Appartement Stella

50 reviews over Appartement Stella

• 2019
    8Carin&Ton10-07-2019

Geweldige plek!!

Heerlijke plek, midden in Petra en toch rustig. Appartement, super vriendelijke eigenaren. Mis je wat, vraag erom en je krijgt het! Kom hier al jaren weer terug dus dat zegt genoeg! In september weer naar ons eigen plekje bij Stella. Verheug me er op.

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Sonja van der Kuijl30-05-2019

minimaal

Ligging is prima, maar verwacht niet te veel van de keuken. Er was geen koffieapparaat, servies is minimaal en er is alleen een steelpan ! Dus zelfs een eitje bakken lukt niet !

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Karen08-05-2018

Heerlijk, schoon en net appartementencomplex.

Top appartementen. Netjes en schoon. Prima bedden. Wij hadden uitzicht op het klooster, prachtig. Bakkerij vlakbij, dus heerlijk ontbijten op het balkon. Te weinig keukengerei om een maaltijd te maken. Maar wie wil dat nou op deze plek met heerlijke restaurantjes. Appartementen staan in het centrum, maar heel rustig gelegen. Klein minpunt is de gehorigheid. Echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

8Anzzzz06-10-2017

centraal

keurig complex, vriendelijke benadering jammer dat de appartementen erg gehorig zijn

Vanuit complex veel leuke eettentjes en verschillende wandelroutes vanuit centrum

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Anky25-09-2017

Heerlijk, inmiddels onze vaste stek sinds jaren

Verwacht niet teveel luxe, maar wel een goed bed, prima keukentje en lieve mensen

Gereisd met partner in september 2017

• 9Anja Hornsveld24-08-2017

Nette accommodatie met een superligging

De rustige ligging (vrijwel in het centrum) is uitstekend. Nette, eenvoudige appartementen met een mooi zwembad. Als je slecht ter been bent kunnen de trappen een obstakel vormen. Jammer dat er geen horren aanwezig zijn tegen de muggen. Wij zijn al vele jaren te gast bij Stella en zullen dit ook in de toekomst blijven.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Anky04-07-2017

Ons tweede huis

Al enige jaren komen wij hier, ontzettende lieve eigenaars!! Het voelt voor ons als thuis komen. De inrichting van de studio is sober, maar schoon. Tenslotte leef je buiten. Vlakbij dorp en strand.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Jeanette16-06-2017

Heerlijke appartementen, perfecte ligging.

Fijne appartementen met ontzettend aardige en hulpvaardige eigenaars. Rustig gelegen, toch dicht bij gezellige dorpje en winkelstraatjes. Strand met restaurantjes nog geen 5 minuten lopen (op slippers). Wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8Kools-de Koning04-09-2015

Gewoon goed!

Wij hadden een fijn ruim 2-kamerappartement met 3! balkons. Van iedereen die we gesproken hebben hoorden we dat ze erg tevreden waren. Er zit wel verschil in gerenoveerd of niet, maar ondanks dat dat bij ons niet het geval was vonden we het zeker voor Griekse begrippen een goed appartement. Het enige nadeel was dat er wat weinig glas en koffieservies was, verder was alles aanwezig. Elke dag schoonmaak, op zondag alleen de prullenbakken. Ook het zwembad was heerlijk, werd ook regelmatig schoongemaakt. Als je het straatje in loopt sta je meteen tussen de gezellige winkeltjes en restaurantjes, 2 bakkertjes op 50 meter en het dorpsplein. To Steki is een aanrader om te eten. Petra ligt lekker centraal, huur een auto of ga met de bus op onderzoek naar de andere leuke plaatsjes...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Henk03-07-2014

Klein maar goed

Klein maar schoon appartement . Simpele keuken uitrusting maar dat tref je meer in Griekenland . Prima zwembad en kleine tuin erbij . Genoeg ligbedden bij het zwembad .

Gereisd met partner in juni 2014

Appartement Stella info