Aparthotel
9,1

120 reviews over Aparthotel Lassia Studios in het Nederlands

Betty Bakker
6-10-2018

Geweldig verblijf, mede door de vriendelijke eigenaren/ personeel. Appartement en balkon zeer ruim en schoon. Ligging is rustig. In een kwartier loop je naar Petra via de weg of het geitenpad. De maaltijden in het restaurant van Lassia zijn goed en altijd vers bereid. Heerlijke vakantie gehad en voor herhaling vatbaar.

Gereisd Alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk

René Stevens
9-9-2018

Hele vriendelijke mensen die alles doen om het naar je zin te maken. Accomodatie is top en de omgeving is ook prima. Via het geitenpad zit je zo in het dorpje. Op 300 meter zit een bakker met heerlijke verse broodjes. Wij hebben in Lassia een fijn verblijf gehad waarvandaan we tripjes hebben gemaakt naar Hippie Beach, Mytilini en Kalloni. Uiteraard ook naar Rabbit Island, Anaxos en Molyvos geweest. Zoals gezegd accommodatie was goed, mooi appartement. Badkamer was gewoon mooi, keuken was ook goed. Wat ook lekker was was dat de balkons lekker groot zijn met een prima loungeset. Enige minpuntje vond ik dat het bed erg hard lag. Maar dat was dan ook het enige. Als wij nog een keer naar Lesbos gaan denk ik dat we weer naar Lassia gaan!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar na de 2de x alweer

Maria staaltjens
8-9-2018

Top accomodatie met zeer vriendelijke eigenaar personeel Niets is teveel Mooie kamers schoon Rustig gelegen en toch zo in het stadje Heerlijk eten Paradijs

Gereisd Met partner in augustus 2018

D-reizen

Nette accommodatie, vriendelijke behulpzame mensen, appartement netjes en schoon. Rustige omgeving ongeveer 15 minuten lopen naar stadje.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg vriendelijke eigenaren, prachtige kamers met goede bedden. je komt hier echt tot rust. afstand naar centrum is een eindje lopen 20 min. langs 250 meter druke weg, daarna een prachtige route. Je kunt ook een fiets of scooter huren om elke dag verse broodjes te halen. Wij komen hier zeer zeker weer terug. In een woord GEWELDIG

Gereisd Met partner in juni 2018

Supervriendelijk, relaxed en gastvrij

Jacqueline
7-6-2018

Mooi kleinschalig appartementencomplex, op loopafstand (door een prachtige oude olijfboomgaard) van het centrum van Petra. Paula is zeer gastvrij en vriendelijk en zorgt ervoor dat je echt tot rust komt en een vakantiegevoel hebt. Ze regelt alles voor je, doet er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Je kunt heerlijk eten bij Lassia, van ontbijt tot diner, tot borrelhapje. Huisgemaakt Fijn zwembad, prachtige tuin. Zeer schoon, fijne kamer, groot balkon met prima tuinmeubels. Zeer aan te raden! Het eiland is prachtig mooi: de zee, de natuur, de dorpjes, de dieren maar vooral de mensen. Supervriendelijk, relaxed en gastvrij. Ga naar Lesbos, naar Lassia, en haal dit prachtige eiland uit de toeristische dip waar het in terecht gekomen is!

Gereisd Met partner in mei 2018

Thuiskomen

Mr President
26-5-2018

De mooiste badkamers van heel Lesbos met regendouche en losse handdouche en een prachtig balkon met loungeset Geweldige mensen en je kan er heerlijk eten .Naar Petra loop je in een klein kwartiertje

Gereisd Met partner in mei 2018

Ruime en schone accomodatie en vriendelijke mensen

Cor van Spijk
19-5-2018

Voor het eerst in Lassia en wij hebben voor deze keuze geen spijt gehad. Helaas ligt de accommodatie erg dicht op de weg naar Petra/Molivos waardoor wat verkeersgeluid. Op zich niet echt bezwaarlijk maar de opgevoerde scooters zonder dempers is een crime. De eigenaar heeft al diverse malen de politie ingeschakeld om het straat-racen tegen te gaan. De luiken sluiten 's-avonds is de beste oplossing. Ook het buitenterras en het zwembad zijn dicht tegen de weg aan gesitueerd en dat is niet handig als je daar rustig wil eten en ontspannen. En toch is het een prima accommodatie. De appartementen zijn ruim en schoon en worden regelmatig schoon gemaakt met wisseling van beddengoed en badlakens. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden uitzicht op Petra met de kerk op de rots en de ondergaande zon boven de zee. De weg even wegdenkend een perfecte ligging en dichtbij Petra. Wie zich niet stoort aan wat verkeersgeluid en toplocatie.

Gereisd Met partner in april 2018

Super

Peter
2-10-2017

Prachtige appartementen waar we nu voor de 4e keer naar toe zijn gegaan. De kamers zijn perfect en wanneer je een beneden appartement hebt, beschik je over een groot terras met lounge set. In appartement 31 zijn de matrassen wel aan vervanging toe. Je voelt de veren in de matras, maar dit is dan ook het enige minpunt dat ik kan bedenken. Ruth en Paula zijn super vriendelijke en gastvrije mensen die je het altijd weer naar de zin weten te maken.Het is een behoorlijke afstand naar het strand van Petra en er zijn geen supermarkten in de buurt.

Gereisd Met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader!

Jolanda en Caroline
2-10-2017

De studio's zijn ruim, schoon en erg aangenaam. De mensen vriendelijk en behulpzaam Het eten is er heerlijk! Bij het zwembad is het goed toeven!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Lassia Studios in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Lassia Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.