Appartement Villa Elpiniki

78 reviews over Appartement Villa Elpiniki in het Nederlands

Geweldig .

Ekke Plasschaert,
25-10-2018

Elpiniki is een klein complex met 9 huisjes verdeeld over het terrein. Het ligt op loop afstand van Molivos het kloppende hart van de omgeving. De huisjes zijn schoon en compleet ingericht met een wasautomaat, vaatwassen, koffiezet apparaat en waterkoker. Alle huisjes hebben een lekker terras. Het is een rustig complex. er is een mooi zwembad met een buiten keuken. er is geen bar aanwezig. De familie Mariolas zijn aardige en lieve mensen wij zijn hier nu 4 keer geweest en gaan er weer naar terug.

perfect

sterre,
16-10-2018

we komen er elk jaar dus we kennen de eigenaar heel goed en we vinden het gewoon altijd leuk en fijn en goed daar

Alweer een groot succes.

Pieter,
11-6-2018

Voor de 3e keer hebben we hier een fantastische vakantie genoten. We kiezen voor deze accommodatie vanwege de rustige ligging aan de rand van het dorp en de vriendelijkheid van de eigenaren. De meeste privacy vindt men in de apart gelegen maisonnette (huisje 4), waar je geen directe buren hebt. Volledig ingericht met zelfs een wasmachine, maar beperkte kookmogelijkheden. Slapen doe je boven op de vide die met 8 traptreden te bereiken is.

Het adresje waar we altijd naar terug keren..

Stephanie,
28-10-2017

Dit was de vierde keer in Elpiniki, de eerste keer was in 2006 toen Elpiniki nog gedeeltelijk in aanbouw was.

Het is nog steeds een leuk complex met verschillende appartementen (per 2 of 3 geschakeld en 2 vrijstaande appartementen; studio bungalow en maisonnette) totaal 10 huisjes.

Dit keer hadden wij voor de vrijstaande studio bungalow gekozen naast het zwembad gelegen.

Heel mooi en compleet ingericht (o.a. vaatwasser en wasmachine) en een mooie, kleine badkamer met fijne douche.

Ook was de studio bungalow ruimer dan ik had verwacht. Het heeft een groot terras met bezoek van de katten die hier rondlopen dat vinden wij wel gezellig

Het enige minpuntje een tik in de zonneboiler en/of leiding op het dak (gemeld bij eigenaar). De planten en bomen weleens gesnoeid mogen worden zodat je net als in 2006 (toen de aanplant nog jong en klein was) uitzicht hebt op het prachtige dorpje Molivos met het kasteel ('s avonds aangelicht) want dan heb je mooi uitzicht.

Mooi en rustig verblijf

S,
14-8-2017

Het is een mooi, kleinschalig complex met totaal 10 huisjes. Hiervan zijn enkele vrijstaand en overige geschakeld (2x3 huisjes en 1x2 huisjes). Wij zaten in eerste instantie in huisje 2 welke de minste is van alle huisjes. Buitengewoon gehorig, donker en een terras waarbij het badkamerraampje van de buren uitkomt op het terras. Wij waren op reis met 2 kinderen (11 en 2) maar helaas zat er geen deur tussen de 2 ruimtes. We konden de volgende dag naar een ander huisje maar deze was een stuk kleiner en had geen wasmachine (niet super belangrijk maar hadden wij wel rekening mee gehouden). Besloten om in huisje 2 te blijven. Na 1 week konden wij naar huisje 1, prachtig huisje met een gescheiden slaapkamer en een ruim terras met prachtig uitzicht. Ook een stuk minder gehorig. Minpuntje is keukeninventarisatie (glazen en kopjes te weinig en niet gelijk).

Verder zijn de eigenaren vriendelijk en met name de zoon ontzettend behulpzaam (ging bij late aankomt nog flessen water voor ons halen bij de supermarkt). Zwembad is heel mooi met een prachtig uitzicht en je bent zo in Molyvos. Molyvos heeft ons hart gestolen! Alles klopt hier, de prachtige uitzichten van elke plek waar je staat, de tavernes, de winkeltjes (waar niemand opdringerig is), het eten maar bovenal de vriendelijkheid van de mensen. Daarnaast is het een hele schone plek. De bewoners hebben er na de vluchtelingenstroom in 2015 alles aan gedaan om het weer toegankelijk te maken en hiervoor petje af!

Geen vluchteling gezien, logisch want zij komen hier ook sinds vorig jaar niet meer aan. Kamp zit elders op het eiland. Lees je in voordat je een oordeel hebt alleen gebaseerd op achterhaalde negatieve media berichten.

Wij gaan nimmer 2 keer naar dezelfde plek maar volgend jaar weer Molyvos!

De cijfers zijn gebaseerd op huisje 1.

Heel mooi en rustig

Marja,
9-7-2017

Het zijn prachtige ruime app. op een kleinschalig park met alles der op en der aan. Hele lieve familie die er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Heerlijke tuin erbij met mooi zwembad. Molyvos ligt op loop afstand, je moet wel goed ter been zijn want het loopt schuin omhoog. Wij huurden scooters bij Motor George vlak om de hoek, hele lieve behulpzame mensen en verkenden zo het eiland. De laatste twee dagen hebben we een auto gehuurd en zijn toen naar PLomari geweest waar de Ouzo wordt gemaakt. Zijn 4 x op het eiland geweest en het is altijd weer heerlijk om er te zijn. Op je Scooter hoog door de bergen kom je door de bergdorpjes en dan is het altijd leuk om dan op een terras te gaan zitten tussen de lokale bewoners. Onderweg kom je leuke strandjes tegen, waar je heerlijk kunt wegdromen onder de parasol met een goed boek of heerlijk te zwemmen in de zee. Raad wel aan om waterschoenen mee te nemen. Kortom teveel leuke dingen om op te noemen. Ontdek het zelf.

Nog steeds geweldig

ikke_1,
6-7-2017

Ik was hier voor het eerst in 1999.Toen waren het twee huisjes in een olijfboomgaard. Nu staan er 10 huisjes en een zwembad maar nog steeds is het er heerlijk rustig. Op loopafstand van het mooie Molyvos. Supermarkt en een geweldige taverne ( Alonia ) dichtbij.

Leuk klein complex

Ekke Plasschaert,
19-12-2016

Een lekker rustig klein complex met een mooi zwembad. Villa Elpiniki ligt op loop afstand van Molivos. Eigenaars zijn vriendelijke mensen. Het complex ligt in een boomgaard, groente tuin. De huisjes zijn netjes en worden goed schoon gehouden,

Weer terug bij de familie Elpiniki

Pieter46
18-7-2016

Het vorig jaar hadden we een dubbel gevoel bij onze vakantie in Molyvos i.v.m. de vele vluchtelingen die dagelijks vlak langs de villa's Elpiniki liepen. Dit jaar was de accommodatie nog even zo goed, mevrouw Elpiniki zeker zo gastvrij en waren er in geen velden of wegen vluchtelingen te zien. Helaas is ook het aantal toeristen in Molyvos drastisch gedaald, zodat de lokale bevolking het zwaar heeft om rond te komen. Wij hadden de maisonnette (huisje 4), waar het tweepersoonsbed op de vide staat. Grootste pluspunt is de ligging van dit huisje met enorm veel privacy. Prachtig terras, zwembad met voldoende ligbedden op ca 50 mtr. Een supermarktje waar ook vers brood verkrijgbaar is, ligt op 5 minuten loopafstand. Het centrum van Molyvos is ca 10 minuten lopen.

Fantastische parkje

Hilfra Heus
2-7-2016

Heerlijk rustig park,mooi zwembad,mooi verzorgt,fijne douche met altijd warm water en harde straal en de bedden waren niet slecht,ik heb geen rugpijn gehad van het matras.Wat er niet was in huisje 5 geen vaatwasmachine en geen wasmachine en stond wel vermeld,2x in de week schone handdoeken vond ik te weinig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Elpiniki in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Elpiniki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.