Hotel Villa Iris

7.6Goed

14 reviews over Hotel Villa Iris

• 8Wendy29-08-2010

Geweldig

De kamers zijn niet super groot, maar om er wat te drinken op het balkon en te slapen is het groot genoeg. De kamer werd goed schoongehouden en ook het beddengoed / handdoeken werden elke dag verschoond. Ze zijn typisch Grieks, erg leuk. De koelkast is een heel groot pluspunt, zeker met de temperaturen toen wij er waren (35 tot 40+). Het ontbijt is simpel maar vers. Per personeel is behulpzaam en zeer vriendelijk. We vertrokken half 6 's ochtends terug naar Nederland, maar ze zorgden voor een ontbijtpakketje voor ons. Heel erg netjes. Het strand en het centrum zijn op loopafstand (10 minuten lopen), zeer prettig. Het enige wat je 's avonds hoort zijn de auto's die langsrijden, maar geen storende muziek vanuit het centrum. Kortom een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 6Sanne14-08-2010

Redelijk hotel

Wij hadden kamer 4. De kamer was wat aan de kleine kant, maar wel sfeervol. Erg harde matrassen waar de veringen doorheen te voelen waren, dit was een nadeel. Dit hebben we opgelost door een opgevouwen deken onder het hoeslaken te leggen waardoor het matras wat zachter lag. Verder hangt het douchgordijn erg hoog en konden wij de douchekop niet ophangen. Erg onhandig. Pluspunten zijn de airco en de koelkast op de kamer. Ontbijt elke dag hetzelfde, maar wel lekker en vers. Ligging is prima, binnen 10/15 minuten loop je zowel naar het strand als het "centrum". De terugweg is een flinke klim, maar dat heb je in heel Molyvos. Prijs/kwaliteit prima, dus een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7n.anten26-07-2010

prima, maar wel lawaaiig tot laat

Sluit me van harte aan bij de vorige commentaren.

Maar 's nachts wel veel lawaai tot een uur of twee van de weg, een hond van de buurvrouw die uren kan blaffen in de nacht en om 7.00 uur werd er weer gebouwd aan een paar huizen in de buurt .... Bovendien: het gedeelde balkon bood totaal geen privacy. Te weinig mensen klagen erover, dus creatieve oplossingen hiervoor zijn nog niet bedacht ... (niet alles mag, omdat Molyvos onder monumentenzorg valt.)

Die mijnheer die kritiek had op de kamerruil en geen ontbijt etc. heeft volgens mij een verkeerde Iris ingevuld, want Voula is er totaal niet in te herkennen en de andere vriendelijke dames ook niet.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Mike en Trees11-06-2010

Een aanrader voor wie van Griekenland houdt

Hotel (villa) Iris is aan te bevelen als een vriendelijke basis voor een ontspannen vakantie in Molyvos. De eigenaresse en personeel zijn erg vriendelijk.Wij hadden voorkeur opgegeven voor kamer 12, 13,groot balkon bij aankomst kregen we nr14 en binnen 3 dagen konden we in kamer 13.De kamers zijn niet groot, ondanks de renovatie 8 jr terug is enige attentie nodig in onderhoud, kamer is schoon en comfortabel,badkamer sober wel functioneel. Kluis is gratis airco 5 euro p.d. Ontbijtbuffet keus uit bruin/witbrood, kaas/vlees/zoet, becel/boter, ei, yoghurt en cornflakes, koffie/thee/sap/melk.Er is geen lunch of diner mogelijk in hotel.Maar een bezoek aan taverna Triena bij het water is echt aan te bevelen.Wij ontdekte dat je wifi internet acces via het hotels netwerk kunt krijgen een snelle breedband verbinding.Als je schaduw op je balkon wil moet je aan de voorzijde zijn en aan de achterzijde boven de begane grond heb je zon en uitzicht op het kasteel.Nederlands en scandinavische gasten

Gereisd met partner in mei 2010

• 8anita_518-03-2009

Gezellig familiehotel

Warm welkom bij aankomst, We kregen kamer 1 voor bij de weg met een mooi uitzicht. Gelukkig geen zon op het balkon waardoor de kamer koel bleef. Kamer was niet super groot maar ruim voldoende voor 2 personen. Elke dag een heerlijk vers ontbijt met koffie, thee, stokbrood, div. soorten beleg,, yoghurt en elke dag een vers gekookt eitje. Een aanrader als met van intiemiteit en gezelligheid houd. Ook de eigenaars waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2008

• 5C.M. Tazelaar26-10-2008

teleurstellend!

De kamer werd ongevraagd ge-upgraded naar een (treurige) studio, maar wel werd toen door de hoteleigenaar afgezien van levering van het reeds betaalde ontbijt. Ergo: we moesten verblijven in een niet gevraagde ruimte en de andere gevraagde dienst werd niet geleverd. We zullen hierover bij Hotelplan ons beklag indienen.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8john wetzels27-09-2008

klein, keurig, goed ontbijt

Hadden kamer 13: klein maar schoon, met een groot balkon met de hele dag zon! Ontbijt goed: in ieder geval dagelijks vers brood, goeie koffie, ruim voldoende beleg etc. Voula is een heel goede gastvrouw die uiterst vriendelijk en behulpzaam is. Prijs/kwaliteit helemaal in orde. Prima ligging t.o.v. dorp en restaurants, alles op loopafstand.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Ronald16-08-2008

Mooi hotel, perfect ontbijt, kleine kamer

Ik vond de ligging prima, weg van het drukkere centrum. Een beetje klimmen is goed voor de spijsvertering :-) Verder mooi schoon, super groot balkom (kamer 13 en 14) alleen het kamertje was erg klein. Maarja, daar slaap je alleen maar. Echt een aanrader.

Gereisd in augustus 2008

• 8peter12-08-2008

heerlijk`authentiek hotelletje

mooi hotelletje geheel in de sfeer van het dorp (dat ook prachtig is). goed ontbijt ,zeker voor griekse begrippen.kamer is aan de kleine kant maar met een ruim balkon. vraag een kamer aan de voorzijde,dan heb je een prachtig uitzicht en zit in de middag lekker in de schaduw. het enige nadeel vonden wij de douche,klein en het gordijn hing 50cm van de vloer zodat alles nog nat werd. voor de rest een goed hotel. op de hoek stap je op de bus en voor 1,60 euro ben je bij het mooie strand in petra.kortom wij hebben het prima gehad.

Gereisd met partner in juli 2006

• 8Corrien17-06-2008

Een authentiek hotel met een vriendelijke en behulpzame eigenaresse, kamers schoon maar wat aan de kleine kant wel allemaal met een terras of balkon met een schitterend uitzicht. Ontbijt in de tuin en iedere dag vers brood. Wij hebben het er prima naar ons zin gehad. Molyvos is een sfeervol plaatsje met een vriendelijke bevolking. Ook aan te bevelen voor wandelaars.

Gereisd met partner in juni 2008

Hotel Villa Iris info