Aparthotel Lassia Studios

Aparthotel Info

Meer aparthotelinfo

125 reviews over Aparthotel Lassia Studios

• 9Karin15-07-2019

Fantastisch, hier komen we nog een keer terug

Heel mooi complex met ruime appartementen en groot balkon met makkelijke stoelen, mooie badkamer met ruime douche De bedden sliepen erg goed en om de dag schone handdoeken. Gastvrij onthaal. Lassia ligt wel 15 minuten lopen van het centrum en de zee, maar dat vonden we niet bezwaarlijk. We hadden geen ontbijt bijgeboekt, maar hebben er toch iedere dag ontbeten omdat de supermarkt en bakker wat verder weg waren. Flessen water kon je bij de receptie kopen en ze waren niet duurder dan in de supermarkt. Het complex ligt aan een doorgaande weg maar daar hebben we absoluut geen hinder van ondervonden . Alleen als je naar het centrum loopt moet je een stukje langs de weg lopen, dus wel even opletten. Het zwembad is niet groot maar groot genoeg om even af te koelen. Er zit wel een apart kinderbad bij, maar tijdens ons verblijf waren er geen kinderen. We hebben echt van ons verblijf daar genoten dank zij Paula en het vriendelijke personeel

• 9C Jorissen27-06-2019

Heerlijke vakantie gehad

Net buiten Petra. Maar goed aan te lopen. Erg vriendelijke mensen. Service erg goed Mooie ruime schone kamers,met ruim balkon. Een aanrader,als je een beetje rust wilt,en toch overal vlakbij wilt zijn.

• 2018
    10Betty Bakker06-10-2018

Geweldig verblijf, mede door de vriendelijke eigenaren/ personeel. Appartement en balkon zeer ruim en schoon. Ligging is rustig. In een kwartier loop je naar Petra via de weg of het geitenpad. De maaltijden in het restaurant van Lassia zijn goed en altijd vers bereid. Heerlijke vakantie gehad en voor herhaling vatbaar.

Alleenreizend

• 9René Stevens09-09-2018

Heerlijk

Hele vriendelijke mensen die alles doen om het naar je zin te maken. Accomodatie is top en de omgeving is ook prima. Via het geitenpad zit je zo in het dorpje. Op 300 meter zit een bakker met heerlijke verse broodjes. Wij hebben in Lassia een fijn verblijf gehad waarvandaan we tripjes hebben gemaakt naar Hippie Beach, Mytilini en Kalloni. Uiteraard ook naar Rabbit Island, Anaxos en Molyvos geweest. Zoals gezegd accommodatie was goed, mooi appartement. Badkamer was gewoon mooi, keuken was ook goed. Wat ook lekker was was dat de balkons lekker groot zijn met een prima loungeset. Enige minpuntje vond ik dat het bed erg hard lag. Maar dat was dan ook het enige. Als wij nog een keer naar Lesbos gaan denk ik dat we weer naar Lassia gaan!

Met oudere kinderen

• 10Maria staaltjens08-09-2018

Voor herhaling vatbaar na de 2de x alweer

Top accomodatie met zeer vriendelijke eigenaar personeel Niets is teveel Mooie kamers schoon Rustig gelegen en toch zo in het stadje Heerlijk eten Paradijs

• 8Morsch14-08-2018

Nette accommodatie en erg vriendelijke mensen!

Nette accommodatie, vriendelijke behulpzame mensen, appartement netjes en schoon. Rustige omgeving ongeveer 15 minuten lopen naar stadje.

