Vakantiehuis Gaea Gardens Studios & Villas

Laatste review

Toplocatie!

Ronald en Jacqueline van Dorp,
15-9-2017

Inmiddels voor een derde keer, drie weken lang op Lesbos bij Gaea Gardens verbleven. Een schitterende, goed onderhouden accommodatie, op een prachtig, groen terrein met veel privacy. Schoon, ruim opgezet, compleet (opvallend veel faciliteiten) en smaakvol ingericht. Op loopafstand van strand (3 minuten) en het mooie dorp Petra (15 minuten; ruime keuze uit taveernes en strand met strandstoelen voor de gasten). Zeer vriendelijke, gastvrije en uitstekend benaderbare eigenaren (Nickos en Sophia Mantanis).

De locatie ligt in de directe nabijheid van een hotel, met zwembad waarvan gebruik kan worden gemaakt (in 'ruil' voor een bestelde consumptie).

En allemaal op een fantastisch eiland. Lesbos - met Gaea Garden's als verblijf - is absoluut een bezoek waard. Wij keren er graag terug!

Kenmerken
Airco
Speeltuin
Parkeren mogelijk

1 review over Vakantiehuis Gaea Gardens Studios & Villas in het Nederlands

Toplocatie!

Ronald en Jacqueline van Dorp,
15-9-2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gaea Gardens Studios & Villas in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gaea Gardens Studios & Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.