Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

48 Reviews over Lesvos Inn

• 3arja01-10-2015

nooit meer

wij hebben 3 maal van kamer moeten veranderen omdat dingen kapot waren of de elektriciteit niet goed was, hier hebben wij zelf niet omgevraagd want wij dachten we zingen het wel uit. het is een vies en zeer verouderd hotel. Alles is kapot.. de houten vlonders bij het zwembad de tegels.. noem maar op. Niks slechts over het personeel allemaal even vriendelijk en het eten is goed... het hotel heeft een schitterende ligging en 15 jaar geleden was dit zeker een luxury hotel maar nu? nee

• 5aleksa18-07-2015

Hotel Lesvos Inn

Dla osób BARDZO MAŁO WYMAGAJĄCYCH , którzy potrzebują zaszyć się w ciszy i spokoju. W otoczeniu hotelu trzy niewielkie sklepiki, z podstawowymi produktami, jeden większy oddalony 15 min. spacerkiem przy morzu.Trzy tawerny w pobliżu hotelu. Personel podlicza kto ile wziął danego dnia kulek lodów(pamiętajcie jak podczas drogi z baru przy basenie na plażę kulka spadnie idąc po rozwalających się schodach, niestety wasze dziecko nie dostanie drugiej).Ouzo dla Polaków też pod wydziałem. Sałatka grecka na wierzchu zawiera 10sztuk kostek sera feta, kto podejdzie pierwszy i drugi ten dostanie trzeci już nie. Ser nie jest uzupełniany. Personel wszechobecny spoglądający kto ile nakłada. Jedzenie skromne, dobre, trochę monotonne, , słabo doprawione. W środy hotel organizuje wieczór grecki. Pokoje mogą być, ale okolice basenu i zejście nad morze ,poukładane klepki drewniane odpadają ,wystające gwoździe. Wejście do morza kamieniste. CENA ZA WYSOKA w stosunku do jakości usług.

• 6Eitink14-07-2015

Hier nooit weer

Op de aanbieding van touroperator staat Resort en Spa nou wat ze op de plaatjes laten zien lijkt super mooi maar in werkelijkheid is het drie keer niks. De locatie is super mooi zwembad, dicht 5 mtr van het strand. ligbedjes goed en strand kiezel, na 5 mtr in zee zand, dus goed. Jacuzzi koud en een laag vet op het water, sauna gedateerd, fitness apparaten werken niet allemaal meer, massage niet mogelijk masseur niet aanwezig. De ruimte waar het allemaal moet gebeuren is erg oud en vies. all-in tot 12:00 uur dag van vertrek daarna moet je alles betalen. niet gedaan. Het eten is echt wat men zegt warm naar Griekse keuken dus lauw. Eten er is voor elk wat maar dat is afhankelijk wat je zelf lekker vindt wij vonden het vaak niet te eten of zag er niet uit, de kokkin doet erg haar best maar heeft volgens mij geen kok opleiding gehad. Kamers we hadden een familiekamer besteld maar kregen een 2 persoonskamer voor 3 personen op zich geen probleem mee bedden, linnengoed en handdoeken ok.

• 9Piotr21-06-2015

Spokój

Hotel mały sympatyczny. Przy samej plaży - łagodne wejście do morza, piaszczystej z kamieniami. Do tawern w porcie brzegiem morza 15min, do wioski 5min. Transport busem hotelowy do stolicy wcześniejsza rezerwacja. Pokoje przyzwoite. Jedzenie dobre, wybór przyzwoity (to nie Turcja). Obsługa bardzo miła. Dla dzieci jest średnio kąpiel w morzu, basen głęboki mały plac zabaw. Można świetnie wypocząć w ciszy.

• 8Bobalie02-06-2015

Een fijn hotel voor vakantie.

