Appartement Fotula

• 6.4Inrichting
  • 7.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

45 Reviews over Fotula

• 8pgmja14-06-2014

fijn appartement zeker voor herhaling vatbaar

app fotula licht gunstig op 5 minuten lopen van het strand.en tien minuten lopen van de dichtstbijzijnde supermarkt. De keuken is typisch grieks. Dus niet uitgebreid koken.Hoeft ook niet volop restaurantjes in de omgeving ruim 2 kmr appartement schoon met vriendelijke eigenaren en voor de liefhebber een zwembad geen appart kinderbad. Mooie landelijke omgeving en goed onderhouden rozentuin

• 9elisesabeth25-08-2010

geweldig.

Het apartement is heel goed. Zwembad mag iets schoner. Heel erg rustig.

• 7annemarie11-07-2010

rustige schaduwrijke plek

het appartement was eenvoudig maar goed genoeg voor 3 weken lesbos, De pruimen in de tuin waren heerlijk en de eigenaren waren zeer vriendelijk Het strand is op loopafstand en we hebben heerlijk bij cavo christo gezeten waar je door electra en costa heerlijk word verwend met eten en drinken en de vriendelijke service ook de rest van het personeel waren lief en je hoefde maar wat te vragen en het kwam er aan

• 8dirk en joke20-06-2010

Ruim app. goed gelegen. Prima!

Zijn hier 2 weken geweest. Wij zaten in een van de huisjes. Ruime 2 kamers. Keukenblokje was piepklein. 1 grote en 1 kleine kookplaat(je). Keukeninrichting minimaal. Geen koffiezetapparaat, zelfs geen koffiepot. Maar wel overal horren! en een goed werkende airco (5 euro per dag)Geen kinderzwembadje o.i.d. Auto gehuurd bij no. 1. Veeel goedkoper dan bij de reisorg.

• 7jacq19-05-2010

is een fantastische plek voor weinig geld

was mooi en leuk dorpje en de omgeving is mooi
    voor dat bedrag een goede accomodatie

• 8i.westenberg28-10-2009

leuke plek.

we zaten in een van de drie huisjes,waren dolblij met de horren voor deuren en ramen!goed onderhouden huisjes,griekse,harde,bedden.Een donker hoekje was de "keuken"waar je nog geen ei kon bakken.Je bent op deze mannier verplicht uit eten te gaan,is leuk maar ook een eind lopen ,ik vind als je een appartement met keuken huurt je ook de mogelijkheid moet hebben ook eens een eenvoudige maaltijd te bereiden.Als ik niet zou wíllen koken had ik ergens in een hotel volpension geboekt en was ik voordeliger uit geweest!Reken maar uit,3 weken lang elke dag uit eten.Verder is het gewoon een leuke plek.

• 7Angelique15-10-2009

Eenvoudig, maar goedkoop

De appartementen van Fotula zijn gelegen op loopafstand van het strand, voorzien van een keurig zwembad met ligbedden. De inrichting is wel erg eenvoudig, voornamelijk het keukentje stelt zeer weinig voor. Heb dus niet het plan hier te gaan koken want aan een knorr wereldgerecht besteedt je makkelijk drie kwartier. De slaapkamer is zeer ruim, maar voorzien van waardeloze bedden.

• 9Nel Visscher09-09-2009

Wat een mooi plekje!

Schitterend gelegen,bloemen en fruitbomen zowat op je terras,heerlijk zwembad en heel veel rust!Karige keukeninrichting,maar wel een koffiezetapparaat! Tip:huur de airco en koop een vliegenmepper! Verder in één woord TOPPIE!!!!

• 831-07-2009

Eenvoudig, maar prima

De appartementen van Fotula zijn lekker ruim, met een aparte slaapkamer. De inrichting is eenvoudig, maar voldoet over het algemeen prima. Er is inderdaad geen ruime voorraad bestek en servies, dus neem een eigen (scherp) brood/vleesmes mee. Wel een groot nadeel vonden wij dat koken er eigenlijk onmogelijk is. Touroperator belooft twee pitten, maar de ene heeft het formaat van een koffiemok en de andere is kromgetrokken. Wij hebben een waterkoker gekocht voor 10 euro bij Proton en daar veel plezier van gehad. (Een voordeel is dat je je keuken thuis weer des te meer waardeert :-) ) De bedden zijn zeer matig. De service is echt prima. Wij hadden een verstopping, waardoor na het douchen het water zo ongeveer de voordeur uitliep. Na dit gemeld te hebben was het toen we terugkwamen van het strand 2 uur later al opgelost. Het zwembad is schoon en netjes, met bedjes, prima! Iedere dag wordt de vloer gedweild en de badkamer/wc schoongemaakt, erg netjes!

• 0fam. de Ridder26-07-2009

Petra? Heerlijk om er te verblijven.

Appartement "Fotula" ligt ietsje buiten het dorpje Petra, aan de weg die naar Molyvos leidt. Het is er erg rustig, ideaal. Fotula is lief en zorgzaam, ze spreekt alleen Grieks. Net als Maria, die het allemaal probeert te onderhouden, de scheet. Stel geen hoge eisen en je zult er genieten van een heerlijke vakantie. Ga je je ergeren aan kleine gebreken, zoals wat achterstallig onderhoud, of het ontbreken van een pannetje of wat bestek, blijf lekker thuis dan. Kunnen wij weer genieten als we er heengaan. Fotula, Maria, Rianna, tot de volgende keer!

Appartement Fotula info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij