Hotel Ann George Resort

HotelWeer vandaag30°20°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Ann George Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ann George Resort in het Nederlands

Voor zaken moest ik op het eiland Lesbos zijn, maar ik kom zeker met mij familie terug in de zomer. Wat een gastvrijheid en wat een schoon appartement. Iets wat je helaas niet van alle accommodaties in de zuidelijke landen kan zeggen.

Het complex ligt op loopafstand van de zee (baai) Met een beetje geluk zie je daar soms dolfijnen.

Een echte aanrader voor wie rust zoekt maar nabij inkoopmogelijkheden en niet te ver van het vliegveld af wil zitten.

Prachtige accomedatie , rustig gelegen

Annet
19-10-2014

Het Ann George Resort is een mooie accomedatie voor degene die van rust houdt! De appartementen zijn zeer schoon en ik heb nog nooit zulke heerlijke schone, witte en zachte handdoeken gehad op vakantie! Manolis en zijn familie zijn erg gastvrij en geven je al snel het familie gevoel. Het ontbijt is er heerlijk. Het Ann George Hotel is een mooie plek om van daaruit Lesbos te verkennen. Manolis weet veel van het eiland en helpt je graag om de zeer mooie plekken te ontdekken.

Onder de Grieken. Heel leuk.

R.v.d.Linden
8-10-2014

De gastheer en vrouw waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Uitgebreid ontbijt met Griekse gerechten.

Indien gewenst wordt er heerlijk voor je gekookt.

Schoon en goed onderhouden appartementen.

Karins Choice
Karins Choice

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ann George Resort in Gera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ann George Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.