7,9

Omschrijving
Hotel Theofilos Classic is gelegen op het Griekse eiland Lesbos. Hier start je je dag met een heerlijk ontbijt. De douche op de hotelkamers is aan de kleine kant, voor meer ruimte huur je beter een appartement. Er zijn twee zwembaden en er is een poolbar. Je kunt hier verblijven op basis van halfpension of eten in een van de restaurantjes in Petra.

We hebben een aantal aanbieders voor Theofilos Classic voor je op een rij gezet:

107 reviews over Hotel Theofilos Classic in het Nederlands

Geweldig

Leonie,
30-1-2019

Het hotel licht op een super mooie plek in het gezelligste dorp van het eiland met de leukste eet tentjes het personeel in het hotel was erg vriendelijk twee mooie zwembaden goed eten en mooie kamers echt een top vakantie wij hebben daar ook veel Nederlanders ontmoet wat erg gezellig was!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super om heerlijk te relaxen!!

Anneke van Dorst,
28-11-2018

Geweldig hotel met super lieve werknemers. Prachtige rustige ligging vlakbij strand en leuke gezellige restaurantjes. Onze voorkeur gaat uit naar restaurant De Mermaid! Wij zijn al verschillende keren naar hotel Theofilos geweest!!

Gereisd met partner in juni 2017

het omgeving is groen het zee is mooie goed voor relax of rondkijken,huur een brommer (of auto), blijf niet op een plek zonder voor het vakantie lesbos is Mooie eten in het restaurant kost niet veel,jammer dat de eerstdaags is weg ,aankom in het hotel om 23.55, veel goed van touroperator all info in de bus waren diepgaand de gids woont lang in lesbos zodat hij met zijn eigen ervaringen kon uitleggen, van productie tot de oude geschiedenis van het eiland en op de gewoonten en het leven van de Grieken zee goed ;))

Niets te zeggen over het Personeel van het hotel werkt hard en de hele dag, jammer dat de kamers zijn beetje walgelijk , de badkamer heeft wat schimmels,lakens met vlekken en andere tekortkomingen,ontbijt na 3 dagen ontsnapt u wenst,dit alles en ten koste van de eigenaar van het hotel en niet aan het personeel, zonder materiaal kun je als arbeider weinig doen,ik heb opgelost door het kopen van antibacteriële reinigingsmiddel

Gereisd alleenreizend in september 2018

Geen aanrader

John,
7-10-2018

Geen aanrader. Douche vaker koud dan warm

Ik het weekend geen schoonmaak, schone handdoeken en aanvulling toiletpapier. Ook wanneer er wel wordt schoongemaakt laat het te wensen over. Ontbijt was goed, Wi-fi verbinding ook.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Patricia,
4-10-2018

Het eiland is prachtig. Heel veel verschillende landschappen en de mensen super aardig. Hotel was ook keurig netjes met heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Voor het geld dat je betaalt,prima.

Mandemakers,
27-9-2018

Het hotel is wel gedateerd maar netjes schoon.De douche is bij veel kamers erg klein en je kunt beter een appartement nemen want die zijn erg mooi.Minpunt is dat je niet naar je hotel wordt gebracht met de bus maar aan de straat wordt afgezegd en een heel stuk met je koffer moet lopen op een verschrikkelijke weg.(pad).

Gereisd met vrienden in september 2018

Jeannette,
25-9-2018

Theofilos is een mooi en gezellig hotel.

Het verschil op huidige resenties brachten ons in verwarring, maar deze zijn absoluut niet correct.

Het Hotel is gezellig en schoon en het ontbijt was elke ochtend heerlijk.

De optie half Pension is ook aan te raden maar in het dorp eten is niet duur en erg lekker.

Het verschil zit hem in de optie's wat iedereen op het verkeerde been kan zetten.

Bij de optie Hotel kom je in een gedateerde kamer die niet groot is maar voorzien is van bed koelkast en wc met douche.

Bij andere opties worden de ruimtes groter moderner en luxer.

Echt een aanrader met lief en attent personeel.

Gereisd met partner in september 2018

Mooi Hotel sanitair gedateerd.

Math,
14-9-2018

Het hotel ligt niet in het centrum van Petra dit is 10 minuten lopen. Het strand via de korte weg (vraag bij hotel) is iets korter. Hotel is schoon, bedden goed, sanitair gedateerd. Je hebt maar een kleine badkamer met een kleine douche maar het voldoet. Ontbijt is goed verzorgd soms wat langer wachten als je rond 9.00 gaat maar ja het is vakantie. Het personeel is allervriendelijkst. Twee grote zwembaden niet verwarmd maar dat hoeft in de zomer ook niet. Voldoende bedjes die zijn wel hard. Tip leg er een luchtbedje van 4 euro op en je slaapt als een roos.

Autohuren in het dorp 35-40 euro per dag goedkoper dan bij reisleidster (65 euro pd). Eten is bijna overal goed check trip advisor voor goeie recensies.

Er is geen bar in het hotel wel een poolbar waar je eenvoudige dingen kunt eten.

's avonds moet je het dorp in als je nog wat vertier wilt.

Voor herhaling vatbaar

Albers, M,
6-9-2018

Als je een lekkere en rustige vakantie wil hebben ga naar Lesbos, Theofilos in de plaats Petra.

Gezellige acomodatie, met diverse soorten kamers.

Van klein naar groot, dus je kan bij het boeken zelf kiezen.

Het ontbijt is simpel maar gewoon goed. Mensen die daar over klagen moeten gewoon een duurdere acomodatie boeken. Of kijken wat ze thuis op tafel hebben staan.

Personeel is super vriendelijk, en zeer behulpzaam.

Gewoon boeken en zelf ervaren zou ik zeggen.

Wij gaan volgend jaar terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooi eiland, maar nooit weer.

Anoniem,
5-9-2018

Wij vonden het enorm tegenvallen. Ja er werd geschreven dat het nog geen echt toeristenstadje is, dit is ook wel te merken. Er is niet veel te doen en ook qua excursies valt het vies tegen. Openbaar vervoer is ook slecht geregeld, hierdoor heb je niet de mogelijkheid op eigen houtje het eiland te verkennen zonder verplicht een auto te moeten huren. Het hotel is erg groot en over het algemeen wel schoon, de familie doet hun uiterste best om goed voor je te zorgen en alles naar je zin te maken. Let wel op, wij zijn wat jonger van leeftijd; wij werden ergens boven in het hotel geduwd in een klein kamertje waar nauwelijks een bed in past, de bedden zijn bovendien ook vrij slecht. De wifi in het hotel is vrijwel overal slecht. Het eiland is mooi, maar niet geschikt voor mensen die van excursies en stadjes bekijken houden.

• VerzorgingHalfpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Theofilos Classic in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Theofilos Classic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.