Géén boekingskosten

• 7.7Ruimte

Appartement info

14 Reviews over Pebble Beach

• 8Kees Valkenburg06-06-2018

Pebble Beach ....Gewoon doen!

erg gezellig hotel met zeer gastvrije eigenaar op het kiezelstrand kleine kamers, beetje verouder met name de waterleiding maar zeer schoon ligt op het strand achter de doorgaande weg herrie valt wel mee eigenlijk is heet plaats Agios Isidoros. Plomari ligt 3 kilometer verder . Leuk om naar toe te wandelen wel uitkijken! ligt naast een voetbalveld helaas geen voetbal gezien . bezoek ook daarnaast het Ouzo museum ! Het Hotel heeft ook een restaurant waar je goed kan eten en is niet duurder als een ander en is gezelliger in mei omdat in de andere taverna´s niemand zit de regio is rustig met toerisme vooral noord Europese De ander kant op bied leuke wandel routes wees niet bang dat u vluchtelingen tegen kom wij hebben er niet een gezien alleen maar vriendelijke Grieken

• 9Sanne18-08-2011

Et sted jeg vil tilbage til

Et dejligt sted, familieejet hotel som giver en stemningen af et hjem. Personalet er venligt og hjælpsomt, vi boede der 3 familier og vi var alle sammen glade for vores valg. Dejlig strand (småsten men god ide med badesko pga. søpindsvin) gratis liggestole og parasoller så man ikke brænder af i al den dejlige sol. Hotel ejeren er en ældre herre men han sørger for gæsterne så alle føler sig velkomne. Her skal det også siges at når gæsterne tager hjem vinker familien farvel og på gensyn. Torsdags Greek Night på hotellet kan anbefales, dans, traditionelt græsk musik osv. er en dejlig aften. Plomari som er den næststørste by på Lesbos er også værd at besøge, der er ingen fortove men bilisterne er klar over dette og giver plads. Græsk by med charme og god stemning, gode spisesteder og ouzo cafeer. Besøg endelig den lille ouzo fabrik, der ligger på vejen til Plomari. Alt i alt et sted jeg kommer igen.

• 9erling knudsen03-12-2008

et fantastisk sted

det ligger pragtfuldt lige ned til vandet, også i fin afstand ind til Plomari

• 9Ernst & Mirte31-07-2008

Rustig, goed en gezellig!

Laatste week van mei 17 dagen geweest. Een 2 persoonskamer geboekt, jammer dat deze vaak zonder zeezicht zijn in tegenstelling tot de studio's. Vriendelijk en gastvrije eigenaars/personeel, is er een probleem dan zullen ze meedenken voor een oplossing. Veel Scandinavische gasten, geen Engelsen. Strand voor de deur, met een steigertje zodat je niet over de rotsen onder water hoeft te lopen. Prachtig eiland voor natuur wandelingen. Pinautomaat op 20 minuten afstand lopen, in Plomari. Eten (dinner) in het hotel uitstekend, op loopafstand nog 2 andere restaurants, eveneens van goede kwaliteit. Een auto huren kan bij het hotel voor een schappelijke prijs, vriendelijke verhuurder die goed bekent staat bij de andere hotels. Bezoek vooral het bergdorpje en de famingo's. Het uitgaansleven beperkt zich tot terrasjes, een must als je de ware traditie van Griekenland zoekt!

• 8J.Geijsel14-10-2007

Direct aan het strand, heerlijk! Vooral met kleine kinderen, want je kunt makkelijk op en neer van je appartementje naar strand. Wij vonden het een heerlijk stukje strand, waar je lekker kunt snorkelen. Je moet wel via een stijger of geklauter de zee in (rotsen), maar dat vinden wij juist leuk. Andere gasten waren voornamelijk oudere stellen (veel Noren), maar dat zal ook wel met de tijd van het jaar te maken hebben gehad. De mensen van Pebble Beach zijn heel vriendelijk, mix Grieks-Amerikaans. We kregen tweekamerappartement omdat we baby bij ons hadden, terwijl we 1-kamer hadden gereserveerd! Enige echte minpunt vonden wij dat je door het restaurant en terras naar het strand moest (tussen de etende mensen door). En het zwembad had geen kinderbadje en was zoutwater. Maar: lekker eten in Pebble Beach én schoon.

• 8C.M.L. Grau07-09-2007

Gastvrij personeel/ eigenaar, prachtig gelegen aan zee, inrichting enigszins verouderd en sober

• 7E. Frank01-09-2007

Aanrader! Mooie ligging aan het strand. Op het strand ligbedjes en parasols beschikbaar van het hotel(gratis). Vriendelijke medewerkers op de eigenarese na! Lopend naar Plomari is af te raden gezien de drukte op de weg en het ontbreken van en voetpad. Voor 8 euro kun je met de taxi op en neer. Plomari is een leuke plaats waar nog geen massa tourisme heerst. Voor het stappen/uitgaan zou ik een andere plaats kiezen want dan moet je hier niet zijn. Leuke strandjes in de buurt per scooter bereikbaar. Wil je verder het eiland op dan is een motor/motorscooter of auto nodig! Met een 50cc scooter red je dat niet! Genoeg te zien om je twee weken te vermaken.

• 7Karolina31-08-2007

Het appartement was leuk en voldeed aan de verwachtingen. Helaas waren ze overboekt waardoor wij de eerste 5 dagen noodgedwongen in een ander appartement hebben gezeten. Dit appartement lag best afgelegen, erg jammer! Het personeel van Pebble Beach is leuk en je gaat er heel vriendschappelijk mee om. Om iets te bestellen moet je wel goed je best doen, want ze vragen niks en rennen je zo voorbij, maar dat is in heel Griekenland zo. Je kan er geweldig snorkelen en het appartement ligt echt recht aan het strand. De inrichting was redelijk, de schoonmaak was goed. Al met al was Pebble Beach een redelijk leuk appartement met geweldig leuk personeel.

• 7marieke28-08-2007

binnnen komst was niet gezellig ivm overboekingen verder was het een lekker hotel direct aan het strand gelegen echt heerlijk wel vroeg bedje regelen en parasol. aan de andere kant wel een drukke weg. dorp weinig te beleven in plomari meer voor 4 euro zit in een taxi er naar toe. op vrijdag griekse avond eigenlijk vooral veel herrie hahaha. auto of scooter met meer cc een aanrader veel van het eiland gezien heel mooi geen massa toerisme. vooral nog gewoon lekker grieks. douche erg klein, ontbijt sober en droog brood niet mee boeken dus, bij de supermarkt voor 60 cent vers en lekker brood. neem waterschoentjes mee er zitten zee egels in de zee. ook heel veel visjes heel leuk om te snorkelen neem dan ook brood mee ze eten uit je hand. kortom wij hebben 2 weken heerlijk genoten veel gezien en lekker op het strand gelegen, lekker dgegeten dus eigenlijk een prima vakantie plek. er zijn ook nog eens geen duitsers of engelsen te bekennen heerlijk, alleen scandinaviers

• 8Marjolein02-08-2007

ik sluit me aan bij onderstaande beoordelingen. neem geen ontbijt: droog brood en weinig variatie. Grieken zijn niet gewend te ontbijten!! Rest was super! Erg gezellige familie die het hotel runt. wij waren tijdens het Ouzo festival dat in plomari gevierd werd: echt een aanrader!

Appartement Pebble Beach info

• Adresgegevens