lopen). De kamers zijn mooi maar Spartaans en de inventaris heeft een opknapbeurt nodig. Veel zaken zijn enigszins beschadigd en er ontbreekt nogal wat in de keuken. De tuin is een puinhoop, i.t.t. de tuinen en moestuinen in de omgeving. Naar het dorp lopen is te doen, maar niet aan te raden: geen prettige wandeling, want alleen asfalt en veel auto's. Eigenares Anastasia spreekt Duits, is hulpvaardig maar onbeholpen. Ze is ook vrij kort, wat misschien verklaart dat de kamers boven 1.70 een beetje viezig zijn. Mooi gelegen voor vogelaars: vanaf het balkon is veel te zien, m.n. in voor- en najaar. Bij winderig weer (komt hier vaak voor) ongunstig gelegen en op het terras zitten ondoenlijk.

Gereisd met partner in september 2009

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Anastasia in Sigri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Anastasia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.