Hotel Cavo Christo

63 reviews over Hotel Cavo Christo

• 2019
    9Kirsten15-11-2019

Beste vakantie spot

Een fantastisch hotel dicht bij zee zeer vriendelijke mensen die je keer op keer weer thuis laten voelen.. lekker eten aanrader zijn de pizza’s en goeie leuke hotel kamers met ieder een fijn balkon.. en een praktische douche 10 min van het leuke centrum en als je van wandelen hou kan je ook de weg omhoog volgen en zit je met een uurtje in het leuke stadje molivos of je laat je natuurlijk weg brengen door hun eigen taxi service

Alleen gereisd in mei 2019

• 4Fam. Worms07-10-2019

Tegenvaller

Was voor ons een tegenvaller. Kamer was erg klein en absoluut niet schoon. Zwembad heel vies en hebben een aantal kinderen zelf schoon staan maken. Omdat je tegenover strand zit is het gebruik van het zwembad minimaal maar kids willen toch meestal liever het zwembad dan de zee in. Schoonmaak laat zeer veel te wensen over. Costas en Elektra doen enorm hun best zolang je bij hen verblijft, op het moment dat je achteraf wat wilt vragen of je bent wat kwijt is de vriendelijkheid ver te zoeken. Verder is het eten prima en ruim voldoende, de ligging is (voor wat ons betreft) perfect, buiten de drukte. Prachtige zonsondergang te zien vanaf het strand. Strandbedden zijn wanneer je wat drinkt gratis te gebruiken, de kwaliteit van de stoelen was niet best. Veel stoelen waren stuk (schroeven doorgeroest) waardoor je echt goed moest opletten welke je pakte. Prijs/kwaliteit is mijn inziens niet in balans.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Victoria11-09-2019

Ik zou wel terug gaan ondanks wat minpunten.

Verwacht niet teveel van de service. Mevr en personeel werken hard maar werk druk is duidelijk zeer hoog daar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Jorgos koufopoulos23-08-2019

Elke jaar weer

Lekker gegeten en gedronken. Voor al de amstel was lekker koud

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Jorgo30-08-2018

Een goed strandhotel met goede service

Mooie strand met goede ligbedden. Ook het publiek wat er komt is beter niet te veel lawaai. Goede service van costas en electra. Het eten was avonds goed voor al de pizza.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Geertje11-08-2018

Basic hotel op goede locatie en met goede service

Basic hotel, maar alles wat je nodig hebt is er. Kamers zijn schoon, ligging is ideaal. Aan het strand en dorp op vijf minuten lopen. Ontbijt bij het hotel is veel voor weinig geld. Costas en Elektra helpen je waar mogelijk, nu ook met taxi service.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Jo18-07-2018

Fantastisch Hotel, superlieve eigenaren , doen alles voor je! Op de hotelkamer een koelkast en een waterkoker, vind ik een pluspunt !Heerlijk ontbijt Je kunt ze alles vragen ze willen je overal bij helpen

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Wil Riem-Slootweg12-06-2018

Volgend jaar weer, wat een toplocatie

Geweldige, gastvrije mensen. Kamers klein maar je hoeft er alleen te slapen, uitgebreid Grieks ontbijt. Gratis ligbed op strand

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Mary van den Oord27-12-2017

Heerlijk

Eenvoudig klein hotel zonder luxe met een fantastische strandbar waar de service en gezelligheid het vakantiegevoel compleet maken. Je steekt de straat over en je bent op het strand waar de ligbedden met parasols gratis zijn, als je wat eet of drinkt bij de strandbar waar het eten erg goed is. De eigenaars Kostas en Hlectra zijn lieve, warme mensen die het hun gasten graag naar de zin maken.Het is een zand strand maar wel gladde stenen in het water waarbij je niet zonder waterschoenen kan. De sfeer onder de gasten is goed en je hebt snel leuke contacten, De wekelijkse barbeque is erg goed verzorgd en erg gezellig. Het zwembad stelt niks voor en het is echt niks voor kinderen maar daarom juist voor ons idiaal. Het dorpje Petra is tien minuten lopen en is klein maar gezellig, veel restaurantjes waar je lekker kan eten, vriendelijke bediening en niet duur. Als je een hele relaxte vakantie wil zonder poespas en luxe dan is dit de vakantie voor jou, wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met partner in september 2017

• 9I. de Wolff08-07-2017

Supermooie plek!!

Cavo Christo is een kleinschalig hotel, waar je zeker nog eens terug komt!! Zo ook mijn man en ik. Jaren zijn we er geweest, tot mijn man overleed. De eigenaren Costas en Elektra zorgen echt voor je! Het eten is fantastisch, voldoende en heerlijk bereid! Het hotel op zich is zeker niet superluxe, maar de ligging aan het strand met gratis bedjes en parasols maken het geheel super fijn! Daarbij ligt het op loopafstand van het leuke dorp Petra. Ik wil graag nog eens terug naar deze mooie plek vol goede herinneringen

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Hotel Cavo Christo info