Appartement Stella

Laatste review

Top locatie!

Inge,
15-10-2018

Nette studio. Goede bedden en airco. Erg rustig gelegen maar toch midden in het centrum van Petra mét uitzicht op de Panagia Glykofilousa. Het is een prima verblijf voor als je er alleen slaapt en doucht. Ik heb zelf niet vaak op het balkonnetje gezeten omdat je erg weinig privacy hebt. Ook heb ik niet gebruik van het zwembad. Het strand is zo dicht bij en veel gezelliger! Ik raad Stella zeker aan!

45 reviews over Appartement Stella in het Nederlands

Top locatie!

Inge,
15-10-2018

Top appartementen. Netjes en schoon. Prima bedden. Wij hadden uitzicht op het klooster, prachtig. Bakkerij vlakbij, dus heerlijk ontbijten op het balkon. Te weinig keukengerei om een maaltijd te maken. Maar wie wil dat nou op deze plek met heerlijke restaurantjes. Appartementen staan in het centrum, maar heel rustig gelegen. Klein minpunt is de gehorigheid. Echt een aanrader!

centraal

Anzzzz,
6-10-2017

keurig complex, vriendelijke benadering

jammer dat de appartementen erg gehorig zijn

Vanuit complex veel leuke eettentjes en verschillende wandelroutes vanuit centrum

Tjingo

Heerlijk, inmiddels onze vaste stek sinds jaren

Anky,
25-9-2017

Verwacht niet teveel luxe, maar wel een goed bed, prima keukentje en lieve mensen

Nette accommodatie met een superligging

Anja Hornsveld,
      24-8-2017

De rustige ligging (vrijwel in het centrum) is uitstekend. Nette, eenvoudige appartementen met een mooi zwembad. Als je slecht ter been bent kunnen de trappen een obstakel vormen. Jammer dat er geen horren aanwezig zijn tegen de muggen.

Wij zijn al vele jaren te gast bij Stella en zullen dit ook in de toekomst blijven.

Ons tweede huis

Anky,
      4-7-2017

Al enige jaren komen wij hier, ontzettende lieve eigenaars!! Het voelt voor ons als thuis komen. De inrichting van de studio is sober, maar schoon. Tenslotte leef je buiten. Vlakbij dorp en strand.

Heerlijke appartementen, perfecte ligging.

Jeanette,
      16-6-2017

Fijne appartementen met ontzettend aardige en hulpvaardige eigenaars.

Rustig gelegen, toch dicht bij gezellige dorpje en winkelstraatjes.

Strand met restaurantjes nog geen 5 minuten lopen (op slippers).

Wij komen zeker terug!

Gewoon goed!

Kools-de Koning
      4-9-2015

Wij hadden een fijn ruim 2-kamerappartement met 3! balkons. Van iedereen die we gesproken hebben hoorden we dat ze erg tevreden waren. Er zit wel verschil in gerenoveerd of niet, maar ondanks dat dat bij ons niet het geval was vonden we het zeker voor Griekse begrippen een goed appartement. Het enige nadeel was dat er wat weinig glas en koffieservies was, verder was alles aanwezig. Elke dag schoonmaak, op zondag alleen de prullenbakken. Ook het zwembad was heerlijk, werd ook regelmatig schoongemaakt. Als je het straatje in loopt sta je meteen tussen de gezellige winkeltjes en restaurantjes, 2 bakkertjes op 50 meter en het dorpsplein. To Steki is een aanrader om te eten. Petra ligt lekker centraal, huur een auto of ga met de bus op onderzoek naar de andere leuke plaatsjes...

Klein maar goed

Henk
      3-7-2014

Klein maar schoon appartement . Simpele keuken uitrusting maar dat tref je meer in Griekenland . Prima zwembad en kleine tuin erbij . Genoeg ligbedden bij het zwembad .

Goed , rustig app. klein maar fijn

Steens
      15-6-2014

Gunstig gelegen appartementen complex. Als je app. uitloopt zit je meteen in de gezellige straat met barretjes restaurantjes en de supermarkt.

prijs / kwaliteit is wel in verhouding.

Je moet je verder niets bijzonders voorstellen bij de appartementen, maar alles is aanwezig.

Geen klachten over de schoonmaak en ook niet over het verwisselen van handdoeken. Dit gebeurde allemaal netjes.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Stella in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Stella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.