7 vragen over Hotel Cavo Christo

• Herma Minderman., 10-06-2018 Rapporteren

Aankomst

Kan je nog wat eten en drinken met aankomst wij komen pas om 11.30 aan

Geertje Rasing, 12-08-2018

Wij konden nog wat eren bestellen en kregen een drankje aangeboden

• Carmij88, 17-07-2015 Rapporteren

ontbijt

Wat zijn de kosten voor het ontbijt bij een verblijf van 8 dagen?

Jan, 25-07-2017

€ 3,50 ongeacht duur van het verblijf

• WilmaenSjaan, 11-05-2015 Rapporteren

serviesgoed

Is er voldoende serviesgoed aanwezig. En hoeveel pannen?

WilmaenSjaan, 02-06-2015

het is een hotel, dus serviesgoed is er niet aanwezig

• auke douma, 04-01-2013 Rapporteren

balkon

hebben de kamers een balkon

Linda van der Blom, 08-01-2013

Beste Auke, ja de kamers op de 1e verdieping hebben een balkon. Echter, deze zijn dermate klein dat je net aan met zijn 2 op balkon kunt zitten. Meer is het niet. Het is absoluut ongeschikt om er bv een hele middag te 'vertoeven'. De kamers op de begane grond hebben uiteraard open ruimte, dus flink wat zitruimte. Als U ruimte wilt zou ik vragen naar een begane grond kamer. Nadeeltje is wel minder uitzicht.

Overigens, als U gewoon 'cavo christo' googled en via afbeeldingen zoekt, ziet u het hotel, dus de balkons?

Boek heerlijk een vakantie naar Petra, ik ben er inmiddels 3x geweest. Het lijkt wel of het iedere keer gezelliger word. Een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Cavo Christo voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl

• Tineke Gresnigt, 18-12-2012 Rapporteren

de weg

Hallo, graag zou ik willen weten of het een drukke weg is waar het hotel aan grenst. Ik zou het nl niet leuk vinden het geluid voorbijrazende auto`s in mijn kamer en aan het strand te horen. Zijn de kamers wat ligging betreft allemaal oke of zit er verschil in en zo ja dan hoor ik dit ook graag! Alvast bedankt voor het beantwoorden.

Groet Tineke

Linda van der Blom, 08-01-2013

Heb bij Cavo Christo gezeten, er gaat zeker verkeer langs, als U oversteekt naar het strand moet U zeker even uitkijken. Maar dat is overal. Ik zat in het achterste gebouw, die zou ik U dan aanraden. Persoonlijk heb ik het verkeer totaal niet als last ervaren. Zowel niet bij hotel als strand.

• RUUD, 04-09-2012 Rapporteren

Draadloos internet

Wij vertrekken binnenkort naar Cavo Christo en vroegen ons af of er draadloos internet op de kamer is en zo ja of hier kosten aan verbonden zijn. Bij voorbaat dank voor het antwoord,

Linda Jong, 17-09-2012

Vrijwel iedere restaurant of verblijf bij Petra heeft wifi, je kan beter vragen waar niet. Ben nl sinds Vrijdag terug van een 10daagse reis. Dus ja Cavo Christo heeft ook. Al leert de praktijk dat de verbinding in/nabij het restaurant betrouwbaarder is dan is je kamer. (overigens kun je je accomodatie toch ook rechtstreeks vragen mailen?)

• Marco, 16-06-2012 Rapporteren

Kamer

Hallo, wij vertrekken binnekort naar Cavo Christo en we hebben er veel zin in. Is er een koffiezetapparaat of een waterkoker op de kamer aanwezig? Alvast bedankt!!

Reinier en Veerle, 25-06-2012

Er is een waterkoker aanwezig, geen koffiezetapparaat. Wel een grote koelkast.