Appartement Stella

Appartement Stella
7,9

44 reviews over Appartement Stella in het Nederlands

Anders

Top appartementen. Netjes en schoon. Prima bedden. Wij hadden uitzicht op het klooster, prachtig. Bakkerij vlakbij, dus heerlijk ontbijten op het balkon. Te weinig keukengerei om een maaltijd te maken. Maar wie wil dat nou op deze plek met heerlijke restaurantjes. Appartementen staan in het centrum, maar heel rustig gelegen. Klein minpunt is de gehorigheid. Echt een aanrader!

centraal

Anzzzz
6-10-2017

keurig complex, vriendelijke benadering

jammer dat de appartementen erg gehorig zijn

Vanuit complex veel leuke eettentjes en verschillende wandelroutes vanuit centrum

Heerlijk, inmiddels onze vaste stek sinds jaren

Anky
25-9-2017

Verwacht niet teveel luxe, maar wel een goed bed, prima keukentje en lieve mensen

D-reizen

Nette accommodatie met een superligging

Anja Hornsveld
        24-8-2017

De rustige ligging (vrijwel in het centrum) is uitstekend. Nette, eenvoudige appartementen met een mooi zwembad. Als je slecht ter been bent kunnen de trappen een obstakel vormen. Jammer dat er geen horren aanwezig zijn tegen de muggen.

Wij zijn al vele jaren te gast bij Stella en zullen dit ook in de toekomst blijven.

Ons tweede huis

Anky
        4-7-2017

Al enige jaren komen wij hier, ontzettende lieve eigenaars!! Het voelt voor ons als thuis komen. De inrichting van de studio is sober, maar schoon. Tenslotte leef je buiten. Vlakbij dorp en strand.

Heerlijke appartementen, perfecte ligging.

Jeanette
        16-6-2017

Fijne appartementen met ontzettend aardige en hulpvaardige eigenaars.

Rustig gelegen, toch dicht bij gezellige dorpje en winkelstraatjes.

Strand met restaurantjes nog geen 5 minuten lopen (op slippers).

Wij komen zeker terug!

Gewoon goed!

Kools-de Koning
        4-9-2015

Wij hadden een fijn ruim 2-kamerappartement met 3! balkons. Van iedereen die we gesproken hebben hoorden we dat ze erg tevreden waren. Er zit wel verschil in gerenoveerd of niet, maar ondanks dat dat bij ons niet het geval was vonden we het zeker voor Griekse begrippen een goed appartement. Het enige nadeel was dat er wat weinig glas en koffieservies was, verder was alles aanwezig. Elke dag schoonmaak, op zondag alleen de prullenbakken. Ook het zwembad was heerlijk, werd ook regelmatig schoongemaakt. Als je het straatje in loopt sta je meteen tussen de gezellige winkeltjes en restaurantjes, 2 bakkertjes op 50 meter en het dorpsplein. To Steki is een aanrader om te eten. Petra ligt lekker centraal, huur een auto of ga met de bus op onderzoek naar de andere leuke plaatsjes...

Klein maar goed

Henk
        3-7-2014

Klein maar schoon appartement . Simpele keuken uitrusting maar dat tref je meer in Griekenland . Prima zwembad en kleine tuin erbij . Genoeg ligbedden bij het zwembad .

Goed , rustig app. klein maar fijn

Steens
        15-6-2014

Gunstig gelegen appartementen complex. Als je app. uitloopt zit je meteen in de gezellige straat met barretjes restaurantjes en de supermarkt.

prijs / kwaliteit is wel in verhouding.

Je moet je verder niets bijzonders voorstellen bij de appartementen, maar alles is aanwezig.

Geen klachten over de schoonmaak en ook niet over het verwisselen van handdoeken. Dit gebeurde allemaal netjes.

Super!

Aukje
        26-5-2014

Appartementen Stella liggen erg centraal gelegen in Petra. Vanuit de appartementen loop je zo het winkelstraatje van Petra in. Je komt uit op de boulevard en loopt zo het strand op. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad omdat de zee dichtbij lag en wij liever in de zee zwemmen. Het appartement zelf is nog best ruim vergeleken met andere appartement waarin ik heb verbleven in Griekenland. Alles om een maaltijd te bereiden is aanwezig. Dus voor de prijs die je betaald krijg je enorm veel. Wij willen graag een keer terug naar Lesbos en keren dan zeker terug naar appartement Stella

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Stella in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Stella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.