Aparthotel Aegean View

Aparthotel Aegean View

7.3Goed

Griekenland, Lesbos, Petra

Op vakantie geweest naar Aegean View?

7.3Goed

Aparthotel info

Meer aparthotel info

19 reviews over Aparthotel Aegean View

• 8Rik14-08-2007

juli/aug 2007 Mooi gelegen appartementen complex. Rustig, geen harde muziek. Nabijgelegen dorpje Petra loop je niet snel naar toe, maar is wel te doen. Af en toe geen stroom of water (kraanwater was zout) Eenvoudig ontbijt. Verwacht geen luxe, maar eenvoud. In de avond gaat iedereen ergens anders eten. Lijkt of het restaurant niet meer in de formule past.Kleine tegenvaller: Bij aankomst werden we netjes door de eigenaar opgehaald,zodat we niet over de landweg met onze koffers hoefden te zeulen, terug moesten we zelf maar zien hoe we met al onze spullen bij de weg kwamen waar de bus stopt.Niet erg, maar zeg dat dan even, dan hou je daar rekening mee. Een nare bijsmaak hou je daar aan over. Zo van, je gaat nu toch weg dus we hoeven ook verder geen service meer te verlenen. Maar dat alles gezien met een Nederlandse kijk op zaken natuurlijk. Al met al wel een prima bestemming!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 6frans en linda29-10-2006

zijn van 1 september t/m 21 zeptember hier geweest, heerlijk 3 weken ! hebben ook dan 3 weken heerlijk gegeten ! heel gevarieerd. Kamers waren mooi groot, maar niet mooi onderhouden. Ook het zwembad vond ik echt een domper, en je moet nog uitkijken dat je niet uitglijd op de gladdetegels. Maar het uitzicht maakt het allemaal weer goed. Je hebt wel een auto nodig wat het is wat afgelegen. Petra is 20 min lopen en goed te doen. Anaxos is 15 a 20 min lopen.

Gereisd met partner in september 2006

• 8Dennis van der Post20-09-2006

Gisteren zijn we teruggekomen uit Lesbos.Het is inderdaad zo dat de kamers eenvoudig zijn, maar zeker acceptabel en dat geldt eigenlijk voor heel de accomodatie. Het eten is grieks en dat smaakte ons prima. Het gaat meestal geheel langs ons heen, maar we vernamen van andere gasten dat er wat gasten waren die wat te klagen hadden. Iedereen mag van mij natuurlijk klagen, maar ik vind persoonlijk dat je niet meer of minder mag verwachten voor dit bedrag. Wij vonden het in ieder geval prima voor elkaar! Verwacht geen beachparty's, Frans Bauer op de achtergrond, Johnny's en Anita's en zo bij het hotel. Dit geldt ook voor het plaatsje Petra. Wil je eens een avondje op stap of wat winkelen en zo dan kan dat overigens prima in Petra of eventueel in Anaxos en Molivos. Wij zijn ook best vaak bij het hotel gebleven en hebben het prima naar ons zin gehad met de andere gasten en het personeel.

Gereisd in september 2006

• 7Lenie15-09-2006

We zijn hier geweest van 5 t/m 12 september. Het is inderdaad even schrikken vanwege het toch wel vele achterstallig onderhoud.Op ons balkon lagen heel veel tegels los en de bedjes bij het zwembad hadden geen matrasjes. Dat losten we op met simpele luchtbedjes waardoor je wat comfortabeler lag. Maar als je daar doorheen kunt kijken zul je merken dat de sfeer en gezelligheid, het goede eten en de ligging alles goed maakt. Je weet gewoon dat het sanitair in Griekenland niet te vergelijken is met Nederland.Veel gasten gingen overigens overdag het mooie eiland Lesbos verkennen zodat het overdag relatief rustig was. De plaatsen Petra en Anaxos zijn goed te lopen (ongeveer 15-20 minuten).

Gereisd in september 2006

• 8alette05-08-2006

Wij zijn 21 juli terug gekomen van Aegean View en hebben een geweldige vakantie gehad. Het eten is gevarieerd en drinken kon je zo pakken (echte fanta, cola) niet aangelengd met water we hadden een groot appartement die goed werd schoongehouden. Naar Petra loop je in 15minuten. en het mooie strand bij Anoxos is ook goed te lopen. Er rijden ook bussen langs de strandplaatjes, je bent in 10 minuten in Molivos met de bus en anders kun je een taxi nemen , goed te betalen.Al met al hebben wij hier een fijne vakantie gehad

Gereisd in augustus 2006

• 7Ron Bakker27-06-2006

Begin juni een weekje in Aegan View gezeten en dat is prima bevallen. Uiterst vriendelijk personeel, gevarieerde maaltijden en schone studio´s. De afstand naar het dorp is goed te lopen en het dorp is klein maar erg gezellig.

Gereisd in juni 2006

• 8Bert15-10-2005

Augustus 2005 met twee kinderen van zeven en vijf twee weken naar Aegean View geweest. Ligging van het complex is fantastisch: rustig, aan een doodlopende weg en prachtig uitzicht over zee. Petra en Anaxos op loopafstand. Kamers eenvoudig, maar voldoende en (vaak) met zeer groot terras. Jammer is dat het complex wat ouder is en niet zo goed onderhouden. Service van het personeel is prima, jammer dat er voor kleinere kinderen die geen prik drinken niets anders dan water te verkrijgen is. Qua eten, als je van Grieks houdt, voor volwassenen prima, voor kinderen wat moeilijker daar de keuze beperkt en niet 'echt Hollands' is. Het kleine Avlaki strand, net om de hoek, met twee taverna's, is super! Met een auto in een paar dagen het hele eiland verkennen is prima te doen en dan proef je nog de echte, authentieke, Griekse sfeer in de vele kleine dorpjes.

Gereisd in oktober 2005

• 8Monique07-06-2005

Wel erg rustig gelegen, maar prima hotel. Wij hadden afgelopen mei 2005 all-inn geboekt en de kok heeft iedere dag traditioneel Grieks gekookt.De kamers waren ruim en inderdaad erg grote balkons met een prachtig uitzicht over zee.Omdat het wat afgelegen ligt is het huren van een auto zeker aan te raden. Strand voor het hotel, maar niet geschikt om te zwmmen cq zonnen. Dichts bijzijnde goede strand in Anaxos. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd in juni 2005

• 8lesbos06-03-2005

Zomer 2003 op Lesbos geweest. We hadden volgens de eigenaar a room with a great view. Dat klopte ook wel. Ook een heel groot balkon.Prima (gratis) airco, leuk zwembad. Je kijkt uit over zee maar geen fijn strand in de buurt, wij liepen dan naar Anaxos. Petra is leuk,heerlijk gegeten bij Zorba's. Molyvos prima bereikbaar met de bus.

Gereisd in maart 2005

• 7anja22-08-2004

heerlijk gelegen appartement, de ruime balkons gelden echter niet voor alle kamers, sommige moeten hun balkon delen met de buren of de buren moeten via een balkon van anderen bij hun voordeur komen. Prachtig zwembad met ligbedden waar altijd wel bedden vrij zijn. Je kunt lekker ontbijten en ook de snacks zijn prima. Fijne vakantie gehad.

Gereisd in augustus 2004

Aparthotel Aegean View info