Vakantiehuis Birds Bay

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

29 reviews over Vakantiehuis Birds Bay

• 9Bout19-07-2019

fantastisch uitzicht en mooi huisje

Huur een auto i.v.m. steile wegen en onverhard. Voor dat je bij de supermarkt bent en bakker

• 10Pieter24-06-2019

Grandioos uitzicht, luxe onderkomen

De appartementen liggen verspreid over een heuvelachtig terrein. Elk blok bestaat uit 4 appartementen met voldoende privacy. Het uitzicht is fenomenaal. De inrichting van de appartementen is zeer volledig. Gratis kluisje en goede wifi, ook op je terras. Een auto of scooter is zeer aanbevelenswaardig, aangezien de dichtstbijzijnde dorpen Petra en Anaxos op ca 2 km klimmen en dalen liggen. De laatste 300 mtr van de toegangsweg is erg steil en onverhard. Zwembad en eetmogelijkheid op het terrein zijn prima. Ontbijt mogelijk bij de receptie/terras, maar een goede bakker ligt op ca 1300 mtr langs de weg naar Anaxos.

• 9Susan Van Bussel03-05-2019

Enorm genoten!

Birds bay; een paradijs op aarde. Rustig en stil gelegen. Prachtig appartement van alle gemakken en apparatuur voorzien; vaatwasser, wasmachine, grote koelkast Etc. Luiken en airco waardoor het zowel koel als lekker donker is als je gaat slapen. Badkamer is aan de kleine kant; douchen in bad wat onhandig, maar voldoet. 2 terrassen met een adembenemend uitzicht op zee. Infinity pool met zout water. Onverwarmd dus nog wat koud in april maar goed voor een frisse duik. Heerlijke ligbedden aan de rand vh zwembad. Ruim voldoede keuze op de menukaart. Jammer dat het café/restaurant in het voorseizoen om 18 u sluit. Auto huren is noodzakelijk. Mooie omgeving om te ontdekken. Molyvos echte aanrader, maar ook Petra is een leuk dorpje. Hele goede restaurants daar. Vooral bij Lucky Horseshoe aan het strand van Petra heerlijk gegeten.

• 2018
    10Debby02-10-2018

Heerlijk!

Ontzettende leuke plek om te verblijven. Heerlijk zoutwater zwembad en vriendelijke bediening die goed Engels spreken. Regelmatig schone handdoeken, wij verbleven er tien dagen en hebben drie keer schone handdoeken gekregen.

Je hoort nog veel mensen praten over de vluchtingen die op Lesbos zijn aangekomen. Wij hebben hier niets van gemerkt of gezien. De mensen zijn erg vriendelijk en zijn blij dat er eindelijk weer meer toeristen naar Lesbos komen.

• 2017
    9Sjoerd & Michelle10-10-2017

Heerlijk genoten van de rust

Prachtig appartement met geweldig uitzicht. Prima Keuken om zelf te koken. Vriendelijk personeel.

Wij waren met zn 3’en, incl onze dochter van 1,5. Een 2 kamer appartement was daarvoor toch best klein.

Het zwembad is erg mooi, wel wat koud op frissere dagen.

Lesbos zelf is prachtig, maar na 11 dagen wel het gevoel dat we alles hebben gezien.

Met jonge kinderen

• 9Esther03-08-2017

Fantastisch!

Super locatie. Accommodatie ligt buiten het dorp Petra (auto is aanrader). Alle appartementen hebben uitzicht op zee. Zwembad ligt aan zee, alsof je er zo in zwemt.

