Hotel Michaelia

GriekenlandLesbosPetra

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Michaelia voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 7 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 7 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Michaelia

• 10Ellen08-07-2017

Hier wil ik nog eens heen!

Hotel Michaelia ligt vlak bij t cenrum van het gezellige authentieke dorpje Petra aan de weg langs de zee. Via een kadetrapje kun je een duik in zee nemen. Het echte strand is ong. 5 minuten lopen.

Petra en sowieso het eiland Lesbos is een prachtige vakantiebestemming waar je je ook als solo reiziger heel welkom voelt.

Door de verhalen over vluchtelingen is het toerisme afgenomen. Dit is jammer want die verhalen in de media geven een totaal verkeerd beeld. Je merkt daar niets van. Mijn advies: Ga erheen en geniet!!!

• 7Darwin31-08-2015

Prima, maar niet bijzonder

Zojuist teruggekomen na twee weken hotel Michaelia. Kamers zeer klein en sterk verouderd. Badkamer heel smal. Balkon zelfs te klein voor één persoon, maar kregen na wat klagen gelukkig direct een andere kamer met een terras waar je met z'n 2e op kon zitten. Let ook op: geen keuken of gaspit aanwezig (terwijl bijv. touroperator hier wel foto's van laat zien).

Al met al een prima hotel voor als je een weekje gaat. Maar ik kies de volgende keer toch voor een wat ruimer hotel. Niet dat je hele dagen op de kamer zit, maar je moet wel je kont kunnen keren.

Ontbijt trouwens niet slecht.

• 10Carla romijn22-06-2014

Geweldig ligging top zo aan zee

Mooi hotel! Zeeeeeer schoon en behulpzaam personeel. Onze koelkast deed het niet direct een nieuwe geplaatst ! Waren onze föhn vergeten vroegen of er een te leen was ja een kleintje vonden wij prima! Volgende dag een nieuwe föhn voor ons gekocht geweldig! Elke dag alles schoon! Hier kan je zeker heen.

• 5Hans pedersen07-10-2013

for små værelser

blå skinneben for at komme rundt på værelset !

• 8Hollander19-09-2009

Goed schoon hotel maar kleine kamers

Kamers worden iedere dag (met uitzondering van zondag) schoongemaakt. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is prima, vers brood, eieren, koffie, fruit ed. Het zwembad is klein en de kamers zijn ook zeker niet ruim. In mijn kamer kon men zich moeilijk bewegen en stootte je al gauw aan het meubilair. Afgezien van dit euvel een prima hotel.

• 8Wilma Kok11-06-2008

Vanaf 16 mei 15 dagen gelogeerd in hotel Michaelia. Hotel was nog helemaal niet gereed voor het ontvangen van gasten. Er waren volop werkzaamheden in en rond het gebouw. Het zwembad was zelfs toen we vertrokken nog niet gevuld. De kamers zijn klein en vol gepropt met grote meubels. Bovendien zijn de bedden spijkerhard. Wij logeerden aan de zeekant, prachtig uitzicht maar veel herrie van het straatverkeer. Er hing wel airco in de kamer, maar de snoeren kwamen nog uit de muur, dus ook dat moest allemaal nog worden aangesloten. Het complex ademt wel een goede sfeer uit. De ligging is prima. Je zit zo in het centrum en op het strand. Het ontbijt was voor Griekse begrippen goed.

• 8Ed Baan04-09-2007

Door zgn. overboeking bij Studio Niki (buurvrouw) hebben wij hier een week gelogeerd. Keurig,schoon en goed ontbijt. Voor ons een heel prettige ervaring.

Hotel Michaelia info

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar