Hotel Cavo Christo

7.3Goed

63 reviews over Hotel Cavo Christo

• 10Joya05-07-2017

Geweldige service!

Hotel Cavo christo is een onwijs gezellig hotel aan het strand. De eigenaren doen werkelijk alles om het je naar het zin te maken. Een klein voorbeeldje van de gastvrijheid; Er viel rode wijn over onze kleding door de sterke wind, Elektra (de gastvrouw) stond erop dat ze de kleding in de wasmachine zou wassen. Ook is een gratis dessert of ander lekkernij geen uitzondering. Je wordt door Kostas en Elektra ontzettend in de watten gelegd. Je kan hier heerlijk tot rust komen. Hotel Cavo Christo is zeker een aanrader als je naar Lesbos gaat.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Familie Paffen02-07-2017

Geweldige vakantie.

Costa en Elektra halen alles uit de kast om je verblijf zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Kamers zijn eenvoudig, maar schoon, met ijskast en waterkoker. Strandbar ligt ideaal en het eten is echt een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Ronald12-02-2017

Heerlijke vakantie

Wij hebben in Petra een heerlijke vakantie gehad op het mooie eiland Lesbos. Het hotel ligt prachtig, direkt aan het strand met een gezellige beachbar. De kamers zijn eenvoudig, maar schoon en voorzien van goede bedden. De service en gastvrijheid van de beheerders is meer dan perfect. Er wordt alles gedaan om het de gasten naar de zin te maken.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Brenda & Eric28-08-2016

Heerlijk!!

Wat een heerlijke plek! Het strand, de zee, de omgeving en de zonsondergang zijn fantastisch. Het uitgebreide ontbijt voor 3,50 pp is een aanrader, evenals al het andere eten en drinken bij de beachbar, dat met liefde voor je wordt bereid. Kostas en Elektra zijn enorm gastvrij en doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken. Het is droevig dat zij (net als de rest van Lesbos) lijden onder het teruggelopen toerisme. En dat terwijl van het vluchtelingenprobleem niets meer te merken is. De kamers zijn eenvoudig, evenals de schoonmaak, maar laat je hierdoor niet weerhouden om dit kleine paradijsje te boeken!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Jozé Manshande16-08-2016

Heerlijke vakantie

Na een bijzonder hartelijk ontvangst (met hapjes en drankjes) werden we naar onze kamer begeleid. Daar werd wel duidelijk dat de eerdere recensies over niet schone kamers wel klopten. De kamer die wij hadden was niet schoon en het complex is zeker niet overal net te noemen. Zelf wat schoonmaakspullen aangeschaft en de kamer schoongemaakt en daarna kon de vakantie helemaal beginnen.

Het complex en het strand zijn gescheiden door een weg. De beachbar is gezellig en het eten is altijd zeer goed. Vaak zijn er specials en zo niet dan is de reguliere kaart ook prima en lekker.

De eigenaren van dit complex zijn echt fantastisch. Zij doen echt alles om het jou naar je zin te maken. Bij vertrek kregen we zelfs een broodje mee voor onderweg. Wat een toppers deze mensen.

Waar we aanvankelijk bang voor waren (vluchtelingenproblematiek) hebben we niks van meegekregen.

Wij hebben echt een top vakantie gehad en raden een verblijf hier echt aan!

Om eerlijk te blijven komt deze vakantiebeoordeling op een 7 maar wij vonden het echt een 10!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Ilonka Duijff26-07-2016

Dit is echt vakantie!!

Cavo Christo is als thuiskomen op een plek waar wij nog nooit eerder waren geweest.. Super gastvrije eigenaren die echt alles voor de mensen over hebben.. De foto's op de sites laten niet zien hoe mooi het in het echt is. Eigen strand met gratis ligbedjes en parasols, ook aan het strand een super service. Zwembad niet echt groot, maar groter en inmiddels anders van vorm als op de foto's op de sites. Wil je relaxen, bijkomen en genieten.. Ben je hier aan het goede adres!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Marjon Goudswaard03-07-2016

goed te doen voor die prijskwaliteit

Toen we aan kwamen waren er wat problemen op de kamer, het werd meteen opgelost door Electra en Costa. Ze doen alles voor je om het naar je zin te maken. Strand lekker dichtbij en de winkeltjes en restaurants zijn ook dichtbij en er gezellig. Alleen het zwembad was erg slecht soms waaide er wat in door de wind, alleen het werd er niet uitgehaald of schoongemaakt. alleen het chloor werd goed op peil gehouden door hun, was wel erg jammer. maar voor de rest een goed en gezellig hotel.

Je moet het eiland niet laten omdat mensen zeggen dat er vluchtelingen zijn, want die zijn er niet meer die zitten in vluchtelingen kampen vast ver buiten de toerisme. Het is een heel mooi eiland en de Grieken zijn weer z'n aardig en vriendeljk

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 5Alex en Jeanette.25-06-2016

Nooit meer deze accomodatie...

Bij aankomst was de accommodatie echt smerig, moest eerst zelf de wc schoonmaken want onder de bril zat de poep nog van de vorige gasten. Ook de douchecabine was erg vuil en zat onder de haren en de schimmel brrrrr. Stopcontacten los en overal plakte het. Er is een jong meisje in dienst voor de schoonmaak maar zij wordt niet gecontroleerd door eigenaren. Ook buitenboel doet slordig aan, onkruid overal, stoepjes kapot, vies zwembad enz enz. De strandbar is wel gezellig en daar kun je dan ook lekker eten. Strand is ook prima alleen parasols zijn aan vervanging toe. Jammer genoeg een hele slechte ervaring met de eigenaar Kostas gehad. Die snauwde mijn man af in bijzijn van ontbijtgasten. Wij vinden hem een wolf in schaapskleren. Zijn vrouw Elekta is een lieve vrouw die werkelijk haar benen onder haar lijf uitloopt om alles te organiseren. Ook maakt zij een heerlijk en uitgebreid ontbijt voor maar 3,50 pp voor je klaar. Wij zullen dit nooit meer boeken en ook niet aanbevelen.

• 9Ellen25-06-2016

Relaxen en gastvrijheid onder de Griekse zon

Electra en Kostas willen er niks aan gelegen laten om jou als gast in het middelpunt te zetten. Als er wat is wordt dit onmiddellijk opgelost. De kamers zijn eenvoudig maar prima. Beddengoed en handdoeken worden zeer regelmatig ververst. Ze zijn druk bezig om het hotel te verbeteren en ook hun 'eigen' stukje strand is goed onderhouden. Het eten en drinken is perfect en erg betaalbaar. Als we ooit nog eens naar Lesvos gaan dan is het zeker weer hier.

• 9Herman14-06-2016

Gezelligheid troef

Zeer lekker eten, geweldige sfeer. Kostas en Electra zijn gewoon weg prachtige mensen met een heel groot hart om het de gasten naar hun zin te maken. Prachtig eiland en van de vluchtelingen geen spoor meer gezien. Echt een aanrader !!! Groetjes Kristin en Herman (de Belgen)

Hotel Cavo Christo info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV