Appartement Villa Elpiniki

Appartement Villa Elpiniki
8,8

16 tips over Appartement Villa Elpiniki

Pieter, 11-6-2018
Een huurauto is ideaal wanneer je naar het mooie zandstrand en de grote supermarkt van Petra wil.
Pieter, 11-6-2018
Voor vers brood (behalve op zondag) kan men terecht in het kleine supermarktje op de kruising bij Taverna Elonia en het bos, het gemakkelijkst te bereiken via de achterpoort van Elpiniki en het bospad. Afstand ca 150 mtr.
Dick, 13-11-2015
Huur een auto, want het is een prachtig eiland.

Ekke, 9-7-2015
Een goede supermarkt ligt op een paar minuten lopen en is K&T, richting Molivos en bij het restaurant op de 3 sprong neem je de middelste weg naar boven en na 100 mtr aan de linkerhand de supermarkt. Hij heeft elke dag met uit zondering van zondag lekker vers brood.Restauntjes waar je lekker kan eten zijn Marjoran, Angelo's ( tegenover bushalte), de Bazzar van Amber (vlak voor de Haven, Capitain's Table ( aan het het eind van de haven) en Tropicana (Boven in Molivos).
Nika, 15-5-2015
Neem theedoeken mee en spullen om je borden en bestek af te wassen.
Jan en Belia, 6-7-2014
Huur een scooter i.p.v. een auto. Dit eiland leent zich prachtig voor een mooi tochtje op de scooter. Er is veel minder verkeer dan bijvoorbeeld op Kreta en je doet zo hele leuke ontdekkingen, waar je met de auto zo aan voorbij zou rijden, of waar je niet voor kan stoppen, omdat alles op Lesvos heel erg smal is.

geert, 24-5-2014
Ga eten bij triena of alonia
Suzanne, 5-5-2014
Ga voor de maisonette. Deze is apart gelegen.
florisjes, 26-10-2013

Ga eten bij de aloni brothers op de hoek! Adonis zorgt wel voor je!

En overnacht in Melinta nabij Plomari! echt retegoedkoop met een van de mooiste zonsondergangen in griekenland!

joke, 17-9-2013
Een heerlijk strand ampelia beach vlak voorbij Anaxos, waar een hele lieve familie sinds juli dit jaar een strandtentje geopend heeft, wat een feest dit is echt genieten!! Alles vers en zo hoog op smaak, dat moet je proeven!! Kali orexi einai