Appartement Ismini

Appartement info

Meer appartement info

49 reviews over Appartement Ismini

• 8Gast03-05-2016

Mooie appartementen op rustige lokatie

Appartementen zijn goed en schoon. Op 3 na allemaal voorzien van overkapping over balkon of terras, mocht het eens regenen kun je alsnog buiten zitten en geeft ook schaduw op je balkon/terras. Schoon en netjes. Eigenaren vriendelijk en regelmatig aanwezig. Zwembad heeft geen olympische afmetingen maar is een zeer mooie en schone aanvulling op het complex. Ligbedden aanwezig en goede kwaliteit. Wifi aanwezig in alle appartementen. Geheel is rustig gelegen en mooi uitzicht vanuit de meeste appartementen op de omgeving. Ligt op ongeveer 10 minuten lopen van het centrum van het dorp hetgeen voor mensen die niet zo goed ter been zijn een bezwaar kan zijn. Weg naar het complex is redelijk maar niet van uitstekende kwaliteit en s avonds niet goed verlicht.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Eline02-09-2015

Super fijne plek

Wij gingen voor een mini vakantie naar Ismini en dat is ons zo goed bevallen dat we volgend jaar graag weer gaan! Wij gingen er even tussenuit zonder kids dus dan is de 1-kamer appartement prima. Met kids zou ik wel voor de 2-kamer gaan. Groot en vrijstaand. Zwembad loopt langzaam af dus ook geschikt voor de kleintjes. En heerlijk ontbijten kan je bij het dichtstbijzijnde strandtentje waarvan de naam me even is ontschoten. Maar zeker een aanrader! Heerlijke koffie, verse sappen top gewoon. Als je in Petra zelf wil eten loop dan t centrum in richting de kerk daar kan je heerlijk idyllisch eten voor weinig en met uitzicht op de oude toren en straatjes!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Joke26-07-2015

Heerlijk!!

Heerlijk appartement op loopafstand van Petra. Je zit heerlijk rustig. Kleinschalig complex met nette appartementen, een mooie tuin en een heerlijk zwembad. Prima schoonmaak. Voordeel: de horren in de ramen. Lesbos een gemoedelijk, rustig eiland. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Leonie12-09-2014

Mooi rustig plekje

In een mooi aangelegde tuin met sinds dit jaar een zwembad, wat genoeg is om in af te koelen, heb je hier een rustig paradijsje. Je hoort de geitebellen en je wordt omringd door uitzicht op de bergen. Afhankelijk van hoe de wind staat hoor je zelfs de zee ruisen. Wij hadden de losstaande bungalow. Wat een ruimte! Voor Griekse begrippen een vrij compleet appartement. Alleen de bedden zijn erg hard, maar dat tref je zelden anders in Griekenland. We werden met de koffers aan de weg opgehaald door de eigenaresse en toen we vertrokken werden onze koffers weer weggebracht naar de grote weg. Wat een service, hoef je zelf niet die zandweg te lopen met de koffers. Op de zondagen werden we verrast met zelfgebakken cake, wat een verwennerij! En bij afscheid kregen we nog een presentje. Al met al een hele positieve ervaring. Wat betreft prijs/kwaliteit verhouding super verblijf! De eigenaresse spreekt alleen Grieks en zie je niet zoveel, maar was erg aardig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9trix21-09-2013

mooie plek

Gelegen in de bebouwde kom, buiten het centrum van Petra (ca 1,5 km). Het ligt aan een gravel zijweg van de doorgaande weg richting Molyvos. Het appartement (2k) voorzien van 2 balkons, is ruim genoeg voor 2 personen. De schoonmaak is twee keer per week (evenals schoon beddegoed) en drie keer per week schone handdoeken en theedoek. De inrichting is netjes. De kitchenette is voor Griekse begrippen goed. Er is een waterkoker aanwezig (scheelt weer meeslepen in de koffer). Als je graag aan het strand ligt, of op een terrasje zit in Petra, is het een prima keuze. Ook voor wandelaars is het een goede uitvalsbasis.
    Je moet geen dierenhater zijn omdat er veel katten in de buurt rondzweren en ook de buurhonden laten regelmatig van zich horen.

