Appartement Fotula

Appartement info

Meer appartement info

45 reviews over Appartement Fotula

• 8pgmja14-06-2014

fijn appartement zeker voor herhaling vatbaar

app fotula licht gunstig op 5 minuten lopen van het strand.en tien minuten lopen van de dichtstbijzijnde supermarkt. De keuken is typisch grieks. Dus niet uitgebreid koken.Hoeft ook niet volop restaurantjes in de omgeving ruim 2 kmr appartement schoon met vriendelijke eigenaren en voor de liefhebber een zwembad geen appart kinderbad. Mooie landelijke omgeving en goed onderhouden rozentuin

Gereisd met partner in mei 2014

• 9elisesabeth25-08-2010

geweldig.

Het apartement is heel goed. Zwembad mag iets schoner. Heel erg rustig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8dirk en joke20-06-2010

Ruim app. goed gelegen. Prima!

Zijn hier 2 weken geweest. Wij zaten in een van de huisjes. Ruime 2 kamers. Keukenblokje was piepklein. 1 grote en 1 kleine kookplaat(je). Keukeninrichting minimaal. Geen koffiezetapparaat, zelfs geen koffiepot. Maar wel overal horren! en een goed werkende airco (5 euro per dag)Geen kinderzwembadje o.i.d. Auto gehuurd bij no. 1. Veeel goedkoper dan bij de reisorg.

Gereisd met partner in juni 2010

• 7jacq19-05-2010

is een fantastische plek voor weinig geld

was mooi en leuk dorpje en de omgeving is mooi
    voor dat bedrag een goede accomodatie

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 7Angelique15-10-2009

Eenvoudig, maar goedkoop

De appartementen van Fotula zijn gelegen op loopafstand van het strand, voorzien van een keurig zwembad met ligbedden. De inrichting is wel erg eenvoudig, voornamelijk het keukentje stelt zeer weinig voor. Heb dus niet het plan hier te gaan koken want aan een knorr wereldgerecht besteedt je makkelijk drie kwartier. De slaapkamer is zeer ruim, maar voorzien van waardeloze bedden.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 9Nel Visscher09-09-2009

Wat een mooi plekje!

Schitterend gelegen,bloemen en fruitbomen zowat op je terras,heerlijk zwembad en heel veel rust!Karige keukeninrichting,maar wel een koffiezetapparaat! Tip:huur de airco en koop een vliegenmepper! Verder in één woord TOPPIE!!!!

Gereisd met partner in september 2009

• 831-07-2009

Eenvoudig, maar prima

De appartementen van Fotula zijn lekker ruim, met een aparte slaapkamer. De inrichting is eenvoudig, maar voldoet over het algemeen prima. Er is inderdaad geen ruime voorraad bestek en servies, dus neem een eigen (scherp) brood/vleesmes mee. Wel een groot nadeel vonden wij dat koken er eigenlijk onmogelijk is. Touroperator belooft twee pitten, maar de ene heeft het formaat van een koffiemok en de andere is kromgetrokken. Wij hebben een waterkoker gekocht voor 10 euro bij Proton en daar veel plezier van gehad. (Een voordeel is dat je je keuken thuis weer des te meer waardeert :-) ) De bedden zijn zeer matig. De service is echt prima. Wij hadden een verstopping, waardoor na het douchen het water zo ongeveer de voordeur uitliep. Na dit gemeld te hebben was het toen we terugkwamen van het strand 2 uur later al opgelost. Het zwembad is schoon en netjes, met bedjes, prima! Iedere dag wordt de vloer gedweild en de badkamer/wc schoongemaakt, erg netjes!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 0fam. de Ridder26-07-2009

Petra? Heerlijk om er te verblijven.

Appartement "Fotula" ligt ietsje buiten het dorpje Petra, aan de weg die naar Molyvos leidt. Het is er erg rustig, ideaal. Fotula is lief en zorgzaam, ze spreekt alleen Grieks. Net als Maria, die het allemaal probeert te onderhouden, de scheet. Stel geen hoge eisen en je zult er genieten van een heerlijke vakantie. Ga je je ergeren aan kleine gebreken, zoals wat achterstallig onderhoud, of het ontbreken van een pannetje of wat bestek, blijf lekker thuis dan. Kunnen wij weer genieten als we er heengaan. Fotula, Maria, Rianna, tot de volgende keer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Marja21-01-2009

prima vakantieplekje

Zoals al eerder geschreven is Fotula echt voor 'rustzoekers'. Tijdens ons bezoek helaas wat weinig jonge kinderen. De ruimte is wat klein voor 2 volwassenen en 2 kinderen. De slaapkamer is wel groot, maar de living/keuken is behoorlijk aan de krappe kant. Had van mij andersom mogen zijn! Verder prima ligging, lekker dichtbij het strand en een lekker stukje wandelen (langs het strand) naar het centrum. Huur een auto voor een paar dagen en ga Lesbos ontdekken, het is de moeite waard! Al met al wel voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

• 8laris20-01-2009

Prima, zeker voor herhaling vatbaar

Prima appartement op een geweldig rustig plekje. Als je rust zoekt en niet midden in het centrum wilt zitten is dit zeker een aanrader. Goed ruimte voor 3 personen, indien meer kan ik me voorstellen dat het wat aan de krappe kant wordt. Keuken is wat matig uitgerust, maar wie wil er nu koken....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

Appartement Fotula info