Appartement Villa Thelpi

Meer appartement info

18 reviews over Appartement Villa Thelpi

• 2018
    8Lars14-04-2018

Een hele fijne vakantie beleefd op Lesbos.

Villa Thelpi is een klein, maar goed verzorgd appartementen complex. De familie is erg vriendelijk en de kamers netjes en schoon. Je mag gebruik maken van het zwembad van het hotel ernaast en dat beviel prima. Lesbos is een mooi eiland en er is genoeg te zien, zeker als je een auto huurt. Molyvos is een leuk stadje met leuke restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• Oude reviews

8Lars25-07-2015

Mooi appartement en prima verblijf gehad

Begin juli zijn wij 2 weken in dit appartement geweest met onze twee dochters. Een fijn appartement met genoeg ruimte en voorzien van alles wat je nodig hebt. De ligging is perfect met in de directe omgeving genoeg restaurants, winkels en het is maar kort lopen naar het centrum van Molyvos. Eigenaresse en personeel is erg betrokken en doen er alles aan voor een fijn verblijf. Het naastgelegen hotel is van dezelfde familie waar je gebruik kunt maken van de faciliteiten aldaar zoals het zwembad. De appartementen hebben een gezamenlijk buiten terras en dat is wel gezellig met genoeg ruimte voor iedereen. Molyvos is verder erg leuk om te bezoeken en ook een mooi vertrekpunt als je een auto huurt om het eiland te bezichtigen. Alles bij elkaar een prima vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8fam verweij25-09-2013

mooi appartement

Gezellige villa met 3 appartementen,en gedeelde tuin/terras. Het naast gelegen hotel hoort erbij,en heeft een mooie tuin met zwembad waar je gebruik van mag maken. Er heerst een heel relaxte sfeer,fijn om te vertoeven. Daarom een hele leuke vakantie gehad in villa thelpi. Enige minpuntje is dat je maar 2x per week schone handdoeken krijgt!

Gereisd in september 2013

• 9Linda Petua 13-08-2012

Een aanrader!

Keurig verzorgd appartement, geschikt voor 4 personen. Netjes ingericht, nieuw meubilair en wasmachine. Gezamenlijk terras (delen met 3 appartementen) in prachtige tuin. Het zwembad dat bij het hotel hoort is omringd door grasveld met ligbedden, parasols en tafels en stoelen. Zee en centrum (traditional market) op loopafstand. Geweldige plek om je vakantie door te brengen! Eigenaar zeer vriendelijk en behulpzaam!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 10ja11-08-2011

Top lokatie

Villa Thelpi staat op een geweldige plek, dichtbij zee en centrum, heeft een prachtige tuin, een gezellig gedeeld terras, mooie schone luxe kamers, met zelfs een wasmachine. Goede bedden, een zwembad. En het is nog betaalbaar ook.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Amber en Paul13-08-2010

super hotel, zeker nog 1 keer heen

zeer vriendelijk personeel, wij kregen een kamer zonder balkon, maar nadat wij hadden gevraagd of wij met balkon konden krijgen werd dit meteen geregeld en dat zit je middenin het hoogseizoen, helemaal top. Bij het vertrek moesten wij al om 06.00uur weg en konden eigenlijk niet van het ontbijt gebruik maken(start om 09.00uur). 's avonds werd bij ons brood en beleg gebracht, alles goed verpakt, super top. De bedden waren niet echt super, maar dat was dan het enigste. de mensen zijn erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Zeer genoten van deze vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 1Anja Groen20-09-2009

EEN ABSOLUTE AFRADER!

Wij zijn hier in aug. 2009 aangekomen en wilden direct rechtsomkeert maken. Erg deprimerend maar het ergste vonden we dat er geen eigen terras was, alleen een gezamenlijk tuin. In de gids stond terras vermeld dus gingen we er vanuit een eigen stukje terras te hebben. Totaal geen privacy dus! Gelukkig zijn we de andere dag omgeboekt (wel tegen een meerprijs) want we hadden het hier nooit uitgehouden! Jammer dat zoiets nog aangeboden wordt! Een absolute AFRADER!

Gereisd met partner in september 2009

• 7Fam. Vink-Pels17-10-2008

matig

Waren hier in augustus 2007, In 2004 al eens de vakantie hier door gebracht, was toen een leuk appartement. Nu is het toch wel aan renovatie toe, is sterk verouderd. Tuin en rondom huis wordt slecht onderhouden. Wat blijft is natuurlijk de geweldige ligging.

Fam. Vink-Pels

Gereisd met familie in juli 2007

• 8J.M.Hartman01-03-2008

Ben hier een paar jaar geleden geweest. Prima complex, goede ligging, eenvoudig (is de prijs ook naar). Schoon en een lekkere tuin met zwembad, eigenlijk ben je toch altijd buiten, binnen dus minder belangrijk.

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 4G.J.Hotst11-01-2008

Er is geen zitgelegenheid binnen. Alleen in gang een keukenstoel sÄvonds geen verlichting in tuin. Keukenstoelen in keuken en gang geven veel lawaai bij verschuiving. Geen dopjes onder de stoelen. Toen wij er waren was de koelkast gammel. Er zou er nieuwe gebracht worden. Maar niet in onze 2 weken vakantie. Geen waterketel zoals vermeld.

Gereisd met partner in januari 2008

Appartement Villa Thelpi info