Appartement Fotula

Appartement info

Meer appartement info

45 reviews over Appartement Fotula

• 9Henk en Tineke04-08-2007

Niet voor het eerst in Fotula gezeten, steeds in een studio, mazzel? Nieuwe eigenaren. Het maakt geen verschil. Een rustige plek met zwembad waar ik laat op de middag de spieren kan ontspannen. Vader van de eigenaren is heel sympathiek en verzorgt dagelijks het zwembad. Door zijn ligging buiten het dorp perfect voor ons. En nog beter nu Alex zijn huis achter het complex aan het bouwen is. Komen zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2007

• 10Jan en Joke Duijveman01-07-2007

Een rustig complex waar het heerlijk vertoeven is. Prima appartement met de mogelijkheid om de airco in de aparte slaapkamer aan te zetten. Zeker belangrijk als het 45 graden is. Wij waren hier tijdens de hittegolf. Op het moment wordt er een huis naast het complex gebouwd,maar de overlast hiervan is minimaal. Jeep safari en excursie met bus naar het westen van Lesbos aan te raden. Ga naar de avonden waar life muziek gemaakt wordt en gezongen wordt, de Grieken dansen graag en je wordt als gast uitgenodigd om mee te dansen,heerlijk! Ook prima om een scooter te huren en rond te toeren. Wegen zijn goed. Strand bij het dorp Anaxos vinden wij prettiger dan bij Petra, dit is goed te lopen of goed met de scooter of fiets te doen. Wandelen naar Molivos en Petri ook goed te doen.Kortom heerlijk eiland, aardige bevolking, eten goed, retsina lekker en nog redelijke prijzen.

Gereisd in juli 2007

• 8Jan Janssen17-06-2007

Wij zijn hier 2 weken geweest eund mei begin juni. Het is mooi en rustig gelegen appartement. Inderdaad een eindje lopen naar Petra. Het is er heerlijk rustig en goed verzorgd. Inrichting is zeer eenvoudig. Vriendelijke mensen, we kregen 2 keer verse eieren aangeboden! Schoonmaak dagelijks en om de 2 dagen schone lakens en handdoeken. Lesbos is een mooi en tamelijk ruig eiland. Met de gehuurde auto zijn we overal naar toe geweest. Veel mooie en rustige stranden. Het versteende woud vonden we minder. Overal vriendelijke mensen, goed en goedkoop eten in leuke taverne's. Echt een aanrader. Geen super commercieel eiland, maar dat vinden wij prettig.

Gereisd met partner in mei 2007

• 9Rinka14-05-2007

Wij waren hier in de periode 27 april t/m 4 mei 2007. Het weer was goed, maar vooral de eerste 3 dagen stak er 's middags een koude wind op. Ook de nachten waren koud. Het appartementje (wij hadden 1 van de 3 huisjes) was erg klein voor 4 personen en 2 stoelen, 2 borden en 2 glazen voor 4 personen is ook wat magertjes (understatement). Iedere dag werd er schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. Petra is een leuk dorpje/stadje met veel gezellige restaurantjes. Het seizoen begint pas op 1 mei en de eerste dagen waren veel winkeltjes nog niet geopend. Dat 1 mei zo groots gevierd wordt (zoals Dolf de reisleider vertelde) viel ons (en de mede bewoners van de appartementjes) erg tegen. Desalniettemin Petra en Fotula zijn een aanrader!

Gereisd met familie in april 2007

• 807-11-2006

We waren in Fotula van 29-09 tot 06-10 in twee appartementen. Prima accomodatie met een landelijke en vooral rustige ligging. Kamers zijn schoon en groot. Keukentje stelt niet veel voor, maar je kunt prima eten bij restaurant Christos aan de boulevard voor een hééél goede prijs. Het zembad is groot genoeg voor het aantal bezoekers. En er is een koffiezetapparaat! Geen airco, maar dat was in oktober ook absoluut niet nodig. Wel lekker weer! Het dorp Petra is leuk en het eiland nog leuker (wel erop uit trekken). Wat ons betreft een aanrader dus.

Gereisd met familie in oktober 2006

• 807-11-2006

We waren hier in twee appartementen van 29 september tot 6 oktober 2006. Prima accommodatie: ruim, heel erg schoon en vooral rustig. De inrichting is basic, maar dat wisten we al. Keukentje is ook niet erg ingericht voor het bereiden van grote maaltijden, maar dat waren we al niet van plan. (Bij restaurant Christos aan de boulevard kun je uitstekend eten voor een hééél prettige prijs!) Koffiezetapparaat is wel aanzwezig. Zwembad is niet groot, maar voor het aantal bezoekers ruim voldoende. Het dorp Petra is leuk en de rest van het eiland nog leuker. Dus twijfel niet, het is een echte aanrader! En we hebben het die week getroffen met het weer, want het kan in oktober wel regenen.

Gereisd met familie in oktober 2006

• 9Leo18-10-2006

Prima ontspannen locatie, keukentje is wel erg klein en 4 personen is ook beetje proppen. Wij waren met 2 personen, maar 3 zou ook goed gaan. Mooie rustige omgeving, wandelen is aan te raden naar Molivos en de berg op naar Stipsy. Rondje westen met goede Nederlandse gids is een aanrader. Tip: vliegenmepper zou handig zijn, alhoewel er wel horren voor de ramen zitten.

Gereisd in oktober 2006

• 8sekreve01-08-2006

Meer dan Prima! Lekker rustig en mooie omgeving met heerlijk eten. Kortom een goed verblijf met aangenaam weer.

Gereisd met familie in juli 2006

• 9D&W23-07-2006

verblijf van 11 dagen in juli 2006.

De appartementen zijn voor Griekse begrippen behoorlijk ruim en schoon.

Zoals in eerdere berichten al gemeld: sober ingericht en zowat geen keukengerei maar wie gaat er nou koken als uit eten zo goedkoop is?!

Ander minpunt: het toiletpapier werd vaak vergeten... dus zelf kopen voor dat het op is!!

4 min. lopen naar schoon zandstrand en nog eens een minuut of 6 a 8 naar het dorpsplein.

Schitterend eiland! erg de moeite waard om auto te huren (wij hadden die van Panatella gehuurd) aanbod 4 halen 3 betalen. Wij hebben het dan ook nog zo kunnen regelen dat we eerst 2 dagen de auto hadden, dan 2 dagen niet, en vervolgens weer 2 dagen wel. Want 4 dagen achter elkaar in de auto dat doe ik thuis ook al!

Gereisd in juli 2006

• 8Thea en Denis08-01-2006

Vorig jaar in mei in dit appartementencomplexje gezeten. Goed bevallen, heel gezellig kleinschalig complex met een leuk zwembad. Werd tot onze verbazing elke dag schoongemaakt! Verder wel erg eenvoudig, je kunt er niet koken (ja, een beetje water misschien), maar als je daar een beetje doorheen kijkt, is het echt een aanrader. Ook is het eten in de restaurants lekker en betaalbaar.

Wij hebben het er erg naar ons zin gehad! Lesbos is een schitterend eiland.

Gereisd in januari 2006

Appartement Fotula info