Appartement Islands

64 reviews over Appartement Islands in het Nederlands

Klein maar fijn

M van Rigteren
25-5-2017

Het was erg klein ,maar wat heb je nu nodig ,je bent de hele dag op sjouw, de bedden waren prima

Bij de buren cavo Cristo heerlijk gegeten en tegen lage prijzen Costa en Electra doen er alles aan om het je naar de zin te maken hele vriendelijke mensen

Rondtoer over het eiland gemaakt ,prachtig mooi,

En geen vluchteling gezien (lol)

Oude reviews (archief)

Nooit meer Islands!!

KwienYolanda
26-9-2016

Ik ben wel wat gewend in Griekenland als alleenstaande, maar deze kamer sloeg werkelijk alles!!

Mensen geven hoog op van Islands, maar die hebben kennelijk kamer 8 nog nooit van binnen gezien.

Ik kan het niet anders noemen dan 1 hok, er kan met moeite een 2 persoons bed in, er was verder geen ruimte, er was geen aanrecht, kookplaatje werkte niet, de douche was veel te klein, afwassen moest met koud water in wastafel van de badkamer??? en toen ik ging klagen bij Dora gaf ze geen krimp, waarna zij mij de rest van de vakantie ontliep. Een oplossing was er niet,.

Lesbos is geweldig, ik kom er al jaren, maar laat Islands voortaan aan mij voorbij gaan.

Wederom voor herhaling vatbaar

Wilma en Peter
4-9-2016

Nieuwe bedden , badkamertje nog steeds typisch grieks !! ,locatie top en geen vluchteling gezien eiland nog nooit zo schoon geweest.

Dus vette pech voor een ieder die niet durfde te gaan want het was weer top.

Goed appartement bijna aan zee.

Marja en Wim
7-3-2016

Een goed appartement voor een leuke prijs. Vlak bij zee en bij het strandpaviljoen van Cava Christi.( Daar kun je goed en voordeling eten) Zeer goede bedden en voor de rest echt Grieks. Sanitair kan beter. Appartement is rustig gelegen. Dora en Stratos zijn zeer vriendelijke eigenaren, die er echt alles aan doen om het je naar de zin te maken. Wij gaan graag weer terug naar Islands.

Zoals altijd prima

Wil
13-7-2015

Wij komen elke jaar bij Dora en Stratos. Het is altijd heel goed.

Om de dag schone handdoeken en lakens. Als je om een bepaald appartement vraagt doet Dora er alles aan om dat te realiseren. We komen heel graag hier het is dicht bij het strand en bij het dorpje en de eigenaren zijn heel vriendelijk.

Kleinschalig complex op een Fantastische plek

I.Schotten
14-6-2015

3 weken Islands geweest voor de 4e keer ,het is een leuk klein complex ,heeft hele goede matrassenen word om de dag schoongemaakt en krijg je schone handdoeken en beddengoed .

Heeft een prachtige ligging 50m van strand en 10 min. van het centrum.Kamer en douche is eenvoudig maar alles is aanwezig ,waterkoker,sevies en bestek het past alleen niet bij elkaar maar dat is niet erg het is er wel.Als er iets kapot is dan meld je het even en dan word het gemaakt .De eigenaars zijn hele lieve behulpzame mensen .Als je niet van luxe houd zeker een aanrader ,want de omgeving is prachtig dicht bij het strand en centum en toch rustig .

Niet doen! bagger appartement

i.westenberg-bosma
11-10-2014

Een hele mooie plek,ruim appartement,goede matrassen,als je verder niks meer verlangt dan moet je boeken,maar...vies,kleedjes lagen er volgens ons vanaf april,van de tafels gehaald en op een bankje gelegd,werd nooit weg gehaald,schuimrubber douche-matje dat liep van de schimmels en narigheid vanzelf de douche uit,op het balkon in een hoek gelegd,lag er 3 weken later nog.Kasten kapot,sloten kapot en scherp,joekels van schroeven door de la,oppassen voor je handen en kleding,kapotte handdoeken,echt met scheuren niet te geloven!Keuken,ja...wat moet je daar nou van zeggen,nou niks want er was niks fatsoenlijks in te vinden.Maar verder......strand voor de deur,lekker,maar dit appartement nooit weer.

15 dagen Islands (Petra)

Sophia
2-10-2013

2 kamer appartement is groot genoeg, kamer 1, uitzicht op de bergen, de enige geluiden schapen met belletjes, krekels, en mussen.

kamer is eenvoudig, maar dat is de charme van Griekenland, alles is aanwezig, waterkoker, koelkast, bestek, en servies meer dan genoeg.

schoonmaak om de dag schone handdoeken, en beddengoed, en de kamer wordt schoongemaakt

9 dagen Quad gehuurd bij de eigenaar, om de omgeving te verkennen, veel moois van Lesbos gezien oa Kalloni

af en toe een dagje strand op 50 m strand met gratis bedden, en lekkere lunch bij Cavo Christo met de lekkerst meatballs Tzatziki uit de omgeving

ook voor het avondeten kun je daar terecht

de andere restaurants op 200 m overal lekker gegeten

als we weer naar Petra komen zou ik zeker weer voor Islands kiezen

Prachtige ligging!

Ria en Gert
22-6-2013

Wonderschone ligging!hele mooie tuin . Wij hadden het 2 kamerappartement nr 2 dat zijn eigenlijk 2 studio,s die doorgebroken zijn.

Het complex is klein en gezellig.De scooters huurden we bij de eigenaar Stratos, de kosten waren € 12,50 per dag per stuk,wij huurden ze dan wel voor 12 dagen.Per dag rekent hij €15.

De kamers worden regelmatig schoongemaakt , en de schoonmaakster is een lieve betrouwbare vrouw!.

Dora en Stratos zijn vriendelijk( als je ze ziet)maar je zult je niet vaak zien wel is er een bel voor het gedeelte waar ze zelf wonen ,dus als je ze nodig hebt zijn ze er wel.

Dora is voor de kamers en haar man Stratos is er voor de scooter en motor verhuur ,Zijn verhuurbedrijf zit op 5 min. loopafstand van het complex.

Wij zagen doflijnen!! dat was tegen zonsondergang bij taverna Christos in Petra..machtig mooi om te zien.

Natuurlijk zijn er poezen bij het complex, vergeet ze niet en trakteer ze op wat lekkers ze zagen er prima uit hoor...maar het zo leuk ze te verwennen ,toch?

reeds vele jaren

Chris en Rudi
6-7-2012

Net terug van vakantie op Lesbos, appartementen Islands. Komen hier reeds verschillende jaren. Ligging vlak bij het strand en aan de rand van het dorp (met vele tavernes). Mensen zeer vriendelijk. Echt een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Islands in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Islands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Islands scoort een 7.33 uit 10 op basis van 65 reviews.