Hotel Viva Mare

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag12°9°
Hotel Viva Mare
7,1

442 reviews over Hotel Viva Mare in het Nederlands

het hotel zelf is mooi wat gedateerd maar ligt prachtig kwa uitzicht. wij hadden de oude kamers die hebben wel een upgrade nodig ook erg smoezelig liggen vieze oude kleden naast het bed . ook zijn er geen kluisjes op de kamer.

als je dit hotel boekt zou ik niet voor all in gaan .drinken schenk je zelf in uit lauwe flessen en moet je zelf ijsklontjes in doen uit een bak waar kids ook in lopen te graaien. De glazen zijn erg vies niet alleen vol kalk maar ook lippen en vlekken van de vorige gebruiker. Het is eten is koud en eentonig voor kids is er weinig tot niks ,vlees kun je beter niet nemen is vaak rauw echt niet wat wij gewent zijn van andere hotels in Griekenland. heb je geen all in dan ziet het eten er ineens wel goed uit, zag ik van andere gasten dus het kan wel. hotel ligt afgelegen maar ze hebben een busje die 4x per dag naar molyvos gaat. Al met al een leuke vakantie maar dit hotel hoeft niet meer.

Hotel Viva Mare ligt aan de zee met een prachtig uitzicht naar Turkije. Het hotel heeft een oud en een nieuw gedeelte. Daar zit duidelijk verschil in. De meeste medewerkers zijn zeer vriendelijk. Op de zwembaden na is er niet heel veel te doen in het hotel. Er is geen animatie ofzo. Wij hadden all in. Dit zouden wij zeker geen tweede keer doen. Het eten viel ons best een beetje tegen. Tijdens het eten kon je zelf drinken inschenken uit grote limonade flessen. De glazen waren niet echt schoon. Ook waren de glazen vaak op. Aan de bar kreeg je je drinken steeds in ander soort glazen. Tussen vier en vijf was er ijs. Dat was lekker. Het busje van het hotel zou in Holland zeker niet door een keuring komen maar was wel makkelijk om naar Molivos te gaan. Een autootje huren is zeker een aanrader. De bedden in onze kamer waren erg hard. Onder de bedden lag aardig wat stof en zand. De airco werkte prima. De WiFi was soms prima maar vaak ook niet.

Adembenemend en rust

Kuijper,
9-8-2018

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Nog niet heel toeristisch maar lokale bevolking is zeer vriendelijk. Eten is prima en voldoende variatie. Kamers in het nieuwe gedeelte zijn mooi met een adembenemend uitzicht.

Best goed te doen

Chris,
9-8-2018

Fijne accomodatie met zeer vriendelijk personeel die echt hun best doen. (op de barman van het hoofdgebouw na, die geeft gewoon de fles als je een frisdrank besteld) Kamer echt fantastisch (nieuwe gebouw) met 2 airco's een prachtig uitzicht en een flinke jacuzzi. Fijn bed met traagschuim. Het eten is best aardig, wel vaak hetzelfde en vroeg komen, anders is niet alles er meer. Als je het vraagt wordt er wel bijgevuld. Vergelijk het niet met de Turkse buffetten. Drank bij het all incl is allemaal van een onbekend merk. Ben je wat slechter ter been houd dan rekening met de weg naar het zwembad en de zee. Hotel zou wel een winkeltje kunnen gebruiken, snoepje, zonnebrand, spelartikelen, etc. Zwembad bij de Spa en ook het binnenzwembad zijn extra kosten. 5 euro voor 3 uur. Hotel ligt bij molyvos, dit is een leuke plaats met winkeltjes zoals je ze overal treft en restaurantjes oa aan de zee. Shuttlebus heen gratis, taxi terug is 5 euro.

Prachtige ligging

D,
23-7-2018

Prachtig gelegen acco aan zee. Deel bestaat uit nieuwe kamers, erg mooi. Deel uit wat oudere kamers, maar allemaal goed schoon. Personeel vriendelijk, sommige wat eigenaardig, maar heeft ook wel wat. Busje rijdt op gezette tijden van en naar Molyvos. Ook te lopen. Strand stelt niet veel voor, maar in nabijheid wel OK stranden.All-in is prima. Inderdaad geen flessenwater inclusief, maar uit kraan bleek prima te drinken. Verder beperkt drankenassortiment, maar voor een weekje prima. Eten afwisselend, lekker Grieks en gewoon ok.

