Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

66 Reviews over Cavo Christo

• 10Ellemiek Ahrens14-07-2022

Geweldig genoten

Voor de 3e keer naar Cavo Christo gegaan, en zeker niet de laatste keer. Hele lieve eigenaren die heel hard werken en er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken. Prima schone kamers, alles wat je nodig hebt is er. De ligging van het hotel is ideaal. Het eten is er heerlijk. Echt een aanrader om hier naar toe te gaan!

• 8Rutger en Tim23-08-2021

Genieten

Mijn beste vriend en ik hebben ons zeer geamuseerd in Cavo Christo. De eigenaren zijn ontzettend aardig (niets is te veel), het eten bij de strandbar is heerlijk, de locatie is fantastisch en de prijskwaliteit is dan ook perfect. Wij hebben erg weinig betaald, dus konden wij ook niets verwachten. Er zijn echter altijd mensen die nooit tevreden zijn, jammer is dat!

• 9Mervin10-08-2021

Aanrader! Goed hotel die zijn geld waard is

Erg goede prijs/kwaliteitverhouding. Het hotel is kleinschalig (11 kamers) met alles wat je nodig hebt op vakantie, zelfs een airco en koelkast op de kamer. De bedden liggen heerlijk, het hotel is keurig schoon, en wordt gerund door een super vriendelijke, hardwerkende, Griekse familie. Zij zorgen ervoor dat je aan niets ontbreekt tijdens je vakantie. Ze kunnen je ook overal naartoe brengen (ook vliegveld) of ophalen. Kosten zijn lager dan wanneer je een taxi zou pakken. Er is heel veel mogelijk dus vraag het ze zeker. Qua behulpzaamheid en vriendelijkheid krijgen ze een 10.De ligging is voortreffelijk. Je zit rustig aan het begin van Petra, recht tegenover het strand. Je steekt de weg over en je bent al op het strand. Hier kun je tevens ontbijten, lunchen, en dineren, met uitzicht op de zee! De maaltijden zijn heerlijk en spotgoedkoop. De restaurants en winkeltjes bereik je binnen een paar minuten lopen. Perfecte ligging dus!

• 9Kirsten15-11-2019

Beste vakantie spot

Een fantastisch hotel dicht bij zee zeer vriendelijke mensen die je keer op keer weer thuis laten voelen.. lekker eten aanrader zijn de pizza’s en goeie leuke hotel kamers met ieder een fijn balkon.. en een praktische douche 10 min van het leuke centrum en als je van wandelen hou kan je ook de weg omhoog volgen en zit je met een uurtje in het leuke stadje molivos of je laat je natuurlijk weg brengen door hun eigen taxi service

• 4Fam. Worms07-10-2019

Tegenvaller

Was voor ons een tegenvaller. Kamer was erg klein en absoluut niet schoon. Zwembad heel vies en hebben een aantal kinderen zelf schoon staan maken. Omdat je tegenover strand zit is het gebruik van het zwembad minimaal maar kids willen toch meestal liever het zwembad dan de zee in. Schoonmaak laat zeer veel te wensen over. Costas en Elektra doen enorm hun best zolang je bij hen verblijft, op het moment dat je achteraf wat wilt vragen of je bent wat kwijt is de vriendelijkheid ver te zoeken. Verder is het eten prima en ruim voldoende, de ligging is (voor wat ons betreft) perfect, buiten de drukte. Prachtige zonsondergang te zien vanaf het strand. Strandbedden zijn wanneer je wat drinkt gratis te gebruiken, de kwaliteit van de stoelen was niet best. Veel stoelen waren stuk (schroeven doorgeroest) waardoor je echt goed moest opletten welke je pakte. Prijs/kwaliteit is mijn inziens niet in balans.

• 7Victoria11-09-2019

Ik zou wel terug gaan ondanks wat minpunten.

Verwacht niet teveel van de service. Mevr en personeel werken hard maar werk druk is duidelijk zeer hoog daar.

• 9Jorgos koufopoulos23-08-2019

Elke jaar weer

Lekker gegeten en gedronken. Voor al de amstel was lekker koud

• 9Peter12-10-2018

Very nice and quiet place with very good food.

We want to go again nexr year!

• 9Jorgo30-08-2018

Een goed strandhotel met goede service

Mooie strand met goede ligbedden. Ook het publiek wat er komt is beter niet te veel lawaai. Goede service van costas en electra. Het eten was avonds goed voor al de pizza.

• 8Geertje11-08-2018

Basic hotel op goede locatie en met goede service

Basic hotel, maar alles wat je nodig hebt is er. Kamers zijn schoon, ligging is ideaal. Aan het strand en dorp op vijf minuten lopen. Ontbijt bij het hotel is veel voor weinig geld. Costas en Elektra helpen je waar mogelijk, nu ook met taxi service.

Hotel Cavo Christo info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden