Géén boekingskosten

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

69 Reviews over Panorama

• 10Fred Schmidt02-08-2019

fantastisch

Een goede Hotel, vriendelijke gastheren ,twee broeders, moeder, en ook vader,de kamers zijn schoon , en bij klachten over het vervangen van handdoeken ,gewoon melden en het wordt geregeld !!, wij hadden en kamer boven op de berg gevraagd een geweldige uitzicht!! je moet wel goed ter voet of been zijn het is een klimmetje maar het is het waard ,nu het ontbijt ,tegen over gestelde van andere berichten , mensen klagen altijd ! div. vleeswaren , kaas ,smeerkaas,tomaten, Kwark, of yoghurt,perziken koffie ,thee, Frisdrank, een gekookt ei,cornflakes, koekjes ,een je ontbijt kan gewoon op de terras genuttigd worden, dus wat wil je meer ,het zwembad is schoon en wordt goed onderhouden oke het geeft altijd mensen die moeten s morgen herkenbaar maken met een handdoek dit is mijn bed ,leren het nooit,de keuken van het hotel is goed ,bij ons vertrek naar huis hebben wij zelfs een lunchpakket ontvangen,{i.v.m ochtend vroeg} dus !!

• 9Judith16-09-2018

Prachtig hotel, vriendelijke mensen, aanrader!

Mooi en net hotel met vriendelijk personeel. Wij hadden een kamer bovenin gevraagd en gekregen wat absoluut een aanrader is. Het is wel een aardige klim via een helling naar boven maar dan heb je ook wat. Vanaf de kamer heb je een prachtig uitzicht over de zee en dorpje Petra. Enig minpuntje: handdoeken maar 2x verschoond in 11 dagen. Het ontbijt was goed en er was voldoende keuze. Het hotel heeft een groot zwembad waar gedurende de dag altijd wel bedjes vrij waren. Het strand is vlakbij en als je iets verder doorloopt vind je leuke strandtentjes, tip: Zefiros. De strandbedjes zijn gratis wanneer je er iets bestelt. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar de mini market, en 15 naar de pinautomaat, dan ben je ook gelijk in het dorpje. Het is een klein dorpje maar wel erg gezellig met restaurantjes aan zee, tip: Reef. Ook is het een heel betaalbaar eiland en uit eten is erg goedkoop. Wij hebben geen vluchtelingen gezien, dus gewoon gaan!

• 9Pauline08-08-2018

Genieten!!!!

Zeer mooi familiehotel met uitermate vriendelijk personeel. Het is er zeer schoon, gezellig, mooi en het ligt handig in Petra en vlakbij Molyvos. Het eten (buffet, en op de vrijdag BBQ) is niet verschrikkelijk uitgebreid, maar er is genoeg keuze en wat er ligt is kwalitatief erg goed. Heel lekker! Het is mooi gebouwd; het is net een klein dorpje op zich. Het zwembad is heerlijk en het strand is dichtbij (ongeveer 300m). Ze hebben een bibliotheek met boeken en tijdschriften uit verschillende landen die steeds door gasten wordt aangevuld. We hebben genoten!!!

• 8Dick18-07-2018

Wij komen beslist terug! Topper!

Super hotel. Zeer rustig gelegen. Wel een flinke wandeling naar het centrum én naar je appartement als je bovenin vertoeft. Maar het uitzicht maakt dat allemaal goed. Op het hotel zelf is helemaal niets aan te merken. Perfecte bedden, altijd heet douchewater, altijd beschikbare bedjes bij het zwembad en prima ontbijt, prima diner (á la card) en 1 x per week een BBQ.

• 6john lombaert28-06-2018

alleen voor de rust en het uitzicht

het eten is ondermaats zowel het ontbijt als s'avonds,ze noemen dat een buffet.s'morgens altijd hetzelfde en s'avonds enkele bakken vlees en groenten die na 10 min. koud hebben want ze kunnen die bakken niet warm houden.ze zetten dan 1 of 2 bakken dessert(niet gekoeld)in een ouderwets kast(je) en het zogezegde buffet begint om 19 u en iedereen loopt er naar toe en neemt zijn dessert ook al mee zodanig dat de mensen die rond 20 u komen geen keus meer hebben en aanvullen doen ze ook niet.het eten is maar 1 ster waard.ze slaan ook overal geld uit,betalen 5 euro per dag voor de airco,3 euro per handdoek dat je niet terugkrijgt,3 euro per uur internet enz...

• 10Rien30-03-2018

Geweldig hotel. Beste van Petra. Alleen jammer dat je alleen binnen kunt ontbijten Voor de rest allemaal tienen.

• 9Peter Spruit04-09-2017

Fijn hotel voor een rustige vakantie

Het hotel is prima. Kamers zijn schoon en het ontbijt is goed. Wij boekten halfpension, het avondeten is goed, maar niet erg uitgebreid qua buffet. Ons stoort dat niet. De groenten komt uit de eigen tuin bij het hotel. Het personeel is erg vriendelijk en kunnen alles voor je regelen. Moutainbike huur en huur van een auto werd prima geregeld. Ook zijn er voldoende bedjes bij het zwembad voor de liefhebbers.

• 10Arie11-08-2017

Prima verblijf

Goed: Schoon complex, schone kamers, prima bedden, altijd warme douche, aardig personeel, ruim voldoende ontbijt, redelijk groot zwembad, mooi uitzicht, ruim voldoende kastruimte.

Minder: koelkastje maakt herrie

Let op: niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of een slechte conditie hebben. Dit i.v.m. steile weg naar appartementen.

• 10Hans07-07-2017

Fantastische eerste ervaring in Panorama hotel

Voor de 8e keer op Lesbos, Petra en de eerste keer in hotel Panorama. Wat een mooi hotel en wat zijn eigenaren Nickolas en Vasilis aardige mensen. Wij hadden onze voorkeuren op voorhand kenbaar gemaakt aan het hotel en hoewel we geen bevestiging kregen was onze voorkeur wel degelijk verwerkt en aan voldaan. De kamers zijn gerenoveerd en zien er keurig uit. De kamers zijn schoon en fris. Het ontbijt is goed. De ligging van het hotel in Petra is perfect met een prachtig uitzicht over de baai van Petra. Kortom als je naar Lesbos, Petra gaat dan is dit hotel een goede keuze.

• 8Pierre en Susan Mittelmeijer08-10-2016

Home sweet home, we gaan 2017 zeker terug.

Het hotel heeft een fantastische ligging, is uitstekend onderhouden, prachtige planten en bloemen zorgen voor een bijzondere uitstraling, de kamers zijn goed, het zwembad is een oase van rust. De familie Moises heeft het goed voor elkaar.

Hotel Panorama info

• Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)