8,5

6 reviews over Hotel Sandy Bay in het Nederlands

Vergane glorie

alekos92
28-9-2015

Het moet een hotel geweest zijn met een luxe uitstraling, maar er zijn veel zaken defect en er wordt niets aan gedaan. Diner is er zeer sporadisch te krijgen en van slechte kwaliteit. Bezoek aan het strand is voor ouderen amper te doen, steile weg.

Gereisd met partner in september 2015

Geweldig hotel!

Fam. Boks
10-9-2013

Wij zijn net terug van een weekje Agios Isidoros, hotel Sandy Bay. Wat een heerlijke week! Rond de periode van september is er niet erg veel toeristisch te beleven, aangezien overal werd gezegd dat het seizoen afgelopen was... Maar doordat er niets te doen was nu, waren we verplicht te onthaasten.. En dat hebben we gedaan! Wat een heerlijke rust!!

Het hotel was geweldig! Het staat op een hoog punt, waardoor het uitzicht magnifiek is! Alle kamers zijn ook aan de voorkant dus je hebt gegarandeerd waanzinnig uitzicht. De kamer was modern en het hele hotel ziet er erg modern uit. Het personeel is erg vriendelijk en de eigenaar is steeds in de buurt om alles in goede banen te leiden.

Het strandje precies beneden het hotel, is niet al te groot maar schoon en prettig. Strandbed is 'gratis' zolang je maar wel een drankje bestelt. Weinig hollandse toeristen (prettig als je niet van de 'hollandse' vakanties bent). Al met al een aanrader!

Gereisd met partner in september 2013

Geweldig hotel en uiterst vriendelijke mensen

Tom Koster
28-4-2013

Voor de tweede keer naar dit geweldige hotel geweest. Hier zijn de mensen zeer vriendelijk en hulpvaardig. Rust en toch van alles te doen. Een gezellig hotel waar je heel kunt uitrusten en een geweldig mooi eiland. Ook wandelroutes zijn hier te vinden. Prijs kwaliteit een dikke 10. Je kunt hier zelf kiezen wat je avonds wilt eten. Tevens genoeg restaurants in de buurt en een rustige ligging. Voor iedereen die een rustie vakantie zoekt zou ik zeggen op Lesbos is maar 1 hotel en dat is Sandy Bay. Nu nog even wachten en dan in augustus er weer heen.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

2008

Hartstikke leuk familieair hotel erg gastvrij,mooi uitzicht. Een echt pluspunt dat de eigenaars en personeel allemaal engels spreken tegen elkaar. Weinig nederlanders. Het ontbijt was wat eenzijdig. Verder geweldige vakantie gehad.

Gereisd met partner in Wed Jul 02 2008 16:53:41 GMT+0000 (UTC)
2007

17-09-2007 Afgelopen weekend de gelegenheid gehad om in Sandy Bay hotel te verblijven. Vriendelijke eigenaren, prachtig uitzicht (we hadden een kamer op de hoogste verdieping: 70 treden naar boven), ontbijt voldoende afwisseling, genoeg keus voor het diner

Gereisd met vrienden in september 2007

Wij (stel van 2 pers

Peter
30-7-2007

Wij (stel van 2 pers.) hebben in juli 2007 10 dgn verbleven in dit hotel in een hotelkamer obv LO.

Hotel ligt 300 meter van kiezelstrand (tip: waterschoenen). Het water is schoon, helder en geschikt voor snorkelen. 2 bedjes en parasol kosten € 6,- per dag. In Agios Isodores zijn 3 tavernes, 2 supermarktjes en 2 toeristenshops. Het grotere plaatsje Plomari is 35 minuten lopen via drukke weg.

Kamers in hotel zijn klein maar wel netjes en voorzien van airco, koelkast en bad. Ontbijt is zeer karig met alleen stokbrood, yoghurt en meloen. Prima 3-sterren hotel voor een zonvakantie op Lesbos.

Gereisd met partner in Mon Jul 30 2007 11:48:05 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandy Bay in Plomari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandy Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.