Mooi ,maar afgelegen hotel.

G.A,
30-9-2017

Goed: ligging, kamers, zwembad,ligbedden, service,shuttle busje.

Niet goed: erg afgelegen, geen supermarkt in de buurt. Afhankelijk van onregelmatig openbaar vervoer.(€1,50 pp) of taxi (€5,-)naar Eftalou. Eind september is te laat om te gasn. Weer was slecht,koud, harde wind, regen. Zwembad binnen was dus ideaal maar was helaas al leeg???? Spa is simpel. Handdoek service is € 3,- dan mag je 1x per 3 dgn een schoon badlaken halen. Ontbijt is wel goed.Lesbos sluit al rond 5 /10 alles daar loopt op zijn end...

Het is een mooi en schoon hotel met marmeren vloeren en aan zee. Handdoeken worden elke dag verwisseld en 2x maal in de wk schone lakens. Naar Molivos lopen kan maar het is daar niet vlak. De pendelbus van hotel gaat 4x dgs gratis naar Molivos. Het eten in het hotel is heel goed. Het is heel smakelijk en goed bereid. Er is ruime keus en het eten wordt regelmatig aangevuld. All-in kost 17,50 pppd buiten logies en ontbijt om en mag je de hele dag onbeperkt frisdrank, wijn, bier, koffie, sap en ouzo drinken. Koekjes en ijs op bep. tijden. Het ontbijt is royaal met brood/croissants, gekookte/gebakken eieren, vleeswaren/kaas, yoghurt, hartige warme en zoete gerechtjes, muesli, fruit, koffie en thee, enz. Zowel het middag- als avondeten is uitgebreid en je kan uit minstens 3 soorten vlees kiezen, 3 soorten groenten, pasta, rijst, aardappels of patat, allerlei warme gerechtjes, uitgebreide saladebar, fruit en dessert. Als je dat allemaal ergens anders eet/drinkt, wat trouwens wel heel leuk is in Molivos, dan redt je dat niet voor 17,50. Over smaak valt niet te twisten, maar de aangeboden maaltijden zijn echt goed bereid en smaakvol. Het is eigenlijk heel erg dat er Nederlanders waren die daar met een negatieve, verwende en verwaande houding de maaltijden en alles liepen af te kraken. Dat verdienen de mensen van het hotel niet. Het zijn hardwerkende en vriendelijke mensen die het iedereen naar de zin wil maken. Zo’n hotel wordt gewoon kapot gemaakt door een paar van die vervelende mensen die constant hun mening lopen te verkondigen. Heel erg jammer!

Lesbos is een mooi eiland om te bezoeken met vriendelijke mensen. Het is nog een beetje terug in de tijd. Lekkere en gezellig tavernes, waar je ook goed kan eten.

redelijk

J Stuije,
19-9-2017

Zwembaden personeel en ontbijt was gewoon goed, de ligging grandioos.

De kamer aan de kleine kant maar wel netjes de badkamer echt aan renovatie toe, het bad was heel klein de randen vol schimmel.

De bedden zijn echt knetterhard niet echt goed kunnen slapen helaas.

Lesbos zelf is mooi de bewoners bijzonder vriendelijk. Jammer genoeg lag er echt vreselijk veel afval overal langs de wegen en op de stranden om te janken zoveel.

fantastisch

Paul Van den Bosch,
11-8-2017

heel goed hotel ; leuke uitstap met scooter gemaakt 3 dagen

prima hotel met waardeloos eten

j en l,
9-8-2017

Kamers waren prima alleen niet top schoon. Personeel vriendelijk behalve de man bij de bar naast het eten. Eten was ronduit waardeloos! Grijze eieren, harde broodjes, alles druipt in vet. eten wordt hergebruikt voor de volgende dag en ook niet goed verwarmd/gekoeld. Tevens stikt het er van de wespen tijdens het eten waardoor deze ook in het voedsel belanden. Er was zelfs een wesp meegebakken in de cake.Er rijdt wel een busje dagelijks meerdere keren naar molyvos. en komt ook terug als er teveel mensen staan voor in het busje (max 8 personen)

We hebben een aantal aanbieders voor Viva Mare voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viva Mare in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viva Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.