Appartement

3 reviews over Appartement Liberty (Elefteria) in het Nederlands

heerlijke plek om tot rust te komen

B. Notenboom
2-11-2010

appartementen zijn goed verzorgd. Eigenaar woont op complex, maar is meestal te bereikeb in zijn autoverhuur bedrijf Homerus. Ben hier voor de 2de keer. vorige keer 7 jaren geleden. Wegens indruk van toen geen vergelijkbare lokatie op Lesbos gevonden. Lesbos geeft een ontzettend gevoel van vrijheid en dit wordt weerspiegeld in dit complex. Gebruikmaking van zwembad in nabij gelegen app.complex met goed restaurant is uitstekend bevallen. Zaak wordt gedreven door de 2 zonen van de eigenaar en oprichter. Deze mannen zijn bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Afstand tot dorpskern is redelijk en is net dat wandelingetje wat je na een avondje uit nodig hebt.

Gereisd Met partner in Wed Sep 08 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Wij komen al vier jaar op Lesbos en nu voor de tweede keer

Fam.van Berkum
10-9-2007

Wij komen al vier jaar op Lesbos en nu voor de tweede keer in Elefteria. Wij vinden het een heel vriendelijk complex op een heel rustige locatie. Het complex is nog niet zo oud als de meeste andere griekse complexen, zodat je wat meer luxe hebt, zoals dubbele beglazing met kiep-kantelramen, insectenhorren, airco, een redelijk net keukentje voor griekse begrippen met redelijk nieuwe apparaten, zoals een koffiezetapparaat, waterkoker, toaster, een goed werkende koelkast etc. Het enige minpuntje zijn toch altijd de matrassen van de bedden, ze gebruiken nog altijd die oude verenmatrassen, waarvan na een dag of wat de veren toch in je rug begint te voelen, misschien toch eens een aandachtpuntje voor het complex, niet beroert bedoeld. De ligging van het complex is lekker rustig, een klein stukje lopen naar het centrum van Petra over een (niet al te verlicht) paadje. Wij zijn en blijven in ieder geval tevreden!!

Gereisd Met partner in augustus 2006

Eigenaars zijn bijna nooit aanwezig maar wel bereikbaar

Fam.van Berkum
9-9-2007

Eigenaars zijn bijna nooit aanwezig maar wel bereikbaar. het appartement is voorzien van airco, televisie, telefoon, waar bij ons niets extra voor werd berekend. Zeer rustige ligging, geen zwembad maar er is genoeg in de buurt waar je gebruik van kan maken. Afstand naar het centrum van het dorpje is wel te belopen maar niet voor mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Liberty (Elefteria)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Liberty (Elefteria) in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Liberty (Elefteria) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.