Appartement Villa Liamis

Appartement info

0Tonen op kaart

17 Reviews over Villa Liamis

• 7F.R. van der Pol25-09-2007

prachtige ligging bovenin Molivos; mooi uitzicht eenvoudige inrichting, redelijke bedden wij hadden een 2-kamer appartement op de begane grond. Aanrader; meer leefruimte (1-kamer is erg beperkt) en niet pal op de zon. Voorwaarde voor dit apaartement: goede benen. De regelmatige schoonmaak is feitelijk de neige service. Wij vonden het meer dan genoeg.

• 8Diana14-09-2007

Vandaag terug gekomen van een heerlijke vakantie.Het appartement was schoon op tijd werden de handdoeken verschoont.Het is wel even een klim naar boven maar dat is het uitzicht waard. Je kan overal lekker uit eten en het is niet al te duur. Het enige nadeel was dat de badkamer erg nat bleef na het douchen en de wc lekte een beetje dus natte voeten.Ik en mijn vriend hebben een leuke vakantie gehad.

• 8J. Scheepens31-08-2007

Villa Liamis, ligt bij het kasteel van Molyvos. Wij hadden een mooi uitzicht over Molyvos en de zee. Wij hadden twee kamers en twee balkons, dit was echt super! Om naar Villa Liamis te komen moesten we elke keer een mooie klim maken, door de smalle straatjes van Molyvos.

• 6N. Beets30-08-2007

De ligging en het uitzicht vanuit het appartement waren fantastisch. Het was echter wel erg eenvoudig ingericht. Het was nauwelijks mogelijk een ontbijtje te maken, de kitchenette was primitief. Verder alles okay. Wij hebben het erg leuk gehad.

• 8J. Damink23-08-2007

Net, schoon apartement, prachtig uitzicht! Alleen om er te komen moet je wel even zoeken en een goede berg beklimmen pffff. Maar ondanks dat een aanrader. Molivos is een prachtig stadje en we hebben echt een heerlijke vakantie gehad!

• 7M. Collin19-08-2007

Het appartement lag heel hoog wat voor een mooi uitzicht zorgde. Het nadeel was dat het een flinke klim is over steile smalle trappetjes. Dit weerhield ons er soms van om nog een tweede keer weg te gaan op een dag. Het is dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of mensen met kleine kinderen. Het appartement was netjes en schoon. Er was erg weinig keukengerei en het servies was bij elkaar geraapt. Handdoeken en lakens werde op tijd verschoond. Omdat de bus niet voor het appartement stopt, moesten we een flink stuk met de koffers over de trappen lopen. Afstand naar de winkels en strand is op zich wel te doen maar door het klimmen en dalen erg pittig.

• 6marja06-08-2007

Vermoeiende maar prima ligging hoog in het dorp met een prachtig uitzicht. Rare kamer, van 2 kamers 1 gemaakt. Hele gammele muffe kasten met schimmel in de lades. Wij hadden een heerlijk groot terras voor ons appartement, anderen alleen een zitje op het balkon. Pas op voor lieve maar brutale katjes die 's nachts op je bed springen, het was te warm om de openslaande deuren dicht te doen. De kranen en de wc lekten. Verder prima vakantie gehad. Fantastisch eiland en erg leuk dorp.

• 6R. van Vliet02-08-2007

De kamer was erg vies toen we arriveerden; beestjes in de kastjes, ongewassen bestek, enorme kever in de badkamer, kapotte wc bril, schimmel op de vriezer... we hebben alles eerst zelf (1,5 uur) gereinigd en dat is erg vervelend, zeker als je net een lange reis achter de rug hebt. Eenmaal schoon konden we gaan genieten van het prachtige uitzicht vanaf ons balkonnetje. Tussen de authentieke Grieken en minimaal toerisme bevind je je werkelijk in een oud Grieks dorp, geweldig! De smalle straatjes geven een ansichtkaart idee. Met een scooter reden we de berg op en af, wat werkelijk perfect is! Lopen van het appartement naar het centrum kan wel, maar een scooter is ideaal. Ook omdat je hiermee perfect het hele eiland op eigen tempo kunt ontdekken. Voor de langere reizen (bijv. naar Mytilini) namen we de bus, welke (slechts) een aantal keer per dag gaat. De beheerder van het appartement kwam regelmatig langs, dat was op zich prima. Alles bij mekaar was het te gek!!!

• 8S. Stavast29-07-2007

Een ontzettend knus appartement, die in het historische stadje molivos ligt. Door een paar straatjes kom je op de bereidbare weg terecht, hierdoor is het heel rustig bij het appartement. Lekker! De inrichting is gezellig, het is er erg netjes en alles wat je nodig hebt, is aanwezig, behalve als je een 3-sterren-appartement gewend bent. Het stadje is heel gezellig en vooral beneden bij de winkeltjes is er verschrikkelijk veel vakantieplezier te beleven.

• 7Daan de Bruin22-07-2007

Zeer netjes appartement, lakens en handdoeken regelmatig verschoond. Geen last van muggen of ander ongedierte! Prachtig uitzicht!Echt niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of oudere mensen. Ook niet geschikt voor gezinnen ivm hele klim naar boven. Tip: huur een scooter.

Appartement Villa Liamis info

Veilig betalen met