Appartement
8,8

Omschrijving
Op een paar honderd meter van het centrum van Petra op Lesbos vind je Appartement Theodora. Hier vind je een groot zwembad waar altijd een ligbedje vrij is. Het appartement is ruim met mooi uitzicht vanaf het balkon. Aanrader is om het ontbijt bij te boeken, want dit is gevarieerd en lekker. Op 300 meter van het strand.

82 reviews over Appartement Theodora in het Nederlands

Super!

Claudia,
7-7-2018

Wat een fijn appartement! Rustig gelegen maar toch maar een paar honderd meter van het centrum. Groot en heel schoon. Leuk zwembad, waar we geregeld alleen lagen. Tip: boek het ontbijt er bij. Super verzorgd en geen dag hetzelfde.

Gereisd met partner in juni 2018

Rustig en schoon complex

Karolina en Edwin,
26-6-2018

Het is een kleinschalig complex. Het complex ligt op ongeveer 300 meter van het strand. De boulevard van Petra ligt op een kleine 10 minuten lopen. De weg naar het complex vanaf de hoofdweg is onverhard. Er is een redelijk groot zwembad aanwezig. Er zijn meer dan genoeg ligbedjes aanwezig. Mocht je een drankje willen, dan kan je dit binnen tegen betaling zelf halen. De kamers worden goed schoongehouden. De badkamers zien er netjes uit. De overige ruimtes zijn redelijk groot. Er is mogelijkheid om te ontbijten. Dit is geen ontbijtbuffet. Het ontbijt wordt geserveerd. Mocht je meer willen, dan is dit mogelijk. De tuin van het complex is mooi onderhouden. Voor mensen die wat rustiger willen zitten, maar alles op loopafstand willen hebben, is dit complex een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2018

Het appartement is mooi ruim, echt grieks en heeft een fijne ligging. Het ontbijt was super. De ontvangst en bejegening is heel gastvrij en ontspannen. Je kunt daar echt even weg van alles zijn. Mooi uitzicht. Op 10 minuten loopafstand van een mooi strand, gezellige tavernes. De mensen zijn heel vriendelijk. Lekker eten. Gratis strandbedjes als je in de taverne wat drinkt of eet. Echt top!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk rustig verblijf met fijn zwembad

Pierre Laheije,
6-7-2017

Koffer 250 meter over onverharde weg lopend van bus naar apartement vervoeren.

Gereisd met partner in september 2015

Super mooi eiland

Tineke Diepbrink,
4-7-2017

Prima appartement

Ruim .zeer goede bedden

Groot balkon met prachttig uitzicht over de bergen

Dicht bij centrum ,strand

Dus ik zou zeggen boek een reis naar dit prachtige eiland

Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch appartement

Eric Minjon
27-8-2016

net buiten dorpje Petra ligt appartement/hotel Theodora. het is rustig gelegen en je hebt een schitterend uitzicht van je balkon. Zwembad is prima.

je bent binnen 5 minuten bij alle restaurants en het kiezel zandstrand.

wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad en ik kan het zeker aanraden.

wij lagen iedere dag bij Sunset (aan het strand). Eten 's avonds deden we meestal bij Rama !

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heerlijke rustige plek!

Marije Nederhoed
26-7-2015

Appartementen Theodora in Petra is een prima plek om te verblijven! Ruime appartementen en met een heerlijk zwembad! Meis de huishond is een lieverd en komt elke dag even langs voor een knuffel.

Klein minpunt aan de appartementen is het keukentje! Het stelt niet heel veel voor, voor ons geen probleem want we zijn elke avond uiteten gegaan.

We hebben een leuke tijd gehad op Lesbos!

Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijke rustige locatie

wil-hendriks
21-9-2014

Goed verzorgde ruime, schone en rustig gelegen appartementen. Minpuntje is, ook naar Griekse begrippen, de matig ingerichte keuken. Appartement ligt buiten de drukke doorgaande weg, maar op 5 minuten loopafstand van zee en centrum. Handdoekwissel 3 x in de 8 dagen en 5 x schoonmaak. Jammer dat het barretje niet opengaat; eigenaar is vriendelijk maar niet echt servicegericht bezig. Lieve huishond: Meis.Kortom prima plekje: aanrader!

Gereisd met partner in september 2014

Theodora: top complex voor relaxte vakantie

nico van ee
21-9-2014

Augustus-september 2014 heerlijk verblijf gehad in bij Theodora.

Zeer ruim appartement en een top badkamer: mooi, nieuw en makkelijke inloopdouche met altijd warm water. Nog niet eerder beleefd in Griekenland. Bedden prima, kamer 4 had twee balkons , waarvan 1 met uitzicht op zwembad. Zwembad iedere dag schoon gemaakt, geen chloor.

Bovendien rustig.Kamer heel schoon. Strand en restaurantjes op loopafstand. Alles gezellig en ontspannen. Vooral bij Niko's : strandbedden gratis, wel wat bestellen. Heerlijk restaurant!

Minpuntje: stenen pad van 250m naar de weg .Dan wel snel bij strand.

Gereisd met partner in augustus 2014

Rustig en net complex

Hetty
11-9-2014

Een rustig gelegen appartement met een heerlijk (schoon en rustig) zwembad erbij. De kamers zijn erg verschillend, wij hadden nr 12 en die had het mooiste uitzicht omdat je voor én achter een balkon hebt. De inrichting vond ik te sober. Met één kookplaatje kun je vrijwel niets, en het servies was ook echt minimaal. Er is wel een waterkoker (ik nam van thuis een koffiefilterhouder mee) Wij zijn geweest met onze kinderen van 13 en 16 jaar oud, en zij vonden het ook hartstikke leuk. Ze hadden ieder een eigen bed en niet (zoals op de site staat) een bedbank, maar ook dit zal verschillen per kamer.

De omgeving is prachtig, en het strand en de restaurants zijn op een paar minuten loopafstand. Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad, en kan dit ook zeker een ander aanraden!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Theodora in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Theodora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.