Appartement Anna Maria

AppartementKleine hotelsWeer vandaag28°19°
Appartement Anna Maria

22 tips over Appartement Anna Maria

Patricia, 25-7-2015
Ook WiFi in het appartement !
L.v.d.Meulen, 3-7-2015

Gewoon genieten.

het is echt Grieks, met Griekse vriendelijkheid.

Chris Bonger, 11-6-2015

Even vragen aan Maria en ze wijst je een binnendoor route naar het dorp.

Scooterhuur is ook vlakbij en voor 3 dgn met verz. moet je ongeveer op € 36- rekenen.

Wij huurden een scooter bij Nikos in Molivos, want daar doe ik dat meestal en ben tevreden over het aanbod aldaar en de service.

We hebben een aantal aanbieders voor Anna Maria voor je op een rij gezet:

jeroen, 5-6-2015
Vraag Maria wat die dag de pot schaft en als je er zin in hebt kun je mee-eten. Van heerlijke Stifado en Moussaka genoten,
jeroen, 4-6-2015

Vraag Maria overdag wat ze aan maaltijd klaarmaakt en als je het bevalt kun je 's-avonds aanschuiven.

Heerlijk om 's-avonds met de medegasten je belevenissen door te spreken onder het genot van een ouzootje of iets anders lekkers.

Anita, 22-5-2015
Voor heerlijk eten ga naar restaurant Nikos en Christos. Familierestaurants met een hart.

Nico en Lia, 15-10-2014

Je kunt binnendoor naar Petra lopen.

Van hieruit mooie wandelingen mogelijk, b.v Molivos en de bergdorpjes Petri en Stipsi.

sandra meeuwsen, 7-10-2014

op de weg van Petra naar Kalloni zit restaurantje met geweldig uitzicht

over Petra en heel goedkoop lekker eten

Ingrid vink, 4-10-2014
Als je veel van het eiland wilt zien moet je een auto huren. Ik heb er een gehuurd voor 30 euro per dag kilometers vrij en geen eigen risico, ze komen hem brengen en ophalen, wat wil een mens nog meer. Het stadje Molyvos is een leuke plaats met veel winkeltjes en restaurants heel hoog boven het water. Je hebt er een geweldig uitzicht. De prijzen voor uit eten zijn ook goed in balans. Kom zeker nog eens terug.
Anita, 2-10-2014
Prima uitgangspunt voor wandel- en autoroutes!

We hebben een aantal aanbieders voor Anna Maria voor je op een rij gezet: