Hotel Villa Iris

Hotel Villa Iris
7,6

1 review over Hotel Villa Iris in het Nederlands

2007

Ligging is wat minder, omdat het een aardige klim is vanaf het strand en het centrum. Verder een prima appartement, met erg vriendelijk personeel. Simpel appartement, maar genoeg voor het geld wat je neerlegt.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Iris in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Iris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.