Appartement Sunshine

50 reviews over Appartement Sunshine

• 2019
    8Anja Van Egmond25-08-2019

Echt Griekse sfeer!

Wij verbleven in een drie kamer appartement op de eerste etage. De appartementen zijn gedeeltelijk gerenoveerd. De slaapkamers zijn ruim en de ouderslaapkamer beschikt over een heerlijk boxspring bed. Daardoor hebben we zalig geslapen. De tweede slaapkamer beschikt over twee eenvoudige bedden maar is ruim genoeg. De badkamer en keuken zijn gedateerd en slecht onderhouden. Maar dit heeft ons niet gestoord, want koken doen wij toch niet. En we konden gewoon douchen, al was het wat minder luxe dan thuis. We hadden een groot balkon met een prachtig uitzicht. Het zwembad wordt goed onderhouden en bij de poolbar kun je terecht voor lekker eten en een drankje. Wij vonden het geweldig bij Gianna en Stavros en komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Griekfan18-08-2019

Ruim eenvoudig appartement met uitstekende ligging

Kleinschalige accommodatie. Appartementen zijn goed qua maat. Ligging is heerlijk rustig en toch strand en centrum op korte loopafstand. Inrichting van het appartement is sober. Het interieur is deels vernieuwd. Bedden zijn ruim en goed. Keuken en badkamer zijn gedateerd.

Nonchalante eigenaar als t gaat om onderhoud in en rond het complex. Veel zichtbare kleine herstellingen. 1 week actie en alles is opgelost, maar helaas.

Schoonmaak lijkt op het 1e oog goed. Kijk je beter zie dat het snel snel wordt uitgevoerd. Elke dag even snel vegen en afvalbakken legen is wel prima. Zwembad wordt wel veel aandacht aan besteed en bijgehouden. Rond het zwembad voldoende zitjes en ligbedjes met parasols. Gratis, ook geen geen consumptieverplichting.

Verder een ongestoorde vakantie gehad. Jammer dat men niet iets meer aandacht aan het onderhoud schenkt. Zijn echt kleine dingen !

Gereisd met partner in juli 2019

• 5Suus02-08-2019

Vervallen appartement en achterstallig onderhoud.

Het appartement is niet schoon, er is veel achterstallig onderhoud (bijv. vieze kapotte putjes, toiletten, kranen, tuinstoelen) en daar wordt niets aan gedaan. Het keukengerei stelde niet veel voor. Het zwembad is wel schoon en er staan voldoende ligbedjes en parasols. En de eigenaresse praat alleen met Grieken of mensen die ze kent, er is verder geen contact.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    10Suna van Bekkum09-09-2018

Prachtige plek, dichtbij zee & gastvrije eigenaar

Erg genoten op deze prachtige plek in Petra! De eigenaar (familie) is heel erg gastvrij en staat altijd voor je klaar. Dichtbij het strand, fijn zwembad bij het complex en er wordt eten en drinken geserveerd. Airco werkt uitstekend en de bedden slapen heerlijk. De inrichting is basic en past bij de prijs die gerekend wordt. Wij komen hier absoluut terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Erik13-08-2018

Prima vakantie gehad.

Eigenaren zijn erg vriendelijk. Inrichting kamers laat te wensen over. Verder een top vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Rob Rotterdam27-09-2017

Enorm genoten.

14 dagen verbleven in een studio op de 1e etage

Mooie grote luxe kamer.

Mooie locatie en een goed onderhouden complex.

De schoonmaak van de kamer was netjes.

Eigenaar en zijn vrouw zijn erg aardig.

Zwembad was ook goed onderhouden

Een minpunt was dat er af en toe weinig waterdruk was en er een armtierig straaltje water uit de kraan kwam en soms hadden we geen warm water.

De gratis Wifi werkte niet best, maar dit hoeft niet perse te wijten te zijn aan Sunshine.

Ik weet niet en ben dit ook niet te weten gekomen of dat de capaciteit verhoogt zou kunnen worden.

Het kan ook te maken hebben met hoe gasten met de wifi omgaan. Gasten denken het wifi te kunnen gebruiken als thuis en gaan filmpjes streamen of gebruiken meerdere divices, dit kost enorme data en daar worden de andere gasten de dupe van.

Wij hebben een heel prettig tijd hier gehad.

Ondanks de genoemde minpunten raad ik Sunshine zeer aan.

Gereisd met partner in september 2017

• 7Miriam05-05-2017

Nette accomodatie

Sunshine is en zeer nette accommodatie en is lekker rustig gelegen zo'n 400 m van het dorp en zo'n 300 m van het strand. Het complex staat niet aan de weg wat de ligging erg rustig maakt. Echter, wij waren er in de mei vakantie en waren met nog een gezin de enigen in het complex. Ook was duidelijk dat men nog niet klaar was met de voorbereidingen voor het seizoen. Zo was er geen ijs, geen muziek op het terras en ook was er in het appartement zelf geen Wifi (wat wel op de site vermeld stond). De bedden zijn vrij hard en de deuren in het appartement sluiten niet waardoor deze altijd op een kier moesten blijven staan. Ook was het vaak lang wachten op warm water en soms was dit er helemaal niet. Wij kregen een aantal keren te horen dat bepaalde dingen nog niet volop functioneerden omdat er maar 2 appartementen bezet waren. In onze ogen geen excuus. Het zwembad is heerlijk en ook het terras waar we de hele dag de zon hadden was fantastisch. Ons terras was zeer ruim (wij zaten op de hoek).

• 9Aart02-05-2017

Heerlijk, appartement met fijn zwembad

eenvoudig maar goed appartement met zwembad. Kindvriendelijk. Op loopafstand van zee. Zelfs met zespersoons appartement.

• 9imke02-05-2017

geweldige vakantie gehad!

Rustige accommodatie, vriendelijke, behulpzame mensen, heerlijk dicht bij strand en dorp! Prima vakantie gehad met onze kinderen en kleinkinderen

Gereisd met partner in april 2017

• 10Minke29-04-2017

Heerlijk voor een gezin met 4 kinderen

We hebben genoten van een heerlijke week. De mensen zijn echt super voor de kinderen. Ze kunnen heerlijk spelen en zwemmen. Het zwembad is vooral lekker omdat het mega diep is. Duiken kan heel goed. Het appartement ligt dicht aan het strand. Kwaliteit prijs is goed. Echt een aanrader voor mensen met kinderen

Appartement Sunshine info

• Aantal personenMeer dan 12