Aparthotel Lassia Studios

Aparthotel info

Meer aparthotel info

126 reviews over Aparthotel Lassia Studios

• 9Frank Buur17-07-2020

Zeer voor herhaling vatbaar!!

Ik kan iedereen dit complex aanraden.We waren hier voor de 3de keer!Hier wordt je warm onthaald door lieve eigenaresse Paula met haar lieve moeder Ruth.De appartementen zijn zeer comfortabel met heerlijke bedden en een prachtige kamer met lekker terras! Het zwembad met de ligbedden en zitjes zijn ook al heerlijk te noemen! Triest om te zien dat er dit jaar zo weinig boekingen zijn.De mensen op Lesbos verdienen al onze steun.Ze zijn in 1 woord fantastisch!!Supervriendelijk! Wij hopen gauw weer terug te keren naar Lassia!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    9Karin15-07-2019

Fantastisch, hier komen we nog een keer terug

Heel mooi complex met ruime appartementen en groot balkon met makkelijke stoelen, mooie badkamer met ruime douche De bedden sliepen erg goed en om de dag schone handdoeken. Gastvrij onthaal. Lassia ligt wel 15 minuten lopen van het centrum en de zee, maar dat vonden we niet bezwaarlijk. We hadden geen ontbijt bijgeboekt, maar hebben er toch iedere dag ontbeten omdat de supermarkt en bakker wat verder weg waren. Flessen water kon je bij de receptie kopen en ze waren niet duurder dan in de supermarkt. Het complex ligt aan een doorgaande weg maar daar hebben we absoluut geen hinder van ondervonden . Alleen als je naar het centrum loopt moet je een stukje langs de weg lopen, dus wel even opletten. Het zwembad is niet groot maar groot genoeg om even af te koelen. Er zit wel een apart kinderbad bij, maar tijdens ons verblijf waren er geen kinderen. We hebben echt van ons verblijf daar genoten dank zij Paula en het vriendelijke personeel

Gereisd met partner in juni 2019

• 9C Jorissen27-06-2019

Heerlijke vakantie gehad

Net buiten Petra. Maar goed aan te lopen. Erg vriendelijke mensen. Service erg goed Mooie ruime schone kamers,met ruim balkon. Een aanrader,als je een beetje rust wilt,en toch overal vlakbij wilt zijn.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Betty Bakker06-10-2018

Geweldig verblijf, mede door de vriendelijke eigenaren/ personeel. Appartement en balkon zeer ruim en schoon. Ligging is rustig. In een kwartier loop je naar Petra via de weg of het geitenpad. De maaltijden in het restaurant van Lassia zijn goed en altijd vers bereid. Heerlijke vakantie gehad en voor herhaling vatbaar.

Alleen gereisd in september 2018

• 9René Stevens09-09-2018

Heerlijk

Hele vriendelijke mensen die alles doen om het naar je zin te maken. Accomodatie is top en de omgeving is ook prima. Via het geitenpad zit je zo in het dorpje. Op 300 meter zit een bakker met heerlijke verse broodjes. Wij hebben in Lassia een fijn verblijf gehad waarvandaan we tripjes hebben gemaakt naar Hippie Beach, Mytilini en Kalloni. Uiteraard ook naar Rabbit Island, Anaxos en Molyvos geweest. Zoals gezegd accommodatie was goed, mooi appartement. Badkamer was gewoon mooi, keuken was ook goed. Wat ook lekker was was dat de balkons lekker groot zijn met een prima loungeset. Enige minpuntje vond ik dat het bed erg hard lag. Maar dat was dan ook het enige. Als wij nog een keer naar Lesbos gaan denk ik dat we weer naar Lassia gaan!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Maria staaltjens08-09-2018

Voor herhaling vatbaar na de 2de x alweer

Top accomodatie met zeer vriendelijke eigenaar personeel Niets is teveel Mooie kamers schoon Rustig gelegen en toch zo in het stadje Heerlijk eten Paradijs

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Morsch14-08-2018

Nette accommodatie en erg vriendelijke mensen!

Nette accommodatie, vriendelijke behulpzame mensen, appartement netjes en schoon. Rustige omgeving ongeveer 15 minuten lopen naar stadje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Sieta12-08-2018

Rust, relaxed, vriendelijk en hele nette kamers

Erg vriendelijke eigenaren, prachtige kamers met goede bedden. je komt hier echt tot rust. afstand naar centrum is een eindje lopen 20 min. langs 250 meter druke weg, daarna een prachtige route. Je kunt ook een fiets of scooter huren om elke dag verse broodjes te halen. Wij komen hier zeer zeker weer terug. In een woord GEWELDIG

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Jacqueline07-06-2018

Supervriendelijk, relaxed en gastvrij

Mooi kleinschalig appartementencomplex, op loopafstand (door een prachtige oude olijfboomgaard) van het centrum van Petra. Paula is zeer gastvrij en vriendelijk en zorgt ervoor dat je echt tot rust komt en een vakantiegevoel hebt. Ze regelt alles voor je, doet er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Je kunt heerlijk eten bij Lassia, van ontbijt tot diner, tot borrelhapje. Huisgemaakt Fijn zwembad, prachtige tuin. Zeer schoon, fijne kamer, groot balkon met prima tuinmeubels. Zeer aan te raden! Het eiland is prachtig mooi: de zee, de natuur, de dorpjes, de dieren maar vooral de mensen. Supervriendelijk, relaxed en gastvrij. Ga naar Lesbos, naar Lassia, en haal dit prachtige eiland uit de toeristische dip waar het in terecht gekomen is!

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Mr President26-05-2018

Thuiskomen

De mooiste badkamers van heel Lesbos met regendouche en losse handdouche en een prachtig balkon met loungeset Geweldige mensen en je kan er heerlijk eten .Naar Petra loop je in een klein kwartiertje

Gereisd met partner in mei 2018

Aparthotel Lassia Studios info