Appartement Stella

GriekenlandLesbosPetra

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Stella voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 47 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 47 reviews
  • 7.1Inrichting
  • 7.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

50 Reviews over Stella

• 8Carin&Ton10-07-2019

Geweldige plek!!

Heerlijke plek, midden in Petra en toch rustig. Appartement, super vriendelijke eigenaren. Mis je wat, vraag erom en je krijgt het! Kom hier al jaren weer terug dus dat zegt genoeg! In september weer naar ons eigen plekje bij Stella. Verheug me er op.

• 9JT08-07-2019

Heerlijk verblijf gehad

Prima appartement. Balkon was wel wat klein maar je kon toch buiten zitten. We hadden een appartement aan de achterzijde met een heel mooi uitzicht op de bergen. Koffiezetapparaat stond niet in het appartement, we vroegen erom en het werd gelijk gebracht. Zwembad was goed en je kunt evt. ook op bedjes bij het zwembad liggen.Heel fijn dat het appartement heel centraal ligt. Dichtbij de restaurantjes en het strand. Bedjes op het strand zijn gratis maar dan moetje wel een drankje bestellen. Vriendelijke mensen.

• 7Sonja van der Kuijl30-05-2019

minimaal

Ligging is prima, maar verwacht niet te veel van de keuken. Er was geen koffieapparaat, servies is minimaal en er is alleen een steelpan ! Dus zelfs een eitje bakken lukt niet !

• 8Inge15-10-2018

Top locatie!

Nette studio. Goede bedden en airco. Erg rustig gelegen maar toch midden in het centrum van Petra mét uitzicht op de Panagia Glykofilousa. Het is een prima verblijf voor als je er alleen slaapt en doucht. Ik heb zelf niet vaak op het balkonnetje gezeten omdat je erg weinig privacy hebt. Ook heb ik niet gebruik van het zwembad. Het strand is zo dicht bij en veel gezelliger! Ik raad Stella zeker aan!

• 8Karen08-05-2018

Heerlijk, schoon en net appartementencomplex.

Top appartementen. Netjes en schoon. Prima bedden. Wij hadden uitzicht op het klooster, prachtig. Bakkerij vlakbij, dus heerlijk ontbijten op het balkon. Te weinig keukengerei om een maaltijd te maken. Maar wie wil dat nou op deze plek met heerlijke restaurantjes. Appartementen staan in het centrum, maar heel rustig gelegen. Klein minpunt is de gehorigheid. Echt een aanrader!

• 8Anzzzz06-10-2017

centraal

keurig complex, vriendelijke benadering jammer dat de appartementen erg gehorig zijn

Vanuit complex veel leuke eettentjes en verschillende wandelroutes vanuit centrum

• 8Anky25-09-2017

Heerlijk, inmiddels onze vaste stek sinds jaren

Verwacht niet teveel luxe, maar wel een goed bed, prima keukentje en lieve mensen

• 9Anja Hornsveld24-08-2017

Nette accommodatie met een superligging

De rustige ligging (vrijwel in het centrum) is uitstekend. Nette, eenvoudige appartementen met een mooi zwembad. Als je slecht ter been bent kunnen de trappen een obstakel vormen. Jammer dat er geen horren aanwezig zijn tegen de muggen. Wij zijn al vele jaren te gast bij Stella en zullen dit ook in de toekomst blijven.

• 8Anky04-07-2017

Ons tweede huis

Al enige jaren komen wij hier, ontzettende lieve eigenaars!! Het voelt voor ons als thuis komen. De inrichting van de studio is sober, maar schoon. Tenslotte leef je buiten. Vlakbij dorp en strand.

• 9Jeanette16-06-2017

Heerlijke appartementen, perfecte ligging.

Fijne appartementen met ontzettend aardige en hulpvaardige eigenaars. Rustig gelegen, toch dicht bij gezellige dorpje en winkelstraatjes. Strand met restaurantjes nog geen 5 minuten lopen (op slippers). Wij komen zeker terug!

Appartement Stella info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij