Hotel Theofilos Superior

• Sauna

31 reviews over Hotel Theofilos Superior

• 2019
    6Jan10-09-2019

Kan beter wat ons betreft geen 4 sterren.

Zojuist 14 dagen op lesbos geweest, schitterend eiland, Petra en de lokale bewoners top, Theofilos Superior is een complex met 4 sterren aldus touroperator, echter de werkelijkheid is anders veel achterstallig onderhoud bij het ontbijt continue achter de feiten aan lopen kopjes op koffieautomaat leeg, personeel doet hun best maar is gewoon geen 4 sterren waard en moet gewoon opnieuw beoordeeld voor een juiste classificatie van de sterren, foto's op de site komen niet overeen met de werkelijkheid.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Judith20-07-2019

Geweldige vakantie gehad!

Wij verbleven in een ruime studio. De kamer zag er netjes uit. Iedere dag schoonmaak, de schoonmaaksters zijn heel erg vriendelijk. Het balkon is wel erg klein je kan er net met 2 personen op zitten. Er miste wel het 1 en ander in de keuken, maar even naar de receptie lopen en erom vragen en het werd meteen geregeld. Het zwembad zag er prima uit alleen de bedjes waren grotendeels wel aan vervanging toe. Beneden bij de receptie zou je kunnen sporten en is er een klein bad, dit wordt niet gebruikt, bad staat leeg. En is meer een ruimte om je op te frissen op de dag van vertrek. De mensen die er werken zijn heel er vriendelijk, vooral de dame van de bar bij het zwembad een hele lieve dame die keihard werkt in de keuken. Afstand van appartement naar strand/centrum is ongeveer 10 min, met af en toe een steil stuk omhoog, voor ons was dit geen probleem. Je kan overal heerlijk eten, de mensen zijn vriendelijk. Een topvakantie gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Ingrid Stipdonk19-05-2019

Prima gastvrij maar wel een verouderd verblijf.

Bij aankomst werd verteld dat we niet in het Theofilus Classic maar Theofus Superior kwamen. Achteraf blij mee. Classic is een oud gebouw met kleine balkonnetjes. Superior was voor ons erg prettig. Ruime kamer met ruim balkon. Badkamer wel erg verouderd. Douchen in bad met een douche die je niet op kon hangen. Water wisselend van koud, warm of te heet. Wij kunnen ermee leven voor een week maar wanneer je daar veel waarde aan hecht, kan dat tegenvallen. Keuken niet echt geschikt om te koken maar is niet nodig want in Petra kun je voor weinig heerlijk eten. Personeel bijzonder vriendelijk en gastvrij. Beloofd was Wi-Fi op de kamer maar dat werkt niet. Nederlandse zenders op tv niet te vinden. Koffiezetapparaat en magnetron ontbrak. Wij vonden dat niet erg maar dat kan tegenvallen. Koelkast werkt prima. Ontbijt voldoende. Zwembad uitstekend en mooi. Petra is gezellig stadje met veel terrasjes waar je prima, voor weinig, kunt eten.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8JB26-09-2018

Wij hadden een 2 kamerappartement dat echt prima was. Alles was netjes. Goede schoonmaak. Elke dag schone handdoeken en om de 2 dagen schone lakens. Wij zijn zeer tevreden.

Gereisd met partner in september 2018

• 6Esther20-08-2018

Leuke plek in het dorp, maar nooit meer!

Wij hadden een ruime studio in het hoofdgebouw. De kamer was schoon en we hadden goede bedden. Vanuit het hotel ben je binnen 10 minuten in het dorpje en aan zee. Op onze kamer helaas verschillende op-/aanmerkingen: We hadden: een douche in bad (geen probleem), echter geen plek waar we de douchekop konden ophangen. Geen koud water, waardoor we alleen beschikte over warm tot heet water. Een bad dat los zat en tijdens het douchen liep de badkamer vol water. Tijdens ons verblijf liet het zeepbakje van roest los en bleef daar gewoon liggen. Geen verschoning van de bedden 3x per week.Een super klein balkon waar nog geen ligbed zou passen en een ook nog een hordeur die daar 12 dagenlang liep te bungelen.Over het ontbijt: Kaas waar het zweet op ligt. Kwark dat gewoon warm is. Ei dat koud is, ontbijten aan een tafel waar de etensresten van de avond ervoor nog op liggen. WiFi: het is er maar het werkt gewoon niet. Personeel is vriendelijk

