Géén boekingskosten
GriekenlandLesbosPetraHotels PetraHotel Theofilos Classic

Theofilos Classic

GriekenlandLesbosPetra

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Theofilos Classic voor je op een rij gezet:

4.1OnvoldoendeScore uit 129 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.1OnvoldoendeScore uit 129 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Hotel Theofilos Classic is gelegen op het Griekse eiland Lesbos. Hier start je je dag met een heerlijk ontbijt. De douche op de hotelkamers is aan de kleine kant, voor meer ruimte huur je beter een appartement. Er zijn twee zwembaden en er is een poolbar. Je kunt hier verblijven op basis van halfpension of eten in een van de restaurantjes in Petra.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

129 Reviews over Theofilos Classic

• 2Nico28-08-2022

Zwembad en strand

Theofilos Classic Hotel , Lesbos / Petra Op de website van Corendon staan foto's van het zwembad , heel mooi en gevuld met water . Ook schitterende rode bloemen aan het balkon. Bij aankomst in het Hotel blijkt dat zwembad leeg te staan. (foto zie bijlage) Merk zelf het verschil tussen werkelijkheid en op de website. Tijdens mijn contact met het lokaal agentschap , Alonia Holidays , heeft Dolf me via whatsapp , gestuurd dat dit wel duidelijk op de website staat. Het staat niet duidelijk op de website , maar staat bij de beschrijving van het Hotel onder de rubriek "zwembaden en strand". Bovendien staat er geen enkel foto op van het Superior Hotel. Enkel foto's van het Classic Hotel. En via de website kan ik dus niet uitmaken van welk gedeelte Hotel de foto met prachtig gevuld zwembad hoort. Dit is zeer misleidend. En dan nog gezwegen over het schraale ontbijt en het kameronderhoud. 1 keer in 8 dagen de lakens ververst.

• 6esmee05-01-2022

achterstallig onderhoud wel een top locatie

De locatie is top! jammer dat het hotel echt niet goed is bijgehouden, in de douche kan je nog maar net je haren wassen zo klein is die. ook was het zwembad van het classic hotel niet gevuld, dus moesten we naar de andere kant van het hotel. het eten was lekker, maar ik raad je toch aan om lekker bij het strand te gaan eten (10min lopen en echt super goedkoop)

• 7Rick en Helene13-10-2019

De prijs/kwaliteit is wat je ervan kan verwachten

De prijs/kwaliteit is precies wat je ervan kan verwachten. Als je heel nieuw en super de luxe verwacht moet je dit hotel niet boeken, maar de ligging, het personeel en de sfeer maakt heel veel goed. Wij zaten in het oude gedeelte en dat was ook te merken, maar er was een goedwerkende airco, de bedden waren niet al te hard en de douche deed het prima met warm tot zeer warm water.

Wij hadden halfpension geboekt en het ontbijt was elke dag hetzelfde maar voldoende. thuis eet ik ook niet elke dag iets anders smorgens. Het diner... werd geserveerd bij het zwembad en gemaakt door de lieve Bulah. Eten wat de pot schaft, maar altijd goed en voldoende!

Via de vooringang naar het dorpje, in t donker goed opletten waar je je voeten neerzet! en naar t strand via de oude ingang (ontbijtzaal). Als je geen auto huurt voor een paar dagen beroof je jezelf van prachtige ritjes!

• 7De Landgraaf23-09-2019

Goed te doen ,aardig personeel.

Ligging oke, oudbollig interieur en achterstallig onderhoud.

• 3Angelique21-09-2019

Viel erg tegen.

Het is zeer verouderd met veel achterstallig onderhoud. De fohn was weg uit de kamer. De douche deed het niet. Er kwam een straaltje koud water uit dr douche en de wc pot was heet. Daar liep het warme water door. We kregen een zolder kamertje wat waarschijnlijk vroeger van het personeel is geweest. Het is zo klein dat je in de spiegels alleen je schouders ziet. Het ontbijt is iedere dag het zelfde. Als je geen ei lust dan heb je alleen nog brood met jam of yoghurt. Op is op komt vaak voor bij het hotel. Het zwembad was koud en ongezellig en allemaal kapotte stoeltjes. Zeker geen aanrader tenzij je er voor heel weinig heen kunt. Het plaatsje Petra is super leuk.

