Géén boekingskosten

Appartement Sea Sun

GriekenlandLesbosPlomari

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Sea Sun voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 11 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

11 Reviews over Sea Sun

• 7Wessel29-09-2014

Afgelegen en mooi maar zeker niet perfect

Lesbos is een eiland waar veel verval en armoede heerst. Dat is althans onze indruk geweest. Vooral in het zuiden waar Sea Sun zit zal je dit veel terug zien. Er was ook een hoop gesloten maar wij zijn halverwege September gegaan dus het kan ook daar aan hebben gelegen.

Bij Sea Sun zelf is geen receptie maar we hebben een paar keer de bar open gezien aan het zwembad. Deze sluit halverwege de middag wel maar om eerlijk te zijn was er ook bijna niemand aan het zwembad. Bij het zwembad was het hoofdbad open en 2 kleinere badjes (bubbelbaden) gesloten.

Na het lezen van recensies en zien van foto' s viel het appartement erg tegen. Een hoop van je wat je ziet en leest gaat over het los staande huis en dus niet over de appartementen. Het viel een klein beetje tegen kwa ruimte en verder waren er wat kleine zaken kapot zoals een koffiezet apparaat en het lampje van de koelkast.

De ontvangst was overigens wel vriendelijk en we werden goed geholpen als we vragen hadden.

• 8Fred10-09-2014

Een heerlijke plek

Appartement Sea Sun ligt net voor Plomari in het dorpje Ag. Varvara. Het is netjes, schoon en goed onderhouden, het appartement waar wij zaten (nr.10) was compleet met waterkoker, koffiezetapparaat, tosti-ijzer, magnetron en oven. In de woonkamer zat ook nog een open haard, maar die hadden wij niet nodig.

• 7p.delange14-08-2014

Redelijk appartement

Er zit veel verschil in de kwaliteit van de appartementen. Veel beoordelingen zijn van huisjes met privé zwembad en deze bevinden zich op een andere locatie. De meeste appartementen bevinden zich om het centrale zwembad. Privacy is soms een beetje te weinig. We hebben een goede vakantie gehad, maar zoeken de volgende keer een ander appartement

• 9ehmpeters11-08-2014

Heerlijk rustige vakantie!

In plaats van een appartement kregen we een vrijstaand huis iets buiten het park. Veel ruimte eromheen: groot terras met een dak van druivenbladeren en een paar oude olijfbomen. Aardige en behulpzame eigenaresse. Prima schoonmaak (regelmatig schoon beddengoed, voldoende handdoeken). Jammer dat er behalve een zwembad geen faciliteiten (open) zijn. Voor alles moet je de auto pakken. Wifi niet goed bij het huis (wel bij het zwembad), dat was een tegenvaller voor onze pubers. Maar ondanks dat was het een geweldige vakantie, Lesbos is echt de moeite waard: veel leuke stadjes (Plomari, Agiassos, Mytilini, Molivos e.d.) en mooie strandjes. Het is een rustig eiland, weinig toeristen. Het eten is heerlijk, natuurlijk veel vis, maar ook salades en vleesgerechten. Kortom, wij gaan zeker nog een keer terug!

• 8cor03-06-2014

Mooi complex

Een ruim rustig gelegen appartementencomplex met een sfeervolle tuin en een mooi zwembad met ligstoelen. Buiten zitten is mogelijk op maar liefst drie eigen terrassen/balkons. In het appartement een te kleine douche met een plakgordijn en een wastafel met een te grote kraan. De slaapkamer boven is ruim maar beneden in de keuken staat ook een 2-persoonsbed die door de herrie van de meterkast? niet is te gebruiken zonder oordopjes. Wel een vriendelijke eigenaresse/uitbaatster en een goede service. Een defecte lamp in de douche is meteen vervangen.

• 10ingrid westenberg09-06-2013

gewldige plek voor rustzoekers

Een geweldig huis,nr 18,met zwembad,binnen alles voorradig,nog maar weinig meegemaakt in griekenland!Voldoende servies,bestek,pannen.Een fornuis,magnetron,koffieaparaat,waterkoker,tostiaparaat,wasmaschine.Of je het allemaal nodig hebt ligt misschien aan het aantal personen en of je elke dag uit eten gaat of zelf ook wil koken met lokale produkten.Een mooie tuin met prachtige rozen en oude olijfbomen.De weg naar het strand was even zoeken,nog geen 10 min. als je het weet, het strand was teleurstellend,vol met rotzooi,in de verste verte geen ligstoel of parasol te bekennen.Nergens een mogelijkheid om een versnapering te kopen,ik denk als je met kindjes gaat dan kom je aardig aan het sjouwen wil je alles mee nemen.Maar hoeft het strand niet zo nodig dan heb je bij je huis de beschikking over luxe ligstoeln,parasol en een brandschoon zwembad!!

• 9Leon08-11-2012

Alle ruimte en luxe in heerlijke rust

Wij hebben bij "SeaSun" de villa met zwembad gehuurd. We hebben geen moment spijt gehad van deze keuze. De ruimte die we tot onze beschikking hadden was geweldig. Grote tuin met eigen zwembad met 2 terrassen, veranda met terras, hangmat, 3e zitje bij zwembad. De villa zelf is zeer ruim en heeft alle faciliteiten. Van grote koelkast met vriezer tot magnetron en oven. De inrichting is compleet en doet luxe (wasmachine!) - maar niet Grieks - aan. Door de zeer rustige ligging heb je totaal geen last van anderen. Wij hebben nauwelijks andere mensen gezien! Eigenaar is gastvriendelijk. Tuin en zwembad wordt prima onderhouden door de tuinman. Schoonmaak en wisseling bedlinnen is goed. De bedden in de slaapkamer op de 1e etage vonden wij niet zo geweldig.

• 9beltman29-09-2012

zalig om te onthaasten.zalig huis

wij waren er twee weken in sept. een woord...geweldig.schitterend huis midden tussen de olijfbomen.prive zwembad. plomari makkelijk aan te rijden. klein stukje lopen daarna direkt aan het strand(richtind kruising,daarna weg naar beneden,een geweldige gezellige strandtent)

• 9Maartje22-09-2012

Geweldige vakantie gehad

Wij verbleven in het 3 kamer appartement/villa met prive zwembad. In 1 woord fantastisch. Veel ruimte in en om het huis. Binnen 2 slaapkamers en 2 badkamers. Buiten veel ruimte, met hangmat, veranda en zwembad met ligstoelen. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Strand op loopafstand. Echt een aanrader.

• 9Ellen Driessen-Neijs28-08-2012

Geweldige plek

Wij zaten met 6 personen in de dependance, dit bleek een compleet groot huis te zijn van 3 verdiepingen, 2 badkamers, 2 slaapkamers, slaapbank, complete keuken, huurauto en prive zwembad en grote tuin. De zee was in 5 minuten lopen te bereiken. Het ligt nogal afgelegen maar heerlijk rustig. Het huis was schoon en de handdoeken en het beddengoed werd een paar keer per week verschoond. Ook het zwembad werd schoongehouden en het water werd zelfs voor nieuwe huurders ververst! Plomari is met de auto goed bereikbaar, maar lopend wat lastiger door de nogal drukke weg. In Plomari is het iedere avond druk en gezellig met de terrassen voor de restaurants.

Appartement Sea Sun info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)