Gereisd met partner in augustus 2018

• 5Katja29-07-2018

Niet nogmaals

Mijn zus en ik verbleven in een zeer ruime studio. Waar wij erg van schrokken was het magere ontbijt en diner wat wij via de touroperator extra bijgeboekt hadden. Op hun site staat het Superior Hotel als 4. Hierdoor zou je enige vorm van luxe verwachten, maar niks is minder waar. Het ontbijt zou je bijna continentaal kunnen noemen. Er was heel weinig keus, wat je voor een 4 hotel écht niet kun aanbieden. Dit gold ook voor het diner. Hierdoor voelden mijn zus en ik ons genoodzaakt buitenshuis te dineren. De Wi-Fi had een zeer slechte ontvangst en de fitnessruimte mag je geen fitnessruimte noemen. Waar wij ons ook aan stoorden was dat de hotelmanager (althans dat dachten wij) de gehele dag achter zijn laptop zat te roken in de lobby, waardoor de hele lobby naar rook stonk. Ondanks dat hebben we een fijne vakantie gehad. Het kleine centrum van Petra is mooi en je kunt er heerlijk eten! Molyvos is ook een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 6Marianne Haverkamp28-07-2018

Een beetje teleurstellend.

Voor de iets oudere vakantieganger ligt dit complex wat ver van het strand. Vooral als het warm is best een tippel. Onze kamer 652 had, ondanks belofte van de touroperator geen wifi. Dat bracht dus extra kosten met zich mee. Ook lag deze kamer boven de machinekamer van het zwembad waardoor we 's nachts veel geluidsoverlast hadden. Verhuizen kon alleen naar een hoger en afgelegen kamer. Slapen dus met oordoppen in . Verder was de kamer heerlijk ruim en had een terras aan het mooie zwembad. Ook het personeel was vriendelijk en behulpzaam maar kon onze klachten helaas niet oplossen. Dus, geen tweede vakantie in dit complex!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 10D03-07-2018

Prima!

Theofilos superior is rustig gelegen in Petra, leuk tussen de locals, paar minuten lopen naar winkels, restaurants en zee. Zeer ruime schone kamer, wij hadden groot terras op begane grond aan het zwembad. Excursie naar West Lesbos via touroperator met goede zuid-Afrikaanse gids. Gezellig ontbijten bij Theofilos classic.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8M.Natte25-06-2018

Geweldig

In het appartementcomplex wel rustig, maar dat vonden wij wel fijn. Vriendelijk personeel. Hier en daar wat achterstallig onderhoud. Maar daar hadden wij geen problemen mee. Als je naar het strand van Petra gaat zo'n een min. Of tien lopen. Gingen we altijd gezellig bij Rama liggen Gratis wifi ligbedden en parasol gratis Anna, haar man en hun zoon Timo runnen de zaak daar héél erg goed. Heerlijk eten, heerlijke koffie, Timo spreekt een beetje Nederlands. En is een goede kelner. Ook is twee deuren verder Nikos een aanrader zeker als je 'savonds uit eten wil geweldig, vooral de mezes. Wij hebben de eerste week veel dingen gezien zoals het rode strand, skala Eressous. Ampelia strand. En de waterschildpadden. Het was een geweldige vakantie

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Fam22-04-2018

Heel leuk, zeker voor herhaling vatbaar.

De accomodatie is erg knus en sfeervol. Het ligt achterin het plaatsje Petra, waardoor het er vrij rustig is. Ook ligt het middenin het oudere gedeelte van het dorp, wat een leuke sfeer creëert. Je ziet hier niet alleen maar toeristen voorbijlopen, maar ook voornamelijk de locals. Daarnaast lopen er erg veel katten rond in de buurt, wat echter niet erg is, omdat ze heel goed verzorgd worden. De wandeling richting het strand en de boulevard is erg leuk, je loopt door een mooie omgeving. Ook het kerkje op de rots is een bezoekje waard. Als je die 's avonds beklimt kun je genieten van een erg mooie zonsondergang. In alle restaurants is iedereen erg vriendelijk en erg gastvrij. De accomodatie zelf is niet te druk en niet te rustig. De mensen die er werken zijn erg vriendelijk en de schoonmaaksters zijn altijd blij. We hebben hier zeker genoten en het is voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Hotel Theofilos Superior info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad