Hotel Panorama

8,7

63 reviews over Hotel Panorama in het Nederlands

Rien
30-3-2018

Geweldig hotel. Beste van Petra. Alleen jammer dat je alleen binnen kunt ontbijten

Voor de rest allemaal tienen.

Fijn hotel voor een rustige vakantie

Peter Spruit
4-9-2017

Het hotel is prima. Kamers zijn schoon en het ontbijt is goed. Wij boekten halfpension, het avondeten is goed, maar niet erg uitgebreid qua buffet. Ons stoort dat niet. De groenten komt uit de eigen tuin bij het hotel. Het personeel is erg vriendelijk en kunnen alles voor je regelen. Moutainbike huur en huur van een auto werd prima geregeld. Ook zijn er voldoende bedjes bij het zwembad voor de liefhebbers.

Prima verblijf

Arie
11-8-2017

Goed: Schoon complex, schone kamers, prima bedden, altijd warme douche, aardig personeel, ruim voldoende ontbijt, redelijk groot zwembad, mooi uitzicht, ruim voldoende kastruimte.

Minder: koelkastje maakt herrie

Let op: niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of een slechte conditie hebben. Dit i.v.m. steile weg naar appartementen.

We hebben een aantal aanbieders voor Panorama voor je op een rij gezet:

Voor de 8e keer op Lesbos, Petra en de eerste keer in hotel Panorama. Wat een mooi hotel en wat zijn eigenaren Nickolas en Vasilis aardige mensen. Wij hadden onze voorkeuren op voorhand kenbaar gemaakt aan het hotel en hoewel we geen bevestiging kregen was onze voorkeur wel degelijk verwerkt en aan voldaan. De kamers zijn gerenoveerd en zien er keurig uit. De kamers zijn schoon en fris. Het ontbijt is goed. De ligging van het hotel in Petra is perfect met een prachtig uitzicht over de baai van Petra. Kortom als je naar Lesbos, Petra gaat dan is dit hotel een goede keuze.

Oude reviews (archief)

Home sweet home, we gaan 2017 zeker terug.

Pierre en Susan Mittelmeijer
8-10-2016

Het hotel heeft een fantastische ligging, is uitstekend onderhouden, prachtige planten en bloemen zorgen voor een bijzondere uitstraling, de kamers zijn goed, het zwembad is een oase van rust. De familie Moises heeft het goed voor elkaar.

Service altijd op hoog niveau, vriendelijkheid zonder opdringerigheid. Griekse ontspannenheid in combinatie met een rustige omgeving. Groot zwembad met voldoende bedden en veel schaduw als je dat wilt.

Mensen die wat lastig ter been zijn zullen de wandeling naar de kamer via de trappen of heuvelpad niet altijd waarderen maar juist vanwege de ligging heb je een prachtig uitzicht en rust.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima vakantie

Atie Vos Tabak
24-5-2016

Niet geschikt als je geen hoogte kan lopen. Het terrein loopt erg op. Daardoor hadden wij een prachtig uitzicht. Eten en drinken was goed. Met de bus kan je je goed verplaatsen. Wij hebben veel gewandeld. Het plaatsje vonden wij gezellig. Je kan ook makkelijk naar Molivos.

Prima hotel met prettige bediening.

Atie Vos- Tabak
13-11-2015

We hebben veel gewandeld en daarna gezwommen in het zwembad.

Zeer mooi hotel prachtig uitzicht

jolandaveldman
28-6-2015

Wij zaten bijna bovenin en hadden een prachtig uitzicht.

Wel veel trappen lopen maar dat wisten we van tevoren en was ook zeker de moeite waard. Zeer klantvriendelijk en lekker ontbijtbuffet. Geregeld verschoning handdoeken en lakens.

Eenvoudig, maar goed hotel!

George
7-9-2014

Wij zijn net terug van 2 weken verblijf in dit hotel. Leuk gelegen. Vlakbij het strand. Op loopafstand van het centrum van Petra. Een aanrader wanneer je Lesbos wil leren kennen. Je kan met de bus of het toeristische treintje naar Molyvos waar je lekker bij de haven kan eten. Maar ook in Lesbos leuke restaurantjes. En heb je geen zin om ergens te gaan eten, dan kan dat ook in het hotel.

Het schoonmaken van de kamer had wat beter gekund, maar je bent grotendeels buiten, dus dat geeft niet. En het ontbijt is eenvoudig, maar goed te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Panorama voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Panorama scoort een 8.74 uit 10 op basis van 67 reviews.