Vakantiehuis Zinovia

8.7Fantastisch

Griekenland, Lesbos, Eftalou/Molyvos

Op vakantie geweest naar Zinovia?

8.7Fantastisch

• 9.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

3 reviews over Vakantiehuis Zinovia

• 10fam v G20-10-2010

in een woord geweldig

Dit is een supper accomodatie, dicht bij de haven en taverne´s Wij hebben het er weer reuze naar onze zin gehad. Maar dat weten we als we boeken bij Ross Holidays, iedere vakantie is een feest, dankzij de prachtige accomodatie´s.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8m.robeer03-07-2010

wonen in molyvos

Parasol is inmiddels aan vervanging toe. Er is alweer een nieuwe in Athene besteld. Keukeninventaris prima.Bank enz. in de huiskamer zit je niet lekker op. Uitzicht prachtig, ook bij het tegenover gelegen café.Erg steile weg. Even wennen met de auto.Erg leuk stadje met prachtig uitzicht .

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Yvonne21-06-2009

echt wonen in Molivos

Van 15 mei tot 5 juni 2009 verbleven, alleen. Leuk huisje, koel van binnen, uitmuntend geoutilleerde keuken voor Griekse begrippen, kleine badkamer maar douchegordijn en hangdouche en goed en ruim bed en echte en Griekse huiskamer! Heerlijk uitzicht vanaf voorterras over wat daken maar vooral zee en kust Turkije, vlak boven de pittoreske haven aan steil straatje. Nadelen: er is lelijk grofmazig hek geplaatst midden op muurtje dat zijterras begrenst, dus niet te zitten daar (gevangenisgevoel), geen parasol op voorterras en zon daar al vroeg en kan in zomer erg heet worden, kamer wat donker want maar één raam en geen kaptafel (maar wel te maken met wat fantasie!), en café tegenover én achter (in hoogseizoen mogelijk wat overlast als je op terras wilt zitten en dan ook minder privacy op voorterras). Hulde voor hostess Eleonara en ik heb fantastische tijd gehad daar.

Gereisd in juni 2009

Vakantiehuis Zinovia info