Appartement Islands

Appartement Islands
7,9

4 tips over Appartement Islands

Sophia, 2-10-2013

zoutpannen Kalloni als je de weg volgt tot het eind bij de in/uit gang, rechtdoor heb je een heel mooi natuurgebied (alleen lopend, Quad of Jeep)

kasteel Molyvos daarna kustweg volgen, en via de hoofdweg terug mooi rondje langs allerlei strandjes

Ria en Gert, 22-6-2013

Ga ook eens eten bij Christos in Petra op de kade aan zee..!!!..alles vers en uit eigen tuin en boerderij! dus ook diervriendelijk vlees b.v scharrelkip enz..

Neem wel extra hoofkussens mee! hun kussentje is erg dun en als je gewent bent wat hoger te liggen, net zoals ik ,is je eigen kussen erg fijn om bij je te hebben!

Neem ook een theedoek mee en misschien wat grote badhanddoeken die van hun zijn wat klein, maar wel lekker schoon en ze worden genoeg verschoont..

Jan, 12-6-2012
Het kerkje op de rots. Nachtleven weinig, enkele barretjes op de boulevard,wij zaten wel bij Eden. Uit eten deden wij bij Christos begin boulevard , goed en goede bediening, Marina andere kant boulevard 50 mtr voor bij het plein, ook goed eten en bediening, en bij Zorba in de winkelstraat 1e rechts vanaf het plein ( lekker kneuterig ) Alle 3 zeer betaalbaar.

Tine Murrath, 20-2-2012
I would suggest the restaurant THALASSA, because there you get delicious food for a fair price. This restaurant is located at the seaside in Petra, next to the footballplace.