Bobalie, 27 mei 2015. Heerlijk genoten in Hotel Lesvos Inn. Zeer vriendelijk personeel die met alles voor je klaar staat, ook als je iets vraagt.. Elke dag schone handdoeken, schone kamer en schoon bed. Ideale ligging aan zee met gratis ligbedjes met parasol. daar vlakbij ook het zwembad en buitenbar en ook lekkere ligbedjes, kortom lekker relaxen. het eten was afwisselend, smaakvol en lekker. Wij hebben ons fijn geamuseerd ook met keuken en barpersoneel.

• 9MvB27-05-2015

Super prijs/kwaliteit verhouding!

We hadden pas twee dagen tevoren geboekt, dus we wisten niet wat ons te wachten zou staan, maar wat een verrassing! Hotel direct aan het strand gelegen, maar ook zwembad aanwezig voor als de golven te hoog zijn. Kamers goed, mooi uitzicht en lekker rustig. Personeel geweldig, niets was hun teveel. Eten gewoon goed, niet over de top, niet slecht, maar gewoon goed. Wij snappen niets van het gezeur van voorgaande recensies. Wij waren heel tevreden, zeker gezien het geld dat we betaald hebben!!

• 10Κωνσταντινα27-05-2015

Φανταστικο!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μειναμε 10μερες !!!η θεα του ξενοδοχειου απεριγραπτη η θαλασσα του αιγαιου στο πιατο μας κυριολεκτικα.Το προσωπικο τελειο φιλικο εξυπηρετικο σε κανει να νοιωθεις οτι εισαι σπιτι σου.Το πρωινο υπεροχο και πλουσιο.Ο μπουφες με τα φαγητα τελεια καθως και τα γλυκα καθε μερα και κατι διαφορετικο !!!!!!! Οι υπηρεσιες πολυ καλες !! Τα δωματια πολυ καλα με wifi δωρεαν !!!Σιγουρα και του χρονου θα το προτιμησουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Σας ευχαριστουμε πολυυυυ

• 5Edwin26-05-2015

Niet aan te bevelen voor andere gasten

Hotel ligt mooi aan zee,maar heeft een fikse opknapbeurt nodig. Ontbijt met droog brood en droge cake.Beleg wordt meerdere dagen hergebruikt. Ham werd zuur Lawaaioverlast door hogedrukspuit en boren om half twaalf 's avonds. Lunch en diner lauw of koud vitrine was kapot. Wanden in kamer vochtoverlast van douche, schimmel? Bestellen drankjes na 23.00 uur tegen betaling niet mogelijk. Eigenaar blaft personeel af in bijzijn van gasten. Zijn hondje beet in de kuiten van mijn partner. Zwembad bevat geen filtersysteem.

• 8gerry25-05-2015

heerlijk hotel

Lesvoss inn is een bijzonder fijn hotel met name dankzij bijzonder aardig personeel. Ze doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Eten is prima als je prijs kwaliteit in acht neem. bedden iets hard maar kreeg een topper dus helemaal top. Is er erg rustig daar moet je van houden. wij hebben er een heerlijke vakantie gehad. Voor ons echt een hotel om nog eens naar terug te gaan.

• 1josina23-05-2015

Absoluut niet aan te raden

Bij aankomst de hele dag een karcher moeten aanhoren. Na 23.00uur konden we geen drinken meer bestellen. Ook niet als je wou betalen. 2 dagen muziek gehoord daarna was pc stuk dus geen muziek meer. Eten is slecht, niet warm, alles lauw. Snacks waren om te huilen, droge cake en koekjes, geen pizza gezien alle dagen. S'nacht een herrie omdat ze zonodig moesten boren ivm achterstallig onderhoud. Bij aankomst was het hotel nog niet klaar. Er werd elke dag gewerkt. Softijs machine is nog niet een dag schoon gemaakt. Lekker gevaarlijk . Ligt erg afgelegen dus een auto huren is aan te bevelen. De eigenaar bulderde het personeel af in het bijzijn van de gasten. Het personeel was super vriendelijk en deed hun best. Dit was het slechtste all inclusive hotel wat ik ooit heb gehad. Diep triest. Rolstoel onvriendelijk.

Hotel Lesvos Inn info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar