Hotel Villa Iris ***

Review geschreven door Wendy

Geweldig

Wendy,
29-8-2010

De kamers zijn niet super groot, maar om er wat te drinken op het balkon en te slapen is het groot genoeg. De kamer werd goed schoongehouden en ook het beddengoed / handdoeken werden elke dag verschoond. Ze zijn typisch Grieks, erg leuk.

De koelkast is een heel groot pluspunt, zeker met de temperaturen toen wij er waren (35 tot 40+).

Het ontbijt is simpel maar vers. Per personeel is behulpzaam en zeer vriendelijk. We vertrokken half 6 's ochtends terug naar Nederland, maar ze zorgden voor een ontbijtpakketje voor ons. Heel erg netjes.

Het strand en het centrum zijn op loopafstand (10 minuten lopen), zeer prettig.

Het enige wat je 's avonds hoort zijn de auto's die langsrijden, maar geen storende muziek vanuit het centrum.

Kortom een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2010