• 9Telkens weer genieten van dit prachtige uitzicht !01-08-2017

Comfortabele huisjes met stijlvolle inrichting

Goed uitgeruste keuken met o.a. een oven, grote koelkast, vriezer, broodrooster en koffiezetapparaat. Wasmachine en strijkijzer zijn ook aanwezig. Twee balkons/terrassen. Genoeg bergruimte. Prachtig uitzicht vanaf je terras op Petra en Molyvos en de ondergaande zon. 3 taverna's op loopafstand. Heerlijk zwembad met genoeg ligbedjes. Ontbijten kan je hier de hele dag. Vanaf 12 uur zijn er ook lunchgerechten. Schoonmaak om de twee dagen. Ook de handdoeken worden dan vervangen en de bedden verschoond. Een auto heb je hier echt wel nodig. Strandje is alleen geschikt voor degenen die willen snorkelen (waterschoentjes meenemen want er zijn zeeëgels!). Zaklamp voor 's avonds is een aanrader, wanneer je na het eten via het strandje in het donker terug moet lopen. Huisjes liggen tegen een heuvel, dus alleen geschikt voor mensen die goed ter been zijn. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

• 9Anna08-07-2017

Super

Mooi kleinschalig en rustig gelegen

• 9Joop Broeder03-07-2017

Fantastische bungalows met weergaloos uitzicht

Prachtige ruime bungalows met luxe inrichting, en allemaal een prachtig uitzicht. Bedden zijn werkelijk fantastisch en mooi zwembad waar overdag een drankje en een hapje genuttigd kan worden. De ligging is prachtig maar wel wat verder van het dorp, eigenlijk is een auto noodzakelijk.

• Oude reviews

10Gezin02-05-2016

Fantastisch: luxe, rust en relatief betaalbaar!

Zeer rustig gelegen, ruim, luxe apartement, veel privacy. Het enige wat je hier hoort, zijn de vogels! Dorpje Petra -met supermarkt, bakker, horeca - op loopafstand. Gelegen direct aan zee. Onze zoons (leeftijd 9-12) hebben zich hier uitstekend vermaakt door zwembad, zee en 'voetbalveldje' ('grasveld'). Overal fantastisch uitzicht op zee. Elke 2 á 3 dagen wordt het huisje schoongemaakt, bedden opgemaakt en schone handdoeken. Ideale plek om overdag Lesbos te verkennen, en verder helemaal niets te doen / te relaxen!

8 tips over Vakantiehuis Birds Bay

• Pieter, 27-06-2019

In ca 20 minuten bereik je per auto het schildpaddenmeertje, waar ook veel zwerfkatten zitten. Je rijdt eerst Anaxos door. Vervolgend houd je via Skoutaros de weg naar Skalachori aan. Vlak voor Skalachori ligt het meertje met tientallen schildpadden aan je rechterhand. Herkenbaar punt is het houten kioskje waar meestal de katten zich ophouden. In de gaten van het omliggende gesteente zijn soms de kittens verstopt. Je kunt voor de schildpadden brood meenemen en voor de katten brokjes en water.

• M.J. de Visser, 29-09-2013

The Traditional Restaurant At Limanaki welke op loopafstand ligt van Birds Bay. bestel hier de mezes heerlijke traditionele schoteltjes!

• Nicole Hanssen, 23-07-2014

Ambelia strand, Vis eten in Molivos in haven. Eten in Petra is prima maar wat eenvoudig erg goedkoop dat wel. Skalla Kallonis lunch bij Caprice neem vooral de seafood salade, pittoresk dorpje op 30 minuten rijden Skala Sikemenead

4 vragen over Vakantiehuis Birds Bay

• S v S, 07-03-2018

Little bird of Bird bay ?

Is het complex Little Bird hetzelfde als Birds Bay... ?

En heeft het dan 2 zwembaden ? op die eerste foto zie ik een groot zwembad met tuin en op de 2de foto een infinity pool ?

• vivian, 27-01-2018

birds bay vs little bird

is het complex birds bay hetzelfde als little bird?

• Noor, 10-08-2016

Auto huren Petra

Zit er in Petra een autoverhuurbedrijf?

Pieter, 13-06-2019

Meerdere verhuurbedrijven in Petra langs de hoofdweg/boulevard in het centrum.

Vakantiehuis info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette