Hotel Orfeas

6Voldoende

Score uit 1 review

Griekenland, Lesbos, Mytilini

Op vakantie geweest naar Orfeas?

6Voldoende

Score uit 1 review

1 review over Hotel Orfeas

• 6Krista15-09-2011

citytrip-waardig maar niet voor meer dan 2 nachten

Gerestaureed herenhuis, met 10 kamers met eigen badcel en mini-koelkast. Best liefdevol opgeknapt maar ik vond het zeer karig (gaten in vloerbedekking, knellende deur, airco van app naast mij lekte en gaf fontein op balkon eronder, twijfelaarbedje, ed). Neem kamer met balkon aan de voorzijde, achterzijde-kamers zijn hokken ter grootte van mijn wc thuis! Het was n prima plek voor 2 nachten om de stad Mytilini te verkennen, gelegen achter de haven en net voor het fort. Ruim winkelaanbod (ga naar de banketbakker uit '74 aan de kade!) en drukke koffieterassen. Op 10 taximinuten van de airport, geen overlast van stadse geluiden hoewel de rondweg er vlaklangs loopt. Bediening niet aardig (zij probeerden mij in n hok zonder koelkast en balkon te stoppen ondanks reservering), receptie wel 24-h open. Geschikt voor backpackers, zakenmensen of transits, niet voor vakantie van week of langer op Lesbos. Neem zeker geen sap of koffie (brr...) hier, maar loop 2 minuten naar de haven of binnenstad

Alleen gereisd in september 2011

Hotel Orfeas info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats