Appartement Ismini

Meer appartement info

49 reviews over Appartement Ismini

• 8Marijke09-07-2010

Rust!

Tikje te ver weg van alles wat mij betreft maar een goed complex met mooi zicht op de bergen. Als rust kan u redden op u van toepassing is, is dit een goede plek!!

Alleen gereisd in juni 2010

• 9jan janssen18-09-2009

Geweldige plek voor rustzoekers

Wij zijn van 1 september tot en met 15 September naar Ismini geweest en je zit daar in een woord fantastisch! Heerlijk rustig in een hele mooie omgeving, op een heel mooi eiland. We hebben er echt van genoten. Wat een verschillende kanten heeft het eiland te bieden. de ene kant is erg groen, de andere kant weer dor, een andere kant wat kaler en hoog en weer een andere kant weer erg vulkanisch. We hadden een auto gehuurd bij Billy's en hebben in zeven dagen 900 kilometer gereden en dus erg veel gezien en genoten. Eten kun je overal goed en de grieken zijn hier opvallend vriendelijker dan op andere eilanden waar we geweest zijn de afgelopen jaren. Lesvos toeristisch? nee hoor dat dachten wij ook, jammer van al die andere nederlanders die er rondliepen, maar als je daar niet te veel aandacht aan besteed doen ze dat ook niet aan jou (tip: duits spreken tegen elkaar haha)

Dus zoek je een goede kwaliteit/prijs verhouding en wil je naar een geweldig eiland ga dan naar ismini(maal)

Gereisd met partner in september 2009

• 9Familie Peperhoff27-07-2009

Goed verzorgd en schoon complex

Wij zijn net terug van 3 weken Ismini. Ismini is ons prima bevallen. Wij zaten in appartement 5. Dit is het twee kamer appartement op de 1e (en bovenste) etage. het appartement heeft 2 ruime balkons waar je met zijn vieren op kan zitten. Het appartement is schoon en wordt 2 x per week schoongemaakt (dins- en vrijdag). Men krijgt 3x per week schone handdoeken. Het ontbreken van een zwembad is geen probleem, want je kan bij het naastgelegen hotel gratis zwemmen. Ismini ligt tussen diverse andere kleine appartementen en tussen de verschillende landbouwterreintjes. Strand is middels een zandweg te bereiken (ca. 400 meter) en het dorpje Petra op circa 800 meter. Ismini is een absolute aanrader en een goede en nette plek voor een goede prijs. Vooral doen! Je kan prima eten bij Cavo Christo gelegen aan de boulevard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9Winona Boomkens (en Erna en Liam)01-03-2009

heel erg leuk!

Wij waren met zn drieën drie weken (juli) in appartement vier, beneden en we vonden het allemaal heel erg leuk! Elke morgen kwam het nestje van 4 jonge katjes plus moederpoes naar ons toe en gaven we ze wat te eten, en dan gingen ze drinken bij hun moeder, echt erg aandoenlijk! Ook hebben we best vaak bij Sunset gezwommen en we hebben zowel in ismini als in Sunset hele aardige mensen ontmoet, die we nu nog spreken! Het stukje naar t strand lopen viel mee maar was wel in de brandende zon dus vandaar was je erg blij eenmaal bij de zee aangekomen. er waren best wel veel stenen, maar het was heerlijk zwemmen! De hoogtepunten: De bbqboottocht met snorkelen! Dat was geweldig! ook de ezeltocht (avond) was superleuk! echte aanraders. Mijn moeder kan Grieks, wat best handig was =D ook de eigenaresse sprak alleen grieks. De hostes was ook heel aardig en ze kwam naar je toe als je bijv. een excursie wilde reserveren. Het was echt een heerlijke vakantie!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 10Harry29-10-2008

Geweldig, een aanrader!

Een eenvoudig maar schoon appartement. Zeer rustig gelegen. Goede bedden, vriendelijke eigenares. Het was eenvoudig en schoon op een hele rustige plek. Bedden worrden 2x in de week verschoond en het huisje wordt 3x per week schoongemaakt.

Het was een geweldige vakantie!

Alleen gereisd in oktober 2008

• 8Jeanne en Ger09-08-2008

heerlijk rustig appartementen complex

Wij zijn op 8 juli terug gekomen van een heerlijke vakatie van 6 weken in app.ismini in bungalow nr 8 heerlijk ruim .Het was er heel gezellig en gemoedelijk en leuke hostes .De app. zijn allemaal voorzien van horren prima .Maak even een babbeltje met de eigenaar van app. sunset en je kunt daar met gebruik van een consumptie heerlijk zwemmen .In 1997 voor de eerste keer op lesvos en in petra dat was een van onze mooiste vakaties ,daarna vele eilanden van griekenland bezocht maar in 2006 en 2007 toch weer terug gekomen naar petra .Een aanrader is de pizzaria Rama op de boulevard naast het voetbalveld de pizza's zijn overheerlijk en ook voor andere gerechten zoals salades ,kipfilet ,tzatziki ,baked patatos ,feta saganaki en vele andere hapjes voortreffelijk bereid door Anna en Ari, een zeer schone keuken en de mensen doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9H.J.gelauf-Snel16-05-2008

Het was eenvoudig en schoon, rustig gelegen. Precies wat we zochten en dus vonden.We hebben een heerlijke vakantie gehad.Ook leuke mensen ontmoet. Bedden werden 2x in de week verschoond Huisje 3x per week schoongemaakt en handdoeken ook 3x per week schoon. Het was fantastisch.

Gereisd met partner in mei 2008

• 8maaike12-01-2008

ik ben in 2005 hier geweest, vond het erg leuk, goed appartement, rustig gelegen, strand dichtbij, ga in mei 2008 weer terug naar ismini.

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 8W. Nagel14-10-2007

Wij hadden een 1 kamer appartement met balkon. Er was nog een 1 kamer appartement op de begane grond, de rest (5) waren 2 kamer appartementen. Naast het appartement waren ook twee vrijstaande bungalowtjes. De inrichting (eet en kookgerei) was matig. Het appartement ligt vrij ver van de doorgaande weg Petra-Molivos, wat inhoud dat het heel rustig is gelegen, waarom wij dit appartement ook hadden uitgekozen.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7jansen06-10-2007

Twee jaren geleden hebben wij een zeer geslaagde rustige vakantie in Ismini gehad. Zo goed zelfs dat we dit jaar terug zijn gegaan. Helaas bleek dit een vergissing. Dit jaar zeer luidruchtige onrustige, nieuwsgierige overwinteraars en oudere stellen die de plek op een dominante manier in hun bezit hadden genomen. Als je rust en privacy zocht was Ismini not the place. Geen goede zet van Ismini, die overwinteraars. Het leek meer zo'n heel foute Nederlandse camping. Jammer voor Ismini want de vriendelijke eigenaar doet erg haar best voor haar gasten. En ja de hondjes, heb zelf niet zo snel last van dieren.
    Maar nee, we gaan niet meer terug naar Ismini. Lesbos is zeker aan tevelen. We hadden beter geen appartement vooruit kunnen boeken, was genoeg vrij op het eiland.

Karin & Brian

Gereisd met partner in september 2007