Appartement Kaliroi

Meer appartement info

20 reviews over Appartement Kaliroi

• 9Schouten28-09-2013

Fantastische plek

Kaliroi is een perfect appartement goed ingericht goede bedden,voldoende keukenspulletjes,ruime keuken 2 heerlijke ruime kamers,met 2 zeer grote privé terrassen beide voorzien van een zitje met kussens en 2 heerlijke ligbedden met kussens.en zeer belangrijk door de geschakelde bouw veel privacy. Niet de goedkoopste maar wel waar voor je geld. Kortom een aanrader als je het 2 kamer appartement boekt de studio is wat aan de krappe kant voor 2 personen. Ook de eigenaars Litsa en Nico,s zijn zeer gastvrij / vriendelijk en laten je met regelmaat van hun verse fruit uit eigen tuin meegenieten. Kortom een aanrader

Gereisd met partner in september 2013

• 9Fam. L.j. schouten04-09-2012

Uitmuntend

Schitterende locatie met 2 heerlijke royale terrasen beide voorzien van een zitje.Ook 2 heerlijke liggelden voorzien van kussens.De eigenaar laat je altijd meegenieten van het heerlijke fruit uit zijn eigen tuin.Verder 3x p.week schoonmaak en natuurlijk ook schoon beddengoed en handdoeken.Omgeving heerlijk rustig ca.300 mrt. Van het stand. Petra iets verder ca. 700 mrt. Kortom een uitsteken accommodatie heerlijke ruime kamers,gezellig ingericht.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Wilco14-07-2012

fantastisch

Net buiten het dorp, ongeveen 15 lopen vanaf het centrum van Petra. De 2 kamer appartementen zijn heerlijk, goed ingericht en 2 terassen, dus altijd de mogelijhei om in de zon of de schaduw te zitten. Zeer vriendelijk eigenaar de de hele dag in zijn schiterende tuinen bezig is. Kortom een aanrader!!!!!!!

Gereisd met partner in april 2012

• 9j.v.breugel10-09-2011

fantastische accommedatie

Wij zijn dit jaar voor het eerst naar deze accommedatie geweest,alle negatieve berichten over dit kleinschalig complex vanaf 2004 tot 2009 moet je vergeten ,het complex is sinds het door touroperator verhuurd wordt een echte touroperator accommodatie ,de drie twee kamerappartemente zijn groot ruim, volledig en netjes ingericht en worden door de vriendelijke eigenaars Nikos en Lisa goed onderhouden,het ligt in een rustige omgeving,de tuin staat vol met diverse fruitbomen en men krijgt er regelmatig vers fruit van Mr.Nikos.een aanrader voor iedereen

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8Arie 14-07-2009

Mooi appartement

Zijn hier afgelopen juni twee weken geweest. Wij hadden appartement no 1 een ruim, goed onderhouden 2 kamer appartement. Zeer vriendelijke eigenaar, die er alles aan doet om het naar je zin te maken.Schoonmaak prima, 3X per week schone lakens en handdoeken. Twee terassen waarvan er altijd een in de schaduw ligt. Mooie tuin, eigenaar laat je mee genieten van de vruchten uit de tuin. Voor herhaling vatbaar,gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8r Gotte11-07-2009

App Kaliroi in Petra is een heerlijke plek

App Kaliroi in Petra heeft een zeer vriendelijke eigenaar Nikos en Lisa en doen samen de schoonmaak

Gereisd met partner in juni 2009

• 8H. Schiering15-09-2007

Eigenaar van de appartementen erg voorkomend en aardig ondanks de achterstallige betaling van Olympia International. Door onze late boeking was er alleen nog een studio beschikbaar. De appartementen waren veel comfortabeler. Maar we zijn toch zeer tevreden.

Gereisd met familie in september 2007

• 7Fam. Burki11-08-2007

Leuk appartement met 2 mooie balkons. Bestek vrijwel nihil !! Vaak geen warm water !! Tijdens ons verblijf van 15 dagen kregen we op maandag + donderdag schone lakens en schone handdoeken/badlakens en werd op die dagen "schoongemaakt" hetgeen geen naam mag hebben. Een vochtige zwabber over de vloer en dat was het terwijl de badkamer met toilet helemaal niet werden gedaan. De afstand tot het strand is echt maar ca. 300 meter en tot het stadje Petra ca. 1 km. Makkelijk te lopen. Ontzettend veel leuke restaurants op loopafstand. De autohuur hebben wij niet bij Hertz gedaan zoals Olympia reizen adviseerde (zij zullen hier wel aan verdienen) maar Hertz is echt véél duurder dan andere autoverhuurders. Wij hebben bij "Number 1" autoverhuur gehuurd. We hebben een vrijwel nieuwe Hyundai Getz gehuurd voor EURO 45,00. Later ook nog een vrijwel nieuwe Suzuki Jimny voor EURO 55,00 waar Hertz EURO 95,00 (!!) voor vroeg. Prijzen zijn overigens per dag incl alle verzekeringen maar wel onderhandelbaar!

Gereisd met familie in juli 2007

• 8vivian20-07-2007

Lekker groot appartement en bijzonder rustig, nergns last van geluid, airco voor 5 euro per dag prima uitkomst, er is een waterkoker. Zwembad bij de buren, daar kan je zwemmen. Met de bus naar Anaxos en terug lopen via het strand/rotsen naar Petra is erg leuk. Gezellig plaatsje is Petra, vooral de straatjes achter de boulevard, niemand is opdringerig, hele gemoedelijke sfeer.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8van Hinte11-07-2007

Een prima lokatie. Voor kleine kinderen minder geschikt ivm treden naar het terras toe. Op 5 min lopen van het strand en 10 min naar het dorpje. Lokatie wordt prima onderhouden. Geen overlast van geluid, lawaai van omliggende vakantie gelegenheden. er zijn weinig tot geen gelegenheden voor het uitgaan van jongeren, bv disco's ed. De excursie met de glasbodemboot naar het vogeleiland valt tegen. Barbeque is wel goed maar je zit met z'n allen een halve dag op een zeer klein stukje strand en het onderwaterleven voor het snorkelen is zeer beperkt. Wandelen op dat eiland is ivm stank van vogeluitwerpselen niet aan te raden. De excursie, wandelen met Jan, erg leuk, wordt amusant gebracht en je steekt er nog wat van op! Wel eigen koffie en filter meenemen naar de accomodatie!

Alleen gereisd in juni 2007

2 tips over Appartement Kaliroi

• Wilco, 14-07-2012 Rapporteren

Eten bij Nikos, heerlijke gerechten met een schitterend uitzicht!!!!!

• Schouten, 28-09-2013 Rapporteren

Leuke eetgelegenheid is de vrouwencooperatie,en Rama de pizzeria met vers gemaakt pizza,s Verder is het strand op loopafstand met altijd gratis ligbedden mits je een drankje/of lunch gebruikt.

3 vragen over Appartement Kaliroi

• riet, 08-10-2018 Rapporteren

Foto,s studio A

Heeft iemand foto,s van binnen van studio A.Is er een koffiezetapp. of waterkoker.

Hillegonda , 28-06-2019

En mocht dat tegen betaling ?

• reinhardt, 21-06-2017 Rapporteren

huize kaliroi

kan ik dit zelf boeken?

• Yvonne, 20-01-2017 Rapporteren

Wie heeft ervaring te delen over studio A?

Ik heb de studio A (kleinste studio) geboekt voor 3 weken vanaf medio juli 2017. Wie kan mij daar wat over vertellen?

Appartement Kaliroi info

• Aantal personen2 tot 4