Hotel aan zeeWeer vandaag23°12°

6 reviews over Hotel Aegean Sun in het Nederlands

Prima hotel

Geertje
11-7-2012

Een prima, eenvouding hotel met ontzettend vriendelijk en servicegericht personeel! Alles is netjes verzorgd en het uitzicht over zee is prachtig. Belangrijkste minpunt is dat het hotel niet echt dichtbij het strand (5-10 min. lopen) of het dorp (Plomari, 20-30 min. lopen) gelegen is. Een taxi naar Plomari kost 5 euro, dus dat kan aardig oplopen als je langer verblijft. Het eten in het restaurant is prima, maar na 20 uur worden er alleen nog pasta's en salades geserveerd. Het ontbijt is op zich goed, maar niet erg uitgebreid. De bedden waren comfortabel en de kamer werd dagelijks goed schoongemaakt. Gezien de loopafstanden is het wat minder kindvriendelijk. Alles bij elkaar zou ik dit hotel wel aanbevelen!

Gereisd met partner in juni 2012

Prima accomodatie

ka
22-7-2009

Ruim appartement, mooi aangelegd in bloementuin en onderhouden plek

Gereisd met partner in juni 2007
2007

Prima hotel/appartement

K. Kroes
23-8-2007

Prima hotel/appartement. Fijne bedden, lekker ontbijt. Vriendelijk personeel in een niet te toeristisch, charmant gedeelte van Lesbos. Goede week gehad in Aegun Sun

Gereisd met partner in augustus 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Aegean Sun voor je op een rij gezet:

Leuk appartement, niet te toeristisch

F. Lust
12-8-2007

Leuk appartement, niet te toeristisch. Wordt goed schoongehouden, alles ziet er netjes uit. Centraal gelegen in de omgeving, dicht bij het strand en eetgelegenheden.

Gereisd met partner in augustus 2007

Geweldig nette accomodatie

Joost van der Wegen
30-7-2007

Geweldig nette accomodatie. Brandschoon en goed onderhouden. Vriendelijk personeel dat altijd klaarstaat voor de gasten. De opzet van gangetjes en trapjes is erg leuk. Het zwembad schoon en warm. Voldoende ligbedden en parasols. Slechts een paar honderd meter van het strand.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2005

In Plomari zelf valt niet veel te beleven

Mireille
24-2-2005

In Plomari zelf valt niet veel te beleven. Je hebt eigen vervoer nodig, tenzij je een deal wil sluiten met een plaatelijke taxichauffeur, die je voor een zekere prijs de belangrijkste bezienswaardigheden van het eiland wil tonen. Het hotel behoort tot de goeie middenklasse, zonder al te veel uitschieters. Ontbijtbuffet : goed zonder meer. Diner : menukeuze in het laagseizoen (toen ik er was), dus reken niet op uitgebreide buffetten.

Gereisd anders in februari 2005

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aegean Sun in Mytilini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aegean Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.