Gereisd met partner in september 2013

• 6p.gremmen19-09-2011

huisjes perfekt

huisjes zijn zeer goed,alleeen geen schaduw plek. zit meteen in de etalage ook komen er veel mensen die er al jaren komen ,een soort commune tevens veel wandelaars (geen probleem) voor ons niet strand en restaurants genoeg petra is klein maar gezellig

Gereisd met partner in januari 2011

• 7marieke18-03-2011

super klein appartementencomplex

leuk appartementencomplexje, ruime kamers en lieve eigenaresse die zorgt voor onder andere koekjes op de kamers. het ligt wat verder weg van het centrum en de hoofdweg. voor ons niet zo erg, maar kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen ideaal is. wel een beschermde tuin en geen verkeer waardoor kinderen heerlijk kunnen spelen. strand ligt op ongeveer 800 meter, het eerste restaurantje ook, maar het echte centrum ligt op ongeveer 1,5 km

Gereisd met partner in juli 2005

• 8Ineke van der Velden02-11-2010

Mooie plek

Jammer dat vorig jaar Costa met een zagerij is begonnen. Veel lawaai en geschreeuw, ook midden in de nacht. Nog veel erger is dat hij zijn hond vast heeft liggen en zich er helemaal niet om bekommert. Misdadig gewoon. Ook hebben twee kamers geen airco. Dit in tegenstelling tot wat er vermeld wordt. De schoonmaak is redelijk doch heel rigoreus soms. Kan zomaar gebeuren dat de "dame" tijdens je ontbijt met veel herrie en kabaal binnenkomt om te poetsen. Een nee duldt ze niet of ze doet net alsof ze het niet begrijpt. De plek is mooi zo aan de voet van de heuvels. De afstand naar het strand en naar het centrum van Petra is goed te doen en anders kun je altijd een altijd een fiets huren bij Number one. Wij gaan in ieder geval weer heen in 2011.

Gereisd met partner in januari 2010

• 1Karin Lith16-08-2010

Nooit meer

Prima appartement als je niet van luxe houdt. 's Morgens geen warme douche, mieren in je bed, 1 keer per week schone handdoeken en schoon bed (van zondag tot vrijdag met dezelfde handdoeken moeten doen) Kok niet onder de bedden want daar ligt nog de troep van de vorige bewoners. Eigenaresse 1 keer gezien en toen vond ik haar niet echt vriendelijk (sprak alleen Grieks, best lastig als je een internationaal bedrijfje runt) We wilden wel airco nemen (5euro per nacht) maar hebben de hele week niemand gezien aan wie we het konden vragen dus hele warme nachten!! Tsja en dan het uitzicht vanaf onze kamer. We keken op een soort houtzagerij waar een hond aan een ketting lag met 6 puppy's in een hok in de brandende zon, die (haast) geen eten en drinken kregen, (die taak heb ik maar op me genomen maar dat is mijn eigen beslissing, dus ook moeilijk om weg te gaan en die schatjes achter te laten bij die bruut van een baas)

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8ari14-08-2010

lage prijs, veel beestjes

Hele leuke accomodatie, wat verder van centrum afgelegen.... kamer(s) is mini, maar heerlijk zwembad bij hotel Sunset ter beschikking. Veel verschoning en schoonmaak; jammer van de vele kevers c.q. kakkerlakken. Soms nogal brute schoonmaakmethoden; terwijl je ontbijt met gezin, camera etc. met een tuinslang het terras schoonspuiten?! Toch voor de prijs een heel fijn adresje! PS: tandarts Petra is aanbeveling voor pijnloze behandeling

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Appartement Ismini info