Appartement Fotula

Appartement info

Meer appartement info

45 reviews over Appartement Fotula

• 6J.Rison22-05-2009

Lijkt wel een ruine van de oude grieken

Het appartement dat wij kregen verkeert in een zeer slechte staat, en we zijn echt wel wat gewend. Gaten in deuren en muren, een wc die constant doorloopt, behalve als je wilt doorspoelen. De handdoeken vallen uit elkaar als je je er mee afdroogt en na het douchen staat hetwater tot in de keuken, waar echter geen keukengerei te vinden is. De schoonmaakster presteert het om in een half uur alle huisjes "schoon"te maken. Zwembad is echter wel goed. Genoeg leuke restaurantjes in de directe omgeving. Het is erg jammer dat er totaal niets aan onderhoud gedaan wordt. Met een beetje aandacht is er echt een leuk plekje van te maken, maar voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Marja21-01-2009

prima vakantieplekje

Zoals al eerder geschreven is Fotula echt voor 'rustzoekers'. Tijdens ons bezoek helaas wat weinig jonge kinderen. De ruimte is wat klein voor 2 volwassenen en 2 kinderen. De slaapkamer is wel groot, maar de living/keuken is behoorlijk aan de krappe kant. Had van mij andersom mogen zijn! Verder prima ligging, lekker dichtbij het strand en een lekker stukje wandelen (langs het strand) naar het centrum. Huur een auto voor een paar dagen en ga Lesbos ontdekken, het is de moeite waard! Al met al wel voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

• 8laris20-01-2009

Prima, zeker voor herhaling vatbaar

Prima appartement op een geweldig rustig plekje. Als je rust zoekt en niet midden in het centrum wilt zitten is dit zeker een aanrader. Goed ruimte voor 3 personen, indien meer kan ik me voorstellen dat het wat aan de krappe kant wordt. Keuken is wat matig uitgerust, maar wie wil er nu koken....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

• 8p. van teeffelen29-10-2008

prachtige plek, basic huisje

prachtig maar erg "basic" plekje. We waren door de inrichting wel verplicht om met vier personen (2 ouders 2 kinderen) in een kamer te slapen .

Twee electrische pitten, maar wat een gammele pitten, twee pannen vol deuken en geen verdere potten etc. 4 lousy lepeltje, vier kromme vorken en vier kromme messen, 4 kleinen kopjes en vier kleine glazen, minder was eigenlijk niet mogelijk. Da voelde wel erg berekenend !

• 8nvt26-10-2008

zeer prettig

Mooie ligging, prettige sfeer, hartelijke ontvangst en heerlijk privacy door aparte huisjes. Toerusting wat beperkt (pannen, bestek e.d.) en slapen in tweede ruimte niet ideaal omdat we daar op een harde en voor volwassenen te kleine bank moesten liggen. Maar totaaloordeel zeer positief!

• 8Sarnowiec19-10-2008

Heerlijk!

Een prima accomodatie, schoon, met voldoene ruimte voor 3 personen; lekker zwembad! Prijs-kwaliteit verhouding = uitstekend!

• 8francois15-10-2008

rust rust rust

voor rust zoekers, privacy,ptima landelijk gelegen app complexje de druiventrossen groeien om het huisje heen . echt top petra vlakbij, gelukkig geen bar bij zwembad niet veel kinderen mensen met kinderen niet gaan. kunnen volwassenen ook eens relaxen. het griekenland van 20 jaar geleden. boek ouzo zon en lekker eten . doen maar niet iedereen graag.!!!!!!!

Gereisd met partner in september 2008

• 8Familie Fremouw11-10-2008

Om helemaal bij te komen.

Mensen die klagen over een scheurtje in een laken of toiletpapier in een prullenbak moeten gooien of karig servies zijn geen Griekenlandgangers. Ga naar de Costa Brava! Bij Fotula zijn er prima uitbaters die zich bepaald niet opdringen, goede appartementen, een prima zwembad, en de - al op leeftijd zijnde - vader van de eigenaresse was helemaal verknocht aan mijn zoontje van 4 en hij aan hem, en beiden spraken ze net als veel andere Grieken (gelukkig?) geen Engels, omdat het eiland nog niet overwoekerd is door het toerisme. Enorm veel rust; het voelt alsof je midden in het Griekse platteland zit. En een zwembad staat garant voor plezier van kind en ouder. Een auto om het eiland te verkennen. Weg van de drukke kern (30 min.) en restaurant Cavo Christo op 10 min. om voor weinig geld toch lekker (pizza en goed Grieks) en bijzonder sfeervol te kunnen eten met nog eerlijk en aardig personeel.

Gereisd met familie in mei 2008

• 8petra13-09-2008

Relaxed en waar voor je geld

Wij zijn net terug en het is ons erg goed bevallen. Zeker wanneer je de prijs erbij betrekt. Een kleinschalig appartementencomplex, volgens mij 8. Waarbij een aantal eigenlijk ook wel 'huisjes' genoemd kunnen worden. Slaapkamer zeer royaal. Keukentje is inderdaad 'niet veel' - genoeg om te ontbijten... Er is een zwembad, maar verder ben je voledig op jezelf. Om die reden de service en kindvriendelijkheid iets lager laten scoren.

Gereisd met partner in september 2008

• 6Erik11-09-2008

laatste keer

Wij zijn voor de 2de keer naar Fotula geweest en deze keer was het echt balen. Alles was slecht geregeld en zelfs als men toegeeft dat er fouten zijn gemaakt komt men aan met een badlaken als troost. Het appartement dat we in eerste instantie kregen toegewezen -nr 5- is echt beroert. Ontbijten in de volle zon is geen pretje met geen mogelijkheid tot schaduw. De appartementen beginnen echt een beetje sjabbie te worden.Onvoldoende bestek of bordjes. De bedden zijn ook wel aan vernieuwing toe. Meenemen: Goed broodmes, stekkerblok, allinonetoolnife voor kleine reparaties en reparatietape. Het is werkelijk schandalig dat men het niet voor elkaar krijgt om een goede tranfer van de hoofdweg naar het appartement te regelen. Sjouwen met koffers en tassen in de volle zon over een onverhard pad is geen pretje. Het zwembad word niet elke dag schoongemaakt. Als je vertrekt naar Holland gaat de eigenaresse de kamers langs voor restjes wijn en ook het fooitje voor Maria.

Gereisd met partner in juni 2008

Appartement Fotula info