Géén boekingskosten

Appartement Irene

GriekenlandLesbosPetra

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Irene voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 6 reviews

Meer appartement info

6 Reviews over Irene

• 10Laura19-03-2016

Heerlijk!

Zoals iedereen al zegt, wat een lieve eigenaren! Om de dag stond er een schaaltje vijgen of koekjes op onze kamer als we terug kwamen. We hadden uitzicht op zee en veel licht en ruimte in onze studio. De studio had een simpele inrichting, maar het bevatte precies wat we nodig hadden. Keukentje met 2 pitjes, gootsteen en koelkast, badkamer en airco. We hadden een balkonnetje voor twee en een ruim bed. Daarbij was alles super schoon! We hebben een heerlijke twee weken gehad in de zomer van 2015.

• 9Wouter12-08-2015

Heerlijk

Het verblijf was erg goed, we hebben een heerlijke vakantie gehad. De eigenaren zijn erg aardig en staan altijd voor je klaar. Ze maken elke dag het appartement schoon. Het appartement ligt minder dan 5 minuten lopen van het strand en zit dicht bij het centrum van Petra. De kamer en badkamer zijn niet groot, maar wel pas opgeknapt en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het complex heeft een mooi uitzicht op de zee en voldoende schaduw. Kortom, een heel goed appartement waar je geen spijt van zult krijgen!

• 8Bauer2516-06-2015

Top!

Accommodatie wordt goed schoongehouden door de vriendelijke eigenaren. Wij hadden een kamer aan de kustweg en hebben geen last gehad van het voorbijkomende verkeer.

De bedden lagen redelijk, een aantal dagen wel met een stijve rug wakker geworden. Het kussen lag goed.

De badkamer is erg klein. De douchekop moet je in je handen houden en kan je niet ophangen zoals gebruikelijk.

Het strand en het gezellige centrum van Petra liggen op ongeveer 5 tot 10 minuutjes lopen.

• 10Ans Kolsteren05-05-2015

Fantastische plek!

Heel dicht bij het centrum van Petra, op loopafstand van het strand en restaurantjes. Maria en Nikos doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Zie voor overige informatie de vorige 2 beoordelingen. Wij staan daar helemaal achter! Douche, warmwatervoorziening: prima! Hebben wij wel eens anders meegemaakt! Kom je iets te kort, dan hoef je het maar te vragen en het wordt geregeld. Complimenten voor Maria en Nikos!!

• 9j sneeboer13-06-2014

positief

Appartement irene is kleinschalig, alles vernieuwd in 2009. De eigenaren zijn zeer gastvrij en maken het je naar je zin. Marie kan redelijk engels haar man nikos niet. Alles is op loop afstand, en als je van wandelen houdt ben je hier op het juiste eiland, maar ook voor het huren van auto of scooter zijn er veel mogelijkheden. Ook rijden er regelmatig bussen naar molivos en eftalou. Of je kunt met een toeristen treintje naar molivos. Deze rijdt elk uur tot 22.00 s'avonds. Wij hebben zeer genoten.

• 9Ed Schippers21-08-2013

Heerlijke plek voor een vakantie!

Irene is een kleinschalig appartementencomplex aan de boulevard in Petra. Deze appartementen hebben voor Griekse begrippen een luxe uitstraling. Het appartement heeft een goed bed en een keuken die wel erg karig is ingericht. Verder is de douche wat aan de kleine kant wat voor de wat forsere mensen wat lastig kan zijn. Verder zijn er voldoende opberg mogelijkheden. Maria en Nicos zijn de zeer vriendelijke beheerders van het complex. Zij zorgen ervoor dat het appartement ieder dag brandschoon is. Heb het zelden meegemaakt dat er zoveel aandacht aan het schoonmaken wordt besteed. Wij werden bij aankomst zeer vriendelijk welkom geheten met een drankje en wat lekkers erbij. Wij voelden ons meteen thuis in Griekenland. Wij werden ieder morgen een goede morgen gewenst, iets wat je ook zelden meemaakt. We hebben erg genoten van ons verblijf in Griekenland. We komen beslist terug, maar dan wel bij deze vriendelijke mensen.

Appartement Irene info

• CafeNiet beschikbaar