• 9Alys21-09-2019

goed hotel op een perfecte plaats

theofilos classic is het verouderde gedeelte, en wij zaten in het achterste gebouw wat niet gerenoveerd was. onze eerste kamer was een ramp,vies en klein balkon,uitzicht op de spoelkeuken, kamer in twee gedeelten. de volgende dag mochten we een andere kamer gelukkig en kregen een kamer met uitzicht op het straatje midden in pertra,geweldig, je waande je echt tussen de dorpsbewoners.het zwembad van het superieur gedeelte mocht gebruikt worden ook bij classic is een zwembad aanwezig. ontbijt was grieks en zondags oud brood. de medewerkers waren super ze wilden alles voor je doen zolang jij het maar naar de zin had. hotel lag dicht bij strand en dorpje waar het altijd gezellig was. de volgende keer als we hier weer boeken word het alleen geen classis maar superieur. 1 nadeel je word op de doorgaande weg uit de bus gezet en je moet wel een stukje lopen over de keien met je koffer om bij het hotel te komen.

• 9Dennis20-09-2019

Prima service, een 10 voor de keuken!

Het hotel is prima. Wij zaten in het oude deel aan het eind van de gang. Kennelijk was de stapel schone handdoeken steeds op, want die hebben we maar 1x gehad (na vragen). Verder is het best gehorig. Het ontbijt is simpel, maar prima. De dame bij het zwembad verzorgt het avondeten. Zij kookt heerlijk en onthoudt wat je wel of niet lust. Je krijgt alleen af en toe alle gangen tegelijk op tafel. Dit is alleen bij drukte. Het personeel is heel aardig. Op de dag van vertrek kan je je koffer naast de receptie kwijt en beneden bij de sportruimte (die niet in gebruik is) kan je douchen. Top geregeld! Kortom: prima hotel voor deze prijs.

• 4Lisa17-09-2019

Petra is mooi, hotel geen aanrader!

Petra is een gezellig plaatsje met lekkere restaurantjes en leuke terrasjes. Het hotel/appartement is zeker geen aanrader. Het hotel is verouderd (wat opzich niet erg is), maar er is echt sprake van achterstallig onderhoud. De kamers zijn niet schoon en er zit schimmel in de badkamer. We kregen niet altijd schone handdoeken en de lakens zijn kapot en er zitten vlekken in. Het ontbijt smaakte prima, maar geen schone tafels om aan te eten. Aandachtspunt is wel dat het beleg niet gekoeld stond. Het oogt erg rommelig. Bij aankomst werden we vriendelijk behandeld, maar als je later vragen had, bleef de receptiemedewerker in het kantoor achter zijn pc en kon je op afstand je vraag stellen. De receptie was vooral bezig met "brandjes blussen" van ontevreden gasten. Het personeel werkt hard, maar moet ons inziens met te weinig mankracht de boel draaiende houden.

• 6Ingrid12-09-2019

Eenvoudig complex dichtbij Petra

Eenvoudig ruim complex wat wel aan renovatie toe is. Kleine douche en niet altijd warm water. Een hoop kamers met klein balkon, wij zaten aan de achterkant daar waren ze wat groter. Wi-Fi was niet in het hele complex beschikbaar. Ligging is top, dichtbij Petra ongeveer tussen 5-10 min lopen. Leuk stadje met gezellige restaurantjes, wel wat weinig winkeltjes. Ontbijt was prima, wel elke dag hetzelfde. Mensen werken erg hard en zijn vriendelijk. Wel waren er veel Hollanders in sept.

• 8Karlijn Vliegenthart05-08-2019

Aanrader!

Mooi hotel met twee zwembaden. Het ontbijt is elke ochtend prima geregeld. Je hebt keuze uit griekse yoghurt, brood, pannenkoeken, beleg, gebakken of geroerd ei, feta, koffie, thee, jus en nog meer. Het personeel is erg vriendelijk! We hadden bijvoorbeeld geen föhn bij, maar konden er eentje lenen bij de receptie. Het hotel bestaat uit een ouder (classic) en een vernieuwd (superior) deel. Wij verbleven in classic. De kamers waren prima, maar de douche was wat aan de kleine kant. Je hebt airco en genoeg ruimte. We mochten ook gebruik maken van de poolbar en het andere zwembad. Binnen 1 min ben je bij een supermarktje en binnen 8 min loop je het centrum in. In het centrum heb je keuze uit veel leuke restaurants waar je heerlijk kunt eten. Ook heb je een strand met veel ligbedjes. Deze zijn gratis mits je iets besteld. Dit kan ook een fles water van €1 zijn. Leuke winkeltjes zijn er ook te vinden. Kortom een top plek en zeker een aanrader!

Hotel Theofilos Classic info

• KoelkastBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Masker verplichtBeschikbaar