Appartement Kavaki

Appartement Kavaki

6Voldoende

Griekenland, Lesbos, Petra

Op vakantie geweest naar Kavaki?

6Voldoende

• 6.3Inrichting
  • 6.7Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Kavaki

• 7R09-09-2007

Eenvoudig app en het is even wennen aan de bedden.Keuken en douche zijn ok.prima terras voor de avonduurtjes.Strand en centrum op loopafstand wat goed te doen.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7F.G. Stalder26-08-2007

keukeninrichting erg sober;heeft slechts 1 pannetje waar je alles mee moest doen;eten koken/kofie zetten/bakken enz...daar wij nederlanders wel een bakje koffie lusten is het ontbreken van een koffiezetapp. een heel gemis of op zijn minst een filterhouder( is ook nergens te krijgen in Petra)hebben toen een trechter(wel te krijgen)gebruikt als filterhouder;ook warm water om te douchen hebben wij maar af en toe gehad;alleen na 12.00 is er warm water;in de ochtend en avond uren geen warm water;maar al met al hebben wij en fijne vakantie gehad met heel veel zon;vriendelijke mensen;lekker eten en een prach- tige natuur en natuurlijk hebben wij genoten van het ezeltje rijden in Molivos een aanradertje om dat een mee te maken..

Gereisd met familie in augustus 2007

• 3Wendy en Dick14-08-2006

wij zijn hier in 2005 geweest en we vonden het niet voor herhaling vatbaar. De huisjes zijn sober ingericht en de insecten kunnen zo onder de deuropeningen doorkruipen als je niet van insecten houdt is het geen echte aanrader. De eigenaar was vaak in geen velden of wegen te bekennen. Ik was blij dat ik weer naar huis mocht. Als je van rust houdt zit je er wel goed maar wij gaan er nooit meer heen veels te ver van het centrum en weinig te doen daar.

Gereisd in augustus 2006

Appartement Kavaki info