6 vragen over Appartement Ismini

• fam. Schuckmann/Wagenmakers, 30-07-2018 Rapporteren

handdoeken

Wij zien alleen maar staan bedlinnen. Zijn er geen handdoeken in het appartement en hoe vaak is de wisseling?

• Frijters, 07-01-2015 Rapporteren

afstand supermarkt

weet iemand of er in de buurt v t app ook een supermarktje is om s morgens je broodjes te halen ? en is de afstan d naar t dorpje te ver of niet? om te lopen bedoel ik. en huren auto? prijzen?

• Rob, 15-06-2011 Rapporteren

inrichting appartement

Hallo,

Wij hebben een 2 kamerappartement geboekt maar kan iemand mij vertellen hoe het zit met de inrichting van het appartement? En dan bedoel ik eigenlijk de keuken. Is er een koffiezetapparaat en waterkoker? Aangezien dit de 1e keer is dat we naar een appartement gaan heeft er iemand tips wat we van thuis evt mee moeten nemen? Alvast bedankt...

Norma v.d.Valk, 01-07-2011

Vraag bij een reisbureau of je boekingskantoor een uitdraai van het appartement uit de Toeristiek. Hier staat alles in. Hoe groot de kamers zijn, de inrichting en ook de keuken. Succes!

Joke, 05-07-2011

In alle appartementen zijn een koffiezetapparaat en waterkoker aanwezig.

• p_lafeber, 29-05-2011 Rapporteren

prijzen op lokatie

Afgelopen jaar door omstandigheden niet geweest. Kan iemand mij vertellen hoe de prijzen zijn op Lesbos petra. Kortom is het nog leuk en betaalbaar om uit eten te gaan. En zijn er mensen die weten of Cafe Bar EDEN nog bestaat aan het strand naast Billy`s vlakbij het centrum van petra

Amanda, 03-06-2011

Ja hoor Eden zit er nog. Staat bekend om z'n smakelijke ontbijt en dat er twee grotere tv schermen hangen waarop voetbal te volgen is. Op zondagavond de Nederlandse studiosport. Vind Petra prima betaalbaar. Uiteten kun je zo duur maken als je zelf wil. Nooit duurder geweest dan 30. Gemiddeld voor 25 met z'n tweeen gegeten en mijn man kan heel wat op.. Ipv hoofdgerecht kan je bijv. ook diverse apetizers bestellen, zit je ook vol van.

Top voor jouw reactie,

ik ben zelf een groot liefhebber van lesbos-Petra en ben blij met jouw reactie.

We hebben een aantal aanbieders voor Ismini voor je op een rij gezet:

Travel store
    Travel store

• Mandy, 23-04-2011 Rapporteren

kluisjes

Zijn er kluisjes in de appartementen?

mandy, 29-05-2011

Zo dan zal het wel goed zijn toch. Is er in al die jaren nooit iets uit de kamer verdwenen? Heeft u, aangezien u de omgeving nu wel moet kennen, nog leuke tips mbt excursies, eetgelegenheden,bars? Alvast bedankt,

Groeten Mandy

p_lafeber, 15-07-2011

Beste Mandy,

wanneer gaan jullie hiernaar toe laat effe weten aub.

Groeten panos

Mandy, 15-07-2011

Hey Panos,

Wij gaan 26 juli en dan 2 weken!

Groetjes Mandy

Mandy, 10-06-2011

Hoi Panos,

Bedankt voor je reactie. Hier heb ik zeker wat aan! We zullen ons vast vermaken daar. Als jezelf ook nog gaat alvast veel plezier.

Groetjes Mandy

Hoi Mandy,

er zijn zat leuke dingen te doen. Maar uit ervaring zeg ik dat jezelf op zoektocht gaat, dat bespaar je een hoop geld.

Restaurant the Traditional ligt in door het centrum van Petra heen en is echt top en zeer betaalbaar. Bar Eden ligt aan het strand voorbij het voetbalveld in de richting van het centrum. Auto huur number-one altijd onderhandelen en zeg maar panos from Holland give me this adress. Restaurant Ramona ligt in Molivos aan zee echt top en lekker eten. Het strand van Vatera is een 7 km lang strand is top. In Petri is een restaurant waar je zeer goed en betaalbaar(goedkoop) kan eten met mooi uitzicht over Petra. Let op is niet het eerste restaurant als je boven komt maar tweede tussen de huizen. Skala Sykiamia is een heel klein vissersdorpje waar je lekker kan eten en zwemmen. Bij number one kan je boeken voor een barbeque op Rabbit eiland is een aanrader maar betaal niet gelijk de prijs en anders noem mijn naam. Panos from Holland send you

Anaxos is leuk om te zwemmen en evantueel eten maar heeft verder geen verleden is voor 1 dag top. En er zijn nog vele leuke dingen bij interesse hoor ik het wel.

Mandy, 20-07-2011

Oké leuk. Nou dan zie ik je daar wel verschijnen! Groetjes

p_lafeber, 15-07-2011

Wij komen met 10 personen over op 5 augustus 2011

peter, 29-05-2011

Ik ga hier nu al voor de 12 e keer naar toe. Er zijn geen kluisjes in het appartement.

p_lafeber, 03-06-2011

En Sorry mandy, in mijn geval is er nog nooit iets gestolen op deze lokatie. Wat geen garantie geeft hoor. Maar na 17 jaar op Lesbos kan het eerder aan de toeristen liggen dan Grieken al zijn er de laatste tijd veel Albanezen op het eiland maar tot op vandaag geen last buiten kijken als een marokkaan.

• Mandy Gruijters, 23-04-2011 Rapporteren

1 of 2 kamerappartement

Ik wil dit appartement boeken maar weet iemand of de 2 kamerappartementen op de bovenste verdieping liggen en daarom het beste uitzicht hebben? Alvast bedankt.

Joke, 23-04-2011

Ismini heeft 6 2-kamerappartementen en deze zijn zowel boven als beneden, 1 studio op de bovenverdieping en 2 bungalows met 2 kamers.