Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.8Inrichting
  • 6.8Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Gera's Olive Grove voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Gera's Olive Grove

• 9J13-06-2018

Griekse gastvrijheid

Geweldig mooie plek om helemaal tot rust te komen. Geen zwembad, maar de ee op steenworp afstand om op elk moment een duik te nemen. Ontzettend gastvrij eiland, mooie stranden, fijne taverna's, lekker eten voor goede prijzen, kortom: aanrader! Autootje is wel nodig om het eiland te verkennen.

• 8Radiovandijk22-10-2012

Lesbos is een relaxed eiland

Twee weken waren we op Lesbos en alle hoeken van het eiland zijn bekeken. En iedere keer concludeerden we aan het einde van de dag dat we in het mooiste gedeelte van het eiland verbleven. De heuvels vol olijfbomen, het uitzicht op de Golf van Gera vanaf ons balkon ... alles klopte. En het eiland heeft genoeg mooie strandjes, leuke eettentjes en diversiteit aan natuur om je te vermaken. Het appartement is prima in orde, de beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam, de honden en vele katten op het terrein ogen tevreden en het restaurantje om de hoek is een prima alternatief voor je eigen kookkunst. Kinderen kunnen zich op het terrein prima vermaken, alleen of met de andere kinderen van andere appartementen. Het krekelgeluid is de perfecte achtergrondmuziek en de airco in het huisje zelf is behoorlijk noodzakelijk in de zomerperiode.

• 9Heidi21-10-2012

Geniet je te pletter

Gera's Olive Grove is echt een hele fijne plek. De voortdurend tjirpende krekels, af en toe in de ochtend de balkende ezels... wat ons betreft écht op en top vakantie. Het onderkomen houdt een beetje het midden tussen een hotel en een appartement. Je zit lekker privé, maar geniet toch van het ontbijt dat klaar staat, van de schone handdoeken als je na een dagje strand weer terugkomt, én van de regelmatig verschoonde bedden. De ontvangst en de omgang met de eigenaren was niet alsof we al jaren dik bevriend zijn, maar dat hoeft voor ons ook helemaal niet. Wat fijn was, was dat áls er iets was; men te allen tijde bereid was om je te helpen en dat dan ook zeker deed. Wij hebben het heerlijk gehad, én we zijn er van overtuigd dat we aan de mooie kant van het eiland zaten. Voor de kinderen was de omgeving, het water etc. voldoende, echter contact maken of op het terrein spelen is niet voor de hand liggend. Er is een strandje vlakbij, dit hebben wij nauwelijks bezocht.

• 6M&J13-06-2012

Redelijke kamer, slechte schoonmaak.

Onlangs hier verbleven. Appartement kijkt uit in de olijfbomen. Het mooie uitzicht van de plaatjes hierom ook niet gezien. Kamer is niet al te groot, maar voldoende. Balkon redelijk ruim.

Schoonmaak slecht. De schoonmaakster kwam alleen de vuilnisbakjes legen en nieuwe handdoeken neerleggen (1 keer verschoning bed). Toilet is nooit schoongemaakt in de periode dat wij daar waren. Dit is ook het geval bij de vloer.

Leuk strandje aan de overkant van de weg, wat alleen bestemd lijkt voor bezoekers van Gera's olive grove. Ligbedjes zijn gratis.

Ontbijt is standaard, zonder afwisseling, wel voldoende en lekker.

Restaurantjes in de buurt zijn minimaal en je zat veelal alleen. Supermarkt is niet in de buurt (normale supermarkt +/- 45km verderop) minimale minimarkt in dorpje Perema. Wij zijn wel wat gewend qua kleinschalige supermarktjes, maar dit was echt zeer minimaal.

Verder geen hele bijzondere dorpjes op Lesbos.

Appartement Gera's Olive Grove info

• CafeBeschikbaar (1)