Appartement Ismini

Appartement info

Meer appartement info

49 reviews over Appartement Ismini

• 7G. Veen05-10-2007

Op zich een keurig appartement, alleen het terras was een verschrikking. Opgesloten te moeten zitten tussen twee hoge muren (app. 2), nee dit was geen succes. Verder ervaarden wij de bovenburen als zeer hinderlijk, dit was een ouder echtpaar en een zus, die er al diverse keren kwamen en zich heer en meester voelden. Zij wilden eigenlijk graag de regels opstellen. Ze waren zeer luidruchtig ( in 14 dagen wisten we alles van de gehele familie) en waren ook zeer onvriendelijk tegen zwerfhonden en de honden uit de buurt. Onze Griekse buren hielden hun hond achter slot en grendel om een conflict uit de weg te gaan. Door de bovenburen werden zwerfkatten gevoerd, die wij vervolgens in ons appartement kregen om uit te buiken. Gevolg: gesloten deuren! De interieurverzorgster was een schat, maakte de boel keurig schoon en na elke schoonmaak stond er een bord koekjes en cake! Al met al hebben we samen wel genoten maar gaan er geen tweede keer naar toe.

Henk en Ineke

Gereisd met partner in september 2007

• 10Carla groot11-09-2007

Wij zijn op 31 augustus 2007 teruggekomen van een heerlijke week in appartement Ismini. Heerlijk ruim en mooi appartement,heel ruim balkon en uitzicht op bergen.Ook hebben we de zwerfhonden de koekjes gevoerd. Honden katten in overvloed. De eigenaresse is heel vriendelijk maar spreekt alleen maar grieks. Een auto bij Billy's gehuurd,je kan daar goed over de prijs onderhandelen. Het enige minpuntje was dat ik nooit een warme douche had.Ook was ons appartement nog niet schoon toen wij aankwamen, we hebben 2 uur moeten wachten voordat deze klaar was. Misschien gaan we nog eens maar appartement nr 7 is echt een aanrader, wat uitzicht en ruimte betreft.

Gereisd met partner in september 2007

• 8tineke09-09-2007

Wij hebben het erg naar ons zin gehad, mooie rustige locatie, niet te ver van het strand en de drukte toch wat verder weg. Wel ver lopen naar een supermarkt voor een broodje voor het ontbijt,neem je dus gewoon onderweg mee voor de andere dag. Petra gemoedelijk gezellig! Schoonmaken prima, vriendelijk personeel. Inderdaad weinig privacy. En...2 keer cake en koekjes gekregen. Bij aankomst water en een blikje bier! Gasten komen hier meerdere keren terug, en ik begrijp wel waarom, heb nu al heimwee. We waren hier de laaste week van augustus en de eerste week van september. De grieken hebben zelf ook nog vakantie in augustus wat het wel erg gezellig maakte in Petra. Daarna een stuk rustiger.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9peter lafeber02-09-2007

Dit jaar 2007 weer geweest en het appartement is volledig aangepakt. Dit was nodig. De kleur is nu geel met aardekleuren echt hartstikke mooi. De binnenkant van het appartement is ook helemaal gewit. En voor de liefhebbers is er ook een airco per appartement voor 5 euro per dag te voldoen bij michalitsa. Kortom het was weer ouderwets gezellig met heel veel rust en in de ochtend de schapen met hun bellen om hun nek.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 8peter lafeber03-08-2007

De eerste keer in lesbos(petra) was in 1986 wat is er veel veranderd maar de sfeer de stilte de kleinschaligheid dat is er nog steeds. Wij hebben al diverse complexen gehad in Petra maar op het moment van de uitgave Ismini zijn we hierin terecht gekomen. En nu augustus 2007 gaan we voor de 15 e keer naar Lesbos. En we vermaken ons elke keer weer ook met de vele griekse vrienden die wij daar in de loop van tijd hebben op gedaan. Kortom we verheugen ons erop. Wat betreft Isminini vinden wij wel dat er na jaren geen of nauwelijks onderhoud wel weer eens een likje verf aan de binnenkant kan worden gedaan zodat de schimmels weg zijn. Maar de sfeer en schoonmaak evenals de gastvriendelijkheid is top.

Gereisd met vrienden in augustus 2006

• 8Arend Dekker09-10-2006

Eigenaresse nooit gezien (dochter ook niet), veel besproken koekjes ook niet gezien wel een fles water bij aankomst, mooi schoon en ruim appartement (wij hadden het grootste balkon). `s ochtends gewekt door de buurtezel. Strand lekker dichtbij via een stinkend zandpad (rotte vruchten)Als je van rust houd is het daar geweldig, wij hebben ervan genoten. het plaatsje Petra stelt niets voor weinig gezelligheid maar iets verder op in Molivos is het goed vertoeven lekker eten aan de haven, leuke barretjes geweldig. We gaan volgend jaar toch weer naar Kreta.

Gereisd in oktober 2006

• 7Esther Posthumus03-09-2006

Schoon appartement, voldoende ruimte voor 2 personen. Standaardinrichting maar wel knus. Balkon met schaduw.

Gereisd met vrienden in augustus 2006

• 10peter04-07-2006

nu al heimwee,net terug.ismini is naam van de dochter eigenaresse.vonden app groot genoeg,je leeft toch buiten.(uitzicht op schapen,paard en heel veel katten)lesbos is mooi eiland,nog niet supertouristisch,m.u.v eftalou enkel resorts.petra is s'avonds gezelligst,molivos heel mooi,beste zandstrand;anaxos.yassou!

Gereisd in juli 2006

• 9R. van Munster23-06-2006

Wij zijn er in september 2005 geweest en vonden het een heerlijk appartement, goede ligging, mooie omgeving, kortom TOP!!!!!

Gereisd in juni 2006

• 7leen23-09-2005

ismini is een leuk appartement voor een korte vakantie. De bedden vond ik ronduit slecht en de mensen spreken alleen maar grieks dus bijna geen communicatie.De appartementen liggen uitstekend en maar vijf minuten wandelen van het strand. De auto heb ik bij Herz gehuurd deze wordt gebracht en gehaald tegen een redelijkr prijs.

Gereisd in september 2005

Appartement Ismini info