Met oudere kinderen

• 8Sieta12-08-2018

Rust, relaxed, vriendelijk en hele nette kamers

Erg vriendelijke eigenaren, prachtige kamers met goede bedden. je komt hier echt tot rust. afstand naar centrum is een eindje lopen 20 min. langs 250 meter druke weg, daarna een prachtige route. Je kunt ook een fiets of scooter huren om elke dag verse broodjes te halen. Wij komen hier zeer zeker weer terug. In een woord GEWELDIG

• 10Jacqueline07-06-2018

Supervriendelijk, relaxed en gastvrij

Mooi kleinschalig appartementencomplex, op loopafstand (door een prachtige oude olijfboomgaard) van het centrum van Petra. Paula is zeer gastvrij en vriendelijk en zorgt ervoor dat je echt tot rust komt en een vakantiegevoel hebt. Ze regelt alles voor je, doet er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Je kunt heerlijk eten bij Lassia, van ontbijt tot diner, tot borrelhapje. Huisgemaakt Fijn zwembad, prachtige tuin. Zeer schoon, fijne kamer, groot balkon met prima tuinmeubels. Zeer aan te raden! Het eiland is prachtig mooi: de zee, de natuur, de dorpjes, de dieren maar vooral de mensen. Supervriendelijk, relaxed en gastvrij. Ga naar Lesbos, naar Lassia, en haal dit prachtige eiland uit de toeristische dip waar het in terecht gekomen is!

• 9Mr President26-05-2018

Thuiskomen

De mooiste badkamers van heel Lesbos met regendouche en losse handdouche en een prachtig balkon met loungeset Geweldige mensen en je kan er heerlijk eten .Naar Petra loop je in een klein kwartiertje

• 8Cor van Spijk19-05-2018

Ruime en schone accomodatie en vriendelijke mensen

Voor het eerst in Lassia en wij hebben voor deze keuze geen spijt gehad. Helaas ligt de accommodatie erg dicht op de weg naar Petra/Molivos waardoor wat verkeersgeluid. Op zich niet echt bezwaarlijk maar de opgevoerde scooters zonder dempers is een crime. De eigenaar heeft al diverse malen de politie ingeschakeld om het straat-racen tegen te gaan. De luiken sluiten 's-avonds is de beste oplossing. Ook het buitenterras en het zwembad zijn dicht tegen de weg aan gesitueerd en dat is niet handig als je daar rustig wil eten en ontspannen. En toch is het een prima accommodatie. De appartementen zijn ruim en schoon en worden regelmatig schoon gemaakt met wisseling van beddengoed en badlakens. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden uitzicht op Petra met de kerk op de rots en de ondergaande zon boven de zee. De weg even wegdenkend een perfecte ligging en dichtbij Petra. Wie zich niet stoort aan wat verkeersgeluid en toplocatie.

24 tips over Aparthotel Lassia Studios

• Carla, 04-06-2014

Petra is heel gezellig en prima strand.

• Annet, 27-06-2014

Als het lopen naar het dorp (15-20 min) je te ver is, huur je een fiets bij No. 1 (in Petra) en je bent in een wip in het dorp en op het strand.

• Jaap hess, 23-06-2014

Iets te ver weg van centrum Petra

3 vragen over Aparthotel Lassia Studios

• m.wijers, 15-06-2014

Drukke weg Lassia naar centrum?

Hallo, we willen graag weten of de weg vanuit Lassia naar het centrum van Petra 's avonds veilig is om te lopen. Is er een binnendoor weggetje of is alleen de doorgaande weg mogelijk? Vriendelijke groet, Fam. Wijers

biefstukje, 16-06-2014

Er is een binnendoor weggetje. Je moet echter ook hier eerst "grote weg' oversteken en vervolgens langs de "grote weg" ongeveer 2 min. doorlopen om dan 1e afslag echts op te lopen, Dit is dan het loop/fietspad.

m.wijers, 16-06-2014

Bedankt voor de informatie

• t van wingerden, 02-06-2014

kamer

Hallo even een vraag is er een fohn aanwezig in het appartement?

Carla, 04-06-2014

Nee geen fohn maar op het balkon een heerlijk windje, je haar is zo droog.

• Pinas, 15-02-2013

WiFi

Is er ook WiFi aanwezig...?

Peter, 23-08-2013

Er is gratis een prima wifi-verbinding beschikbaar in de receptie, die ook nog gebruikt kan worden bij het zwembad. In de appartementen is geen bereik voor de wifi (zomer 2013).

Yvon Princen, 15-05-2013

beperkt. De WiFi werkt maar niet permanent en is voor bepaalde toepassingen gebrekkig.

Aparthotel info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad