Appartement Theodora

Appartement Theodora
8,1

6 tips over Appartement Theodora

wil-hendriks, 21-9-2014
Neem iets mee om muggen te weren! Koffiefilter om koffie te zetten was bij ons aanwezig. Er is geen haarfohn.
jella ekelmans, 18-8-2014
Maak eens de wandeltocht (via de fietsroute die hele stukken niet te fietsen is) door de heuvels naar Molyvos, werkelijk een prachtige tocht van ca. 2 uur. In het hoogseizoen wel uiterlijk half 8 's-ochtends vertrekken om de warmte voor te zijn.
Ira vd Horst, 18-9-2013

De strandtent Cavo Christo, is vlakbij. Ligbedden en wifi zijn gratis, het eten is lekker, voor een vriendelijke prijs. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Jeep gehuurd bij Number One, daar werden we geholpen door een Nederlandse, zodat alle regeltjes duidelijk waren. Ook een goed adres voor excursies.

Taverna Traditional (in het dorp staan borden om de weg te wijzen) organiseert regelmatig avonden met dans. Het vaste menu bestaat dan uit lokale gerechten.

We hebben een aantal aanbieders voor Theodora voor je op een rij gezet:

Marco, 17-8-2013

Lekker eten kan je bij O-NIKOZ, een gezellig familierestaurant. Eten bij een ondergaande zon.

Molyvos is zeker de moeite waard.

Auto huren bij NR.1 bij Astrid (nederlands, bij het voetbalveld zij kan ook een taxi voor je regelen).

Skala Skimeneas, vissersdorpje. De weg er naar toe kan je adelaars spotten. Mogelijkheden om dolfijnen te spotten.

Skala Eresou, hippiedorp en mooi zandstrand. Op de weg naar Eresou langs de schilpaddenvijver bij Skoutaros.

José Driessen, 10-9-2012
Wij hebben de ezeltocht gedaan. Was erg leuk. En ook met de bus naar Molivos is goed te doen. 10 minuutjes in de bus, retour voor 3.20 euro p.p. Mooi gelegen plaatsje op een berg. Je moet wel goed ter been zijn. Ik was er samen met mijn dochter van 18. Enige nadeel was dat we er maar 8 dagen waren. Ik ga hier zeker terug naar toe!
InVo, 22-8-2012

Calypso bootcruises, Number 1 voor huren auto, fiets, scooter, motor.

Molyvos Castle, O Mahalas Taverna in Petra, Taverna Vafios in Vafios

We hebben een aantal aanbieders voor Theodora voor je op een rij gezet: