Géén boekingskosten

Appartement Theodora

GriekenlandLesbosPetra

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Theodora voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 85 reviews

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Op een paar honderd meter van het centrum van Petra op Lesbos vind je Appartement Theodora. Hier vind je een groot zwembad waar altijd een ligbedje vrij is. Het appartement is ruim met mooi uitzicht vanaf het balkon. Aanrader is om het ontbijt bij te boeken, want dit is gevarieerd en lekker. Op 300 meter van het strand.

85 Reviews over Theodora

• 8Vriend23-08-2019

Heerlijk complex, nog relaxter eiland!👌

Wat een mooie plek is dit! Wordt je eerst bang gemaakt door de touroperator dat er een onverhard pad van 500 meter naar het complex is, blijkt dit niet eens de helft te zijn. Zorg voor juiste info touroperator! het Complex is heerlijk rustig en heeft een lekker zwembad, waar niemand van de gasten zijn bedje hoeft te reserveren. Menig maal hadden we een privé zwembad. Wil je veel vermaak is dit niet de goede plek, er is geen levendige bar en animatie. Wat ze wel hebben op Lesbos zijn verschrikkelijk aardige mensen die uiteraard geld willen verdienen aan de toerist, maar dit op een zeer vriendelijke manier overbrengen. Kom je vandaag niet eten, Misschien morgen? Laat je niet bang maken met verhalen over vluchtelingen, hier merk je niks van. De eilandbewoners zijn superblij dat de toeristen weer terug zijn/komen. Hier doen ze lokaal erg hun best voor. Petra is een erg leuke plaats met heel veel goede restaurantjes. Al met al een supermooi eiland!

• 8Sjaan Nass30-06-2019

Was gewoon weer geweldig. Vriendelijke mensen en lekker eten bij taverne taranella.

• 8Sjaan Nass05-04-2019

fantastisch

heerlijk genoten mooie omgeving centrale liggingen vriendelijk pesoneel.

• 9Claudia07-07-2018

Super!

Wat een fijn appartement! Rustig gelegen maar toch maar een paar honderd meter van het centrum. Groot en heel schoon. Leuk zwembad, waar we geregeld alleen lagen. Tip: boek het ontbijt er bij. Super verzorgd en geen dag hetzelfde.

• 8Karolina en Edwin26-06-2018

Rustig en schoon complex

Het is een kleinschalig complex. Het complex ligt op ongeveer 300 meter van het strand. De boulevard van Petra ligt op een kleine 10 minuten lopen. De weg naar het complex vanaf de hoofdweg is onverhard. Er is een redelijk groot zwembad aanwezig. Er zijn meer dan genoeg ligbedjes aanwezig. Mocht je een drankje willen, dan kan je dit binnen tegen betaling zelf halen. De kamers worden goed schoongehouden. De badkamers zien er netjes uit. De overige ruimtes zijn redelijk groot. Er is mogelijkheid om te ontbijten. Dit is geen ontbijtbuffet. Het ontbijt wordt geserveerd. Mocht je meer willen, dan is dit mogelijk. De tuin van het complex is mooi onderhouden. Voor mensen die wat rustiger willen zitten, maar alles op loopafstand willen hebben, is dit complex een aanrader.

• 9Lies07-10-2017

super relaxed en gastvrij!! Echte aanrader !

Het appartement is mooi ruim, echt grieks en heeft een fijne ligging. Het ontbijt was super. De ontvangst en bejegening is heel gastvrij en ontspannen. Je kunt daar echt even weg van alles zijn. Mooi uitzicht. Op 10 minuten loopafstand van een mooi strand, gezellige tavernes. De mensen zijn heel vriendelijk. Lekker eten. Gratis strandbedjes als je in de taverne wat drinkt of eet. Echt top!!

• 8Pierre Laheije06-07-2017

Heerlijk rustig verblijf met fijn zwembad

Koffer 250 meter over onverharde weg lopend van bus naar apartement vervoeren.

• 10Tineke Diepbrink04-07-2017

Super mooi eiland

Prima appartement Ruim .zeer goede bedden Groot balkon met prachttig uitzicht over de bergen Dicht bij centrum ,strand

Dus ik zou zeggen boek een reis naar dit prachtige eiland

• 8Eric Minjon27-08-2016

fantastisch appartement

net buiten dorpje Petra ligt appartement/hotel Theodora. het is rustig gelegen en je hebt een schitterend uitzicht van je balkon. Zwembad is prima. je bent binnen 5 minuten bij alle restaurants en het kiezel zandstrand. wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad en ik kan het zeker aanraden. wij lagen iedere dag bij Sunset (aan het strand). Eten 's avonds deden we meestal bij Rama !

• 10Marije Nederhoed 26-07-2015

Heerlijke rustige plek!

Appartementen Theodora in Petra is een prima plek om te verblijven! Ruime appartementen en met een heerlijk zwembad! Meis de huishond is een lieverd en komt elke dag even langs voor een knuffel.

Klein minpunt aan de appartementen is het keukentje! Het stelt niet heel veel voor, voor ons geen probleem want we zijn elke avond uiteten gegaan.

We hebben een leuke tijd gehad op Lesbos!

Appartement